Lady Gaga yeni single kapağını yayınladı!
Muhabir: "Vücudunda en sevdiğin parçan ?"
Katy Perry: "Belki gözlerim... Çünkü biliyorsun görmem gerek."Tyler Posey'i oyunculuğa babası teşvik etmiştir.
Zayn'in, Dubai konseri iptal edildi. Özür mesajı;
''Sevgili hayranlar,
Geçtiğimiz 3 ay boyunca, büyük ve canlı solo performansımı büyük derecede etkileyen anxiety hastalığımı yenmek için uğraşıyorum. İlerleme kaydettiğimi düşünüyorum fakat bugün Ekim ayı için ayarlanmış Dubai konserine tam olarak güvenli ve hazır hissetmediğimi kabul ettim.
Alınan bütün biletlerin geri iade edileceğinden eminim.
Gerçekten sizi hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm. Umarım sizlerle yakında görüşürüz.
Dünya çapında beni destekleyen bütün hayranlarıma teşekkür ediyorum.
Her zaman sevgi ve saygıyla,
Zayn.''
Eminem'in baykuş korkusu vardır.
Kendall Jenner: "Eğer Rihanna yarın konserinde Complicated performansını sergilemezse çok üzülürüm."
Rihanna : "Gelme o zaman."Hannah Montana'nın final bölümünde, Hannah ölmüştür ve bu bölüm sadece Çin'de yayınlanmıştır. Çin'deki hayranlardan intihar eden olmuştur ve bu yüzden bölüm yasaklanmıştır.
Megan Fox, uçağa her bindiğinde Britney Spears şarkıları dinliyormuş ve Britney Spears'ın uçağın düşmesini önlediğine inanıyormuş.
TIME dergisine göre Selena 2016'da İnstagram hesabından 74M dolar gelir elde etmiş.
Bella'nın en sevdiği Demi Lovato şarkısı; Here We Go Again.
Lady Gaga, içkisini hiçbir zaman kendisi doldurmuyormuş. Çünkü kendi içkisini doldurmanın uğursuzluk getireceğine inanıyormuş.
Kendall Jenner'ın tripofobi'si vardır.
Beyoncé'ye 'Queen beé' lakabının verilmesinin nedeni aynı anda hem şarkı söyleyip hemde dans edebilmesidir.
Rihanna, ilk plak şirketi ile ilk anlaştığı zamanlarda kırmızı ruj sürmesi ve saçını at kuyruğu yapması yasaktı.
Demi Lovato; "Gülümsemekten asla vazgeçme, gülümsemeni seni ağlatmaya çalışanların yüzüne vur."
Katy Perry: "Beni bu kadar çok seven hayranlarım varken nefret edenler kimin umrunda ?".
Cole Sprouse, ilk işini kardeşi Dylan ile bir tuvalet kağıdı reklamında oynarken yapmıştır. Ve o zaman sadece 6 aylıklardı.
Demi Lovato'nun Türkiye konserinde 11.800 kişi vardı.
Selena Gomez: "Küçükken bir çocuktan hoşlanmıştım. Çocuk herkesin ortasında bana küfür etmişti"
Demi Lovato yeni dövme yaptırdı.
Lady Gaga, 20 saniye boyunca aynı nota üzerinde durabiliyor. 20 saniye boyunca aynı nota üzerinde durabilen sanatçılar arasında Mariah Carey ve Christina Aguilera da bulunmaktadır.
İngiliz kadınlarına göre şarkıcı ünlüler arasında en seksi vücut Beyonce'de.
Ben, dünyanın gözü önünde kırıldım."Ben, dünyanın gözü önünde ağladım."Ben, dünyanın gözü önünde yargılandım."Şimdi ben, dünyanın gözü önünde yükseleceğim."-Selena Gomez
Shakira, 100.000.000 Facebook like'ına ulaşan ilk müzisyen olarak Guinness Rekorlar Kitabı'na girmiştir.
Kesha ile bir muhabir arasında geçen diyalog;
X: İnsanlara laf sokmak için adeta yer arıyorsun. Küçüklüğünde bileklerini kesmişsin bu aptalca.
KESHA: Hissetmediğin hiçbir duyguyu küçümseme seni küçük sürtük. Ben bileğimi kestim bunlar hikaye, sen hiç umudunu kestin mi? Muhabir olmak kolay. Elindeki mikrofon g* tünden çıkmıyor. Peki ya Kesha olmak kolay mı? Kes sesini ve yürü.Debby Ryan, Miley Cyrus'ın 'The Climb' şarkısında arka vokal olarak yer almıştır.