Demi'nin köpeği Buddy hayatını kaybetti.
DEMİ LOVATO :"Kesinlikle bunu yazarken kalbimiz kırık, Wilmer ve ben geçen Pazar günü küçük meleğimiz Buddy'i kaybettiğimiz için harap olduk. Çok çabuk bir trajik kaza oldu, bunun neden olması gerekiyordu bilmiyorum. Ama şunu biliyorum ki Tanrı sadece başedebileceğimiz durumları yaşamamıza izin verir, bu yüzden birlikte güçlü kalıyoruz. Etrafımızda bizi seven, destekleye bir çok insan var ve bu insanlar zor durumlarda bizi tutuyor. Buddy, küçük olduğu kadar, bir çok insan tarafından da seviliyordu. Hayatımıza çok büyük bir darbe koydu. O bir şekilde bir insan ve biz, onun hayatımızda olmasıyla kutsandık. Sizden biz bu anlarda küçük meleğimizin yasını tutup, büyülü günleri hatırlarken özel hayatımıza karşı biraz saygı istiyorum. (ingilizce'de kullandığı kalıplar ile söyleyebiliceği en kibar şekilde söylemiş) Bebek oğlumuz Buddy'i asla unutmayacağız. ve onunn nazik, sevgi dolu ruhu her zaman kalplerimizde yaşayack. Huzur içinde yat benim ufak küçük bülbülüm Buddy..
"Seni sonsuza kadar sevicem, ben yaşadığım sürece sende yaşayacaksın..."TAYLOR SWIFT
- Okul hayatı boyunca hemen hemen her notu A idi.
- Bir günlüğüne başkası olabilseydi o kişi Emma Stone olurdu.
- Asla playback yapmamasının sebebi hayranlarının gerçek sesini duymasına hakları olduğunu düşünmesi.
- Onu dövme yapmaya ikna edebileceği tek kişinin Ed Sheeran olduğunu söylüyor.
- Eğer bir süper güce sahip olsaydı, insanları iyileştirebilmeyi isterdi.
RIHANNA
- Eğer şarkıcı olmasaydı B planı psikolog olmaktı.
- Rihanna her arkadaşına bir isim takmaya bayılıyor.
- Lise hayatı boyunca kızlarla ve hocalarıyla hiç iyi geçinemezdi.
- Rihanna'nın birçok dövmesi var ama en çok canını acıtan parmağındakı "love" ve "shhh" dövmesi olmuş.
- Bugüne kadar 80 milyon single sattı.Avril Lavigne'in şoförü onu düğün günü yanlış nikah dairesine götürmüştür.
Beyoncé bir çok profesyonel dansçıdan daha iyi dans ediyor.
Miley Cyrus: "Benim sadece dış görünüşüm değişti. Ruhum değil."
Adele: "Dikkat edince herşeyde bir yanlışlık olduğunu bulabiliriz."
Demi Lovato Burnuna dokunulmasından hiç hoşlanmıyor ve bir anda başka birisi olabiliyor.
Selena Gomez , 1997'de Jennifer Lopez'in canlandırdığı biyografik filmde oynadı.
Rihanna dünyada tam 3 kez yaşayan en seksi kadını seçilmiştir ve bir youtube kraliçesidir.
Zayn Malik RCA plak şirketiyle anlaşma imzaladı, artık resmi olarak solo bir sanatçı.
Miley Cyrus 6 yaşındayken bir böceği öldürmüş, sonrada polisi arayıp kendini ihbar etmiştir.
Selena Gomez arabasını park edemeyince paparazilerden yardım istemişdir.
Selena Gomezin en sevdiği aktör Johnny Depp'tir.
Miley Cyrus'un burcu yaydır.
Katy 13 yaşında kulağını kendisi delmiştir.
Taylor Launter bir düğünde damattan fazla ilgi çektiği için dışarı çıkarılmak zorunda kalmıştır.
Cara Delevinge saçlarını pembeye boyattı!
Dünyada en çok sevilen ünlüleri Teen Magazin dergisi açıkladı;
1- Rihanna
2- Lady Gaga
3- Eminem
4- Justin Bieber
5- Katy Perry
6- Beyoncé
7- Miley Cyrus
8- Selena Gomez
9- Nicki Minaj
10- Justin TimberlakeAriana Grande'in muza alerjisi vardır.
Debby Ryan'ın aslında bestelemiş olduğu 50'den fazla şarkı vardır.
Taylor Swift: "Bazen sosyal sitelerde geziyorum ve benim hakkımda olan nefret mesajlarına rastlıyorum. Ve sonra diyorum ki sakin olmalısın, kızım."
Demi Lovato'nun oyunu çıktı ama şu an sadece Kanada'da var.
Niall, Justin Bieber şarkılarından en çok ''U SMİLE'' ve ''ONE LEES LONELY GİRL''ü seviyor.
Zayn Malik arkadaşlarının kendisi gruptan ayrıldıktan sonraki ilk çalışmaları Drag Me Down ile yakaladıkları büyük başarıdan dolayı tebrik etti ve Twitter hesabı üzerinden şunları yazdı:
"Oğlanlarımla gurur duyuyorum. Yeni single süper. Kocaman sevgiler :)"
"MY BOYS" etiketi yarım saat gibi kısa bir sürede dünya gündemine 1 numaradan giriş yaptı ve konu hakkında 500.000'den fazla tweet atıldı.
Miley Cyrus genellikle sabah saat 5'te kalkıyor.
Emily Osment Miley Cyrus'a örgü örmeyi öğretmiş!
Zac Efron her sabah uzun bir koşuya çıkmayı çok seviyor.
Taylor Swift rüyalarında hep hayranlarına imza dağıtıyormuş.
Taylor Swift temizlik yapmayı çok seviyormuş.
Taylor Swift'in babası sokakta "Hey bakın,bu Taylor Swift" diye bağırmaya bayılıyormuş.
Kansas City'de konser veren One Direction hayranları konsere Zayn Malik'in eski yapımcısı Naughty Boy'un yüzünün asılı olduğu bir pinata getirdi.Pinatayı konser sırasında sahneye attılar ve grup üyelerinden Louis Tomlinson ve Liam Payne pinata'nın üstüne zıplayarak pinatayı ezdiler.
Justin Bieber Ryan Seacrest'ın radyo programında açıkladı. Justin 'What Do You Mean?' adını verdiği yeni şarkısını 28 Ağustos tarihinde yayınlayacak.
Joe Jonas'ın en büyük kabusu,kocaman bir kurbağa tarafından kovalanmakmış!
Miley Cyrus Hala her şovundan önce çok heyecanlanıyor.
Taylor Swift şarkıcı olmasaymış,dedektif olmak istiyormuş.
Selena Gomez'in en sevdiği ders: Fen Bilgisi.
Nick Jonas hamburger yemeyi çok seviyor ama hamburgeri dairenin etrafından ısırıklar alarak yiyor.
Vanessa Hudgens büyük bir Sünger Bob hayranıymış.
Ashley Tisdale Sharpay rolünü almadan önce yüzden fazla reklam filminde oynamış.
Rihanna : en yakın arkadaşıyla her gün 4 kez telefonda konuşuyor! Küçükken erkek gibi giyinir, ağabeyinin bol pantolonunu ve ayakkabılarını üzerinden çıkarmazmış.
Emma Watson: Erkeklerle konuşurken çok utanıyor.
Demi Lovato : Tam bir peynir aşığı! Buzdolabında , dünyanın her tarafında üretilmiş peynir çeşitleri var.
Robert Pattinson: Küçükken ,ablaları onu kız gibi giydirir ve onu "Claudia" diye çağırırlardı!
Selena Gomez : En sevdiği yiyecek kaşarlı tost! " Çok sıkıcı biriyim! Evde oturup televizyondaki ev ve bahçe düzenleme programlarını izlerim." diye konuşuyor. Koltukta uzanırken çorba içmeye bayılıyor.
Hillary Duff : Büyüdüğü şehir olan Houston' da onun için her yıl özel bir düzenleniyor.