Adsız Bölüm 20

58 5 0
                                    

Arkadaşlar yeni bir hikayeye başladım. Geçmişin İntikamı hepinizi bekliyorum.

  Rihanna'nın gözleri ileri derecede bozuktur.Sadece konserlerde lens kullanıyor.  

  Cara Delevingne'nin Victoria's Secret melekliğinden çıkartılmasının sebebi sadece birkaç kilo almasıdır.  

  Justin Bieber, 20 yaşını doldurmadan klibi 1 milyar izlenim sayısına ve Diamond ödülüne sahip olabilen tek ünlüdür.  

  Miley Cyrus: "Büyüdükçe iki eliniz olduğunu fark ediyorsunuz.Biri kendiniz için diğeri de başka insanlara yardım etmek için."  

  Taylor Swift, 2015 yılında Victoria Secret tarafından En Seksi Bacaklı Ünlü seçilmiştir.  

  Jennifer Lawrence ilk ödül aldığı ödül töreninde yüzüstü düşmüştür.  

  Katy Perry, Gülüşü En Çok Beğenilen Ünlüler arasında 5. sırada yer alıyor.  

  Selena Gomez: "Çoğu insan bizim kadar şanslı olamıyor, ama ben onların umudu olmak istiyorum."  

Jessie J, İnstagram da bu yazıyı paylaştı;
"Her zamankinden daha anlamlı Instagram gönderisi. Türkiye için dua ediyorum. Dünya için dua ediyorum."

  Bir anti Selena Gomez'e "Kendini öldür!" diyebilmek için ön sıradan konser bileti ve M&G satın almıştır.  

  Lana Del Rey, Ultraviolence klibini kendi Iphone'undan çekmiştir. 

  Demi Lovato'nun göz aralığı bir kaplan ile aynı ölçüdedir.Bu çok nadir bulunur. 

 Bella Thorne; ''Neden bilmiyorum ama, Türklere karşı ayrı bir sempatim var.''

  Katy Perry, bu yıl şarkı ya da albüm yayınlamamış olmasına rağmen $100 milyondan daha fazla kazanarak birçok kişinin önüne geçti. 

 Forbes'ın yaptığı sıralamaya göre; Taylor Swift, yıllık $170 milyon kazanç ile dünya genelinde bu yılın en çok kazanan ünlüsü oldu!

  Rihanna,Türk hayranıyla beraber Türk bayrağı açarak olaylara destek verdi. 

 Harry: ''X-Factor zamanı One Direction grup üyeleri seçilirken, Zayn'in adı okununca ilk tepkim, 'Aman tanrım, bu apaçinin bizim aramızda ne işi var?' olmuştu.''

  Niall Horan'da "Opsesif Kompulsif Bozukluk" var.Yani titizlik,temizlik ve düzen takıntısı var. 

 Brad Pitt Oynadığı bir reklam filmi Malezya'da gösterildiğinde, yakışıklılığı yüzünden Malezyalı erkekleri küçük düşürür iddiasıyla yasaklandı  

Jessica Alba Mahalledeki beyzbol takımına girmek için rüşvet olarak bir arkadaşını öptü  

Beyonce Okuldayken arkadaşları kulaklarıyla çok dalga geçiyorlardı,güzel yıldız o zamandan beri saçlarını kulaklarını öretcek şekilde kullanıyor.  

Heidi Klum Seyahatlerinde şans getirsin diye bir keseye koyduğu süt dişini yanında taşıyor.  

Hilary Duff Bir konserinde ön dişini mikrofona çarparak kırdı ve bu sebeple uzun süre tedavi gördü.  

Britney Spears Banyoda mum ışığında kitap okuyarak rahatlıyor  

Angelina Jolie Küçükken kazıbilimci olmak istiyordu ve bu yüzden mumyalama eğitimi aldı.
Bıçak koleksiyonu yapıyor.  

Justin Timberlake  Çocukken arkadaşlarıyla birlikte yaptığı oyuncak silahla evlerinin arkasında patateslere atış yapıyordu.  

Julia Roberts İkizleri doğduktan sonra örgü örmeyi hobi edinen güzel oyuncunun küçükken tırnak yeme huyu varmış.  

Jennifer Aniston  Öğlen yemeğinde sadece nohut, salata ve hindi yiyor.  

Ashley Olsen Asley ikizi Mary-Kate'den 2 dakika daha büyük.  




ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin