Adsız Bölüm 7

275 11 4
                                    

Ellie Goulding: "Taylor Swift benim için ilham kaynağı"

Eminem illuminatiye karşı çıkan bir ünlüdür ve Lady Gaga'nın etten olan elbisesi onun icin illuminatiden tehdittir.

Kristen Stewart en cok sıcak cikolata icmeyi sever.

Demi simdiye kadar ki konserlerinde 4 mikrofon kirdi, 16 kere elinden düşürdü, sahnede sarkı söylerken 9 kere düştü. 

Justin Bieber telefon numarasını 7 kez değiştirmiştir. Cünkü Belieber'lar tarafından hepsi bulunmuştur.

Liam Hemsworth , ünlü oluncaya kadar fırında , Hayvanat bahçesinde çalıştı hatta park görevlisi bile oldu.

Selena Gomez'in 'Naturally' şarkısını bi hayranı yazmıştır ve Selena'ya satmıştır.

Amerika'dan sonra en cok Selenator Turkiye'de bulunmaktadir.

Justin Timberlake , "Cry me river " şarkısını Britney Spears için yazmıştır.

Lady Gaga Paris Hilton ile ayni okula gitmiştir.

Emily Osment , Hiç sır tutamazmış.

Harry Styles , Düzgün vücutlu kızları seviyor ama çok uzun boylu kızlardan da hoşlanmıyor.

Rihanna: "Dudaklarımı beğenmiyorum"

Emma Watson , Çok küçük yaşlardan beri düzenli olarak günlük tutuyor ve toplamda 30'dan fazla günlüğü var.

Jennifer Lopez , Hiç alkol kullanmıyor.

Taylor Swift'in ayak numarası 39,5.

Lana Del Rey bir vejeteryandır.

Sia , Kendini güzel bulmadığı için kliplerinde Kendi oynamıyor.

Rihanna'nın bacakları 1 milyon dolar'a sigortalıdır.

Zendaya Coleman , Hiç playback yapmamıştır.

Rihanna " Annem tanıdığım en zor kadın. Bazen kendimi ona daha çok benzemiş bir halde buluyorum. Ne zaman bir dönemece gelsem, kendimi annemin yöntemlerini kullanırken buluyorum."

Rihanna lisede güzellik kraliçesi seçilmiştir.

Debby Ryan'ın en sevdiği yemek tavuklu şehriye çorbasıdır.

Beyoncé'in parfüme alerjisi vardır.

Selena Gomez'in ayak numarası 37'dir

Zendaya "Daha yaşım çok genç. Ama biliyorum ünlü bir sanatçı olup Türkiye'ye gideceğim".

Miley Cyrus "Biri size güzel olmadığınızı söylerse, dönün ve yürümeye devam edin. Böylece, o kişi, büyüleyici kalçanızı mükemmel bir açıdan seyredebilir."

Justin Bieber'ın Twitter'daki takipçi sayısı Kanada nüfusundan fazladır.

Bella Thorne , yabancı ünlüler arsından en iyi türkçe bilen ünlüdür.

''Bella Thorne'' 17 yaşında olmasına rağmen 150'den fazla kırmızı halıda yürüdü.

ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin