Perez Hilton'ın resmi bloguna göre;
En berbat giyinenler:
-Kendall&Kylie Jenner
-Ariana Grande
-Selena Gomez
-Bella Thorne
En harika giyinenler:
-Taylor Swift
-Demi Lovato
-Kim Kardashian
-Jennifer LopezMadonna,konserinde Ariana Grande'yi sahneye çıkarıp önünde diz çöktü.Ariana bir şeyler başarmış demektir.
Ariana Grande, Evinde verdiği bir partide köpeğinin dışkısına basıp parmaklarını kırmıştır.
Beyonce'nin uğurlu sayısı 4' tür. Annesi 4 Ocak'ta doğdu. Jay-Z ile 4 Nisan'da evlendi. Doğum günü 4 Eylül ve eşinin de 4 Aralık. Bu yüzden albümüne "4" adını vermişti.
"Kilo almam ve vücudum hakkında çok fazla kötü yorum alıyordum. Eğer tüm bunlar hakkında canımın yanmadığını söylersem yalan söylemiş olurum, ama bunları bir şekilde müziğime aktardım. Herkes çok fazla yorum yapıyordu ve "Artık bir şeyler söylemem gerekiyor..." dedim. Albümdeki Kill 'em with Kindness ve Rise şarkıları bununla ilgili. Bence tüm kariyerim boyunca yaptığım en iyi şey bu ve çok heyecanlıyım."
-Selena GomezLucy Hale, Smiler'dır.
Shakira, 200'den fazla yüzüğünün bulunduğu bir koleksiyona sahiptir.
Miley Cyrus: "Çocuklara rol model olmak yerine hayatımı yaşadığım için üzgünüm. Beni sevmek isteyen bu şekilde sevmeli, çünkü ben buyum."
Miley Cyrus, Instagram hesabında 35 milyon takipçiye ulaştı.
Shakira'nın 'Waka Waka' klibi VEVO'da 1 Milyar izlenmeye ulaştı!
Miley Cyrus: "Saçımı kestirdiğim zaman birsürü hayran kaybettim ve odama gidip saatlerce ağladım."
Selena Gomez: "Param hiç bitmiyor.Hayatı hackledim gibi bir şey."
Bruno Mars gitar, kalvye ve bateri çalmaktadır.
Rihanna'nın albüm satışı Lady Gaga'nın albüm satışının tam 2 katıdır.
"Same Old Love" "Wrecking Ball"u geçerek eski Disney oyuncusu tarafından çıkarılmış en büyük radyo hiti haline geldi.
Zayn Malik, Meryem Uzerli, Hadise ve Perrie Edwards gibi kişiler koyu bir KatyCat'tir.
Vini Uehara hayranlarının %80'inden fazlası Türk'tür.
Dünya'da en çok saygı duyulan şarkıcı, Eminem'dir.
Selena Gomez, İlk Kez 12.yaşında öpüşmüştür.
(12 yaşındayken Zack & Cody'nin Lüks Yaşamı adlı diziye konuk olmuştu ve rol gereği Dylan Sprouse'tan ilk öpücüğünü almıştı.)Miley Cyrus:"Kimseyi üzmeye hakkımız yok, ne olursa olsun onlarında duyguları vardır."
Taylor Swift , 11 yaşında bisiklet kullanmayı öğrenmiştir.
Tyler Posey, Miley Cyrus ile öpüşmüştür.
Kesha'nın 26'sında davası var, kaybederse kariyeri bitecek.
Kristen Stewart, ailesinde "erkek fatma" diye çağrılıyor, çünkü evin tek kızı.
Selena Gomez, Instagram'da 62M takipçiye ulaştı.
Demi Lovato:''Tarzımın beni yansıtmasını istiyorum.''
Geçtiğimiz cuma günü Louis Tomlinson'un oğlu doğdu.
Rihanna,turne boyunca 100 milyon dolar kazanç sağlayan ilk en genç siyahi kadın şarkıcıdır.
Barbara Palvin:''Favori bir Justin Bieber şarkım yok ama ondan hoşlanmıyorum demiyorum.''
Lady Gaga:''Şöhret beni değiştirmedi, sadece tanınmamı sağladı.''
En çok Vevo sertifikasına sahip olan Kanadalı sanatçılar Justin Bieber ve Avril Lavigne'dir.
Justin Bieber: 22
Avril Lavigne: 8Son 10 yılda en çok Grammy kazanan kadın sanatçılar;
Beyonce: 10
Adele: 10
Rihanna: 8
Taylor Swift: 7Lady Gaga: 6