Bugün Taylor Momsen'ın doğum günü.İyi ki doğdun Taylor!!
Demi Lovato' nun Cool for the summer klibi çıktı.
Google Arama Motoruna, "Best Idol" yazınca karşınıza Justin Bieber fotoğrafları çıkmaktadır.
Miley Cyrus MTV Video Müzik Ödülleri'nde sunucu olucak.
Bruno henüz 5 yaşındayken sahneye çıkıp Elvis taklidi yapıyormuş.
Nicki ve Taylor'un telefonla olayı halletikleri ve hatta bir düet bile yapabilecekleri söylentileri var.
Taylor Swift, 13 yaşındayken bebek bakıcılığı yapıyordu.
Miley, Liam Hemsworth ile ayrıldığında yüzüğünü ve eşyalarını evsiz insanlar için bağışladı.
Ke$ha: "Hayranlarıma "Animal" ismini verdim çünkü hayvanlar insanlar gibi önyargılı değil."
Amy Winehouse aramızdan ayrılalı tam 4 yıl oldu.
Lady Gaga My Little Pony'nin hastasıdır ve büyük bir oyuncak koleksiyonu vardır.
Katy Perry, Taylor Swift'e Bad Blood klibi hakkında iğneleyici laflar attı.Taylor'dan henüz cevap yok!
KATY: Bir kadını aşağılayak ölçülemez derecede çıkar sağlayan birinin,kadınların birbirinin kuyusunu kazması hakkındaki argümanı ile gösteriş yapmasını ironik buluyorum.
Katy Perry, Nicki Minaj, Austin Mahone, Justin Bieber, Rihanna Ve Kesha dahil bazı ünlüler Twitterda Taylor Swift' i takip etmeyi bıraktı.
Barbara Palvin Justin Bieber'ın tarzını sevmektedir.
Zendaya ,Bella'yı kayıp kardeşi gibi görüyor.
Ashley Tishdle çarpık bacaklıdır.
Demi Lovato, canı sıkıldığı zaman kendisini Google'da aramaktadır.
Iggy Azalea'nın ilk işi turistlere süs eşya satan bir dükkanda çalışmakmış.
Demet Akalın'ın Twitter takipçi sayısı Lana Del Rey 'den fazladır.
Rihanna'nın en sevdigi renk yeşildir.
Glee dizisinden tanıdığımız Lea Michelle, Türk kökenlidir.
Ke$ha yüz simlerine ayda 100.000$ harcamaktadır.
Beyonce, aşırı derecede yemek yemeyi seven bir insan. Öyle ki bir oturuşta kızarmış tavuk yiyerek 4 kilo aldı.
Gelmiş geçmiş en büyük hayran grubu Rihanna'ya aittir.
Taylor Swift, büyük bir Justin Timberlake hayranıdır. Kendini "Süperfan" olarak nitelendiriyor.
Yabancı bir okulda Selena Gomez adlı ders vardır. Bu derste Selena'nın hayatı anlatılmaktadır.
Demi şimdiye kadar ki konserlerinde 4 mikrofon kirdi, 16 kere elinden düşürdü, sahnede sarkı söylerken 9 kere düştü.
Taylor Swift küçükken kıvırcık saçlarından nefret ediyormuş.
Miley Cyrus yeşil sebze yemekten hoşlanmıyor-Oysa,o bir vejeteryan!
"Mısırlı turşuyu birlikte yemeye bayılıyorum.Hatta mısırı,turşunun suyna batırıyorum!"
-Demi Lovato
Ashley Tisdale aslında "The Suite Life of Zack&Cody"deki London rolünü istiyormuş.
"Bazen uçakta uyuyakalıyorum ve gözlerimi açıp hayranlarımın bana baktıklarını fark edince de kıpkırmızı kesiliyorum!"
-Nick JonasVanessa Hudgens ıslık çalmayı bilmiyor.
Joe Jonas süper havalı solo projelerde yer almak istiyor.
Kevin Jonas herşeyi bir kere denemek gerektiğini düşünüyor.Buna,balık gözü yemek de dahil!
Selena Gomez kaşarlı tosta bayılıyor.
Demi Lovato küçükken güzellik kraliçesiymiş.Teksas'ta düzenlenen Mini Miss yarışmasını kazandığında yedi yaşındaymış!
Demi Lovato 'nun Cool for the summer klibi 8 milyon izlemeyi geçmiş.