Niall röportaj yaptığı küçük hayranının isteği üzerine bileğine sakızdan çıkan dövmeden yaptırdı.
Joe Jonas, katıldığı Watch What Happens L!ve adlı televizyon şovunda "Seviş, evlen, öldür" oynadı ve kendisine ismi söylenen üç eski sevgilisinden Demi Lovato ile evlenmeyi, Taylor Swift ile sevişmeyi, Gigi Hadid'i ise öldürmeyi seçti. Demi ile evlenmeyi seçtikten sonra da "O benim arkadaşım" diye ekledi.
Zendaya: ''Korkusuz olmak gerçekten önemli.''
Shakira: "Kendimi, bir işçi olarak düşünüyorum. Kariyerini güneşin altında, tuğla tuğla inşaa eden bir işçi..."
Justin Bieber, kendisine filmde oynaması için gelen teklifi rolünde bir erkekle sevişme sahnesi olduğu için reddetti.
Halsey, Rolling Stone ile yaptığı röportajda geçen sene tur sırasında hamile kaldığını ve ardından düşürdüğünü söyledi.
The Walking Dead dizisinin, 7. Sezon ilk bölümü 23 Ekim'de yayınlanacak.
Miley Cyrus'ın, 6. albümünün ilk şarkısı Ekim ayında çıkacak!
Selena Gomez, yeni albümünü yayınlamaya hazırlandığını söyledi.
Zayn Malik: ''Gigi Hadid çok zeki birisi. Sanırım bu yüzden ilişkimiz çok iyi gidiyor. İkimizinde işi benziyor bu yüzden birbirimizi anlıyoruz.''
Kendall Jenner: ''Gerçekten sütyen takmamak neden bu kadar büyük bir olay gibi görünüyor anlamıyorum. Bence çok havalı ve gerçekten aldırmıyorum. Seksi göğüslerimle çok rahatım.''
Bazı siteler Taylor Swift'in bu sene VMA'da adaylık almamasını onu küçük düşürmek için yapıldığını iddia ediyor.
Fifth Harmony'nin "Worth It" klibi 1 milyar görüntülenmeye ulaştı. Bunu başaran ilk kız grubu .
Demi Lovato: "Ben benim. Kendimden başka birisi değilim ve umarım insanlar beni başkalarıyla kıyaslamaktan vazgeçer."
4 yıl önce bugün Miley Cyrus saçlarını kestirmişti ve kanserli hastalara bağışlamıştı.
Demi Lovato Disney'den çıkan en az antiye sahip ünlüdür.
Miley Cyrus'ın "We Can't Stop" klibi YouTube'da Selena Gomez'in "Stars Dance" albümünde yer alan tüm şarkıların kliplerinin toplamından daha fazla izlenim almıştır.
Avril Lavigne, lisedeyken okuldan kaçmak ve kavga başlatmak sebepleriyle üç kez uzaklaştırma cezası almıştır.
Dünya'nın en büyük "Anti Miley Cyrus" sayfası Türklere aitti ancak 13 Ekim 2013 tarihinde Smiler'lar tarafından kapattırıldı.
Lady Gaga;
"Bana gülüyorsunuz, çünkü farklıyım. Size gülüyorum, çünkü hepiniz aynısınız..."Katy Perry'nin saçları fazla boyandığından dökülüyordur.
Nicki Minaj "Ayakkabılarım çok sıkardı ama söyleyemezdim çünkü babamın parası yoktu."
Justin Bieber,Kanye West ile olan görüntülü konuşmasını çekip "Taylor swift naber" yazarak IG hesabında paylaştı;
Kylie Jenner ve Kendall Jenner, 18 yaşına geldiklerinde 10 milyon dolarlık seks kasedi teklifi aldı ve ikisi de geri çevirdi.
Yakışıklı popstar Ricky Martin eşcinsel olduğunu açıklamıştır..!
Shakira, müslümanların hayatını merak edip ezan dinlemiş
Taylor Swift'e göre en şaşırtıcı şey bir hayranın albümünün veya şarkısının ismini, şarkı sözünü veya onun söylediği bir şeyi dövme yaptırmasıymış.
Rihanna,mavi ruju hayranının kendisini çizdiği çiziminde görüp denemiştir.
Güzel popstar Jennifer Lopez; Avrupa top 20 sıralamasında "Ain't Your Mama" isimli şarkısıyla 1 numaraya kadar yükselmeyi başardı...
Kylie Jenner baklava yerken snap atmıştı
6.303.150 dislike ile Justin Bieber-Baby klibi Youtube'un gelmiş geçmiş en çok dislike alan videosudur.
Rihanna, henüz 20 yaşındayken Entertainment Weekly tarafından 2008' in Divası olarak gösterilmişti
Zendaya: ''Zswaggerlar olduğu için çok mutluyum. Onlar sayesinde bir şeyler başarabiliyorum.''
Rihanna ve Selena Gomez 2016'nın en kusursuz yüzleri seçildi!
Dünya genelinin en başarılı kadın sanatçıları;
- Madonna
- Mariah Carey
- Rihanna
Shailene Woodley: "Bende skolyoz (yana doğru eğrilik) var ve insanlar her zaman bu konu yüzünden benim için üzüldüklerini söylüyorlar ama bence bu çok güzel bir şey."
Johnny Depp:"Şöhretten nefret eden bir paranoyağım şöhretten kaçmak için her şeyi yaptım ama o yakamdan düşmeyen bir kadın gibi."
Gelmiş geçmiş en büyük hayran kitlesi Rihanna'ya aittir.
Zayn, yeni çekimlerindeki röportajından;
"Ben sanki dakikada tanrı tarafından ya da kim olursa olsun kutsanmış gibi oluyorum (çakmağı yakar) kader yada herneyse."
One Direction üyelerinin şu zamana kadar İnstagram'da en çok beğeni alan 3 resmi var.Ve bu üç resimden biri Louis'e diger ikisi Harry'e ait.Üç resimde 2 Milyon beğeniyi geçti.
Türk hayranlar can sıkıntısından #OneDirectionTeogda tagını açtı ve tag dünya gündemine girdi.
Zayn Snakehips ortaklığı olan Cruel şarkısının klibi yayınlandı.
Harry ünlü olmadan önce yani X-Factor'e katılmadan önce Antalya'ya tatile gelmişti.
TCA ödül töreninde One Direction;
"En iyi Aşk Şarkısı"dalında Perfect,
"En iyi grup şarkısı"dalında Home
"En iyi fandom"dalında Directioners,
"En iyi ateşli erkek"dalında Harry ve "en iyi müzik grubu"dalında ödül kazandılar.TCA ödül töreninde One Direction Harry'in ödülünü sayarsak 5 ödül aldı.
Zayn ise;Yazın Müzik Yıldızı ve Müzik Sanatçısı olmak üzere 2 ödül aldı. Geceye ne Zayn ne de One Direction katıldı.