Shakira, dün gece saat 23.15 sıralarında, sezaryen doğum ile oğlu Sasha'yı dünyaya getirdi!
Miley Cyrus'ın 'Party In the U.S.A' şarkısını Jessie J yazmıştır.
Taylor Swift'in Twitter hesabı hacklendi!
Taylor Swift'in sesinin dinlendirici etkiye sahip olduğu, bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
Disney Channel; Hannah Montana dizisinin çok özlenmesi sebebi ile, geçen yıl Miley Cyrus'a diziye devam etmesi için teklif göndermiştir.
Demi Lovato, evlendiğinde balayını Türkiye'de yapmak istediğini söylemiştir.
Küçükken kayan yıldızları UFO zanneden Rihanna, her gece yıldızın kaymasını beklemekten uyumuyor ve yıldız kayınca babasını uyandırıyormuş.
Miley Cyrus, dünyada zor bulunan yüz hatlarına sahiptir.
Madonna'nın IQ'su 140'tır.
Bella Thorne, yediği bir suşiden kaynaklanan alerjik reaksiyondan dolayı hastaneye kaldırıldı.
Liam Payne'nin sabah kahvaltısında pizza yemek gibi değişik alışkanlıkları varmış.
Demi Lovato. Demi'nin vücudu çok esnek olduğu için ayaklarını ensesine koyabiliyor.
Vanessa Hudgens. Onun için kahvaltıda çay ve peynir olmazsa kahvaltı olmazmış.
Justin Bieber. Sokakta zıplayarak yürümeyi seviyor.
Miley Cyrus. Annemle sürekli tartışıyorum şunu biliyorum ki aslında o benim herşeyim.