Adsız Bölüm 15

111 7 0
                                    

Taylor Swift ; "Hayatınızda kim devamlı bir karakter olacak, kim sadece bir bölümlük konuk oyuncu olacak bilemezsiniz."

Demi,instagramda Miley'nin fotoğrafını beğendi. 

Selena, Demi'ye Tweet attı ;

''Senin Doğmana Minnetarım''

Justin Bieber NASA'ya 1.000.000$ ödemiş ve uzaydaki bir yıldızın ismini "Beliebers" olarak değiştirmiştir. 

 "Hayatta seni kırıp üzenlerin tek sorunu; senin gibi olamamaktır."

-Selena Gomez

Rihanna: "Hata yapman önemli değil, sadece ikinci kez tekrarlama." 

Shakira'nın ilk albümü çıktığında eşi 4 yaşındaydı.

 Katy Perry: Hayatımdaki herkes benim bir istifçi olduğumu düşünüyor ama bana sorarsanız, ben bir koleksiyoncuyum!

 Ariana Grande bitter çikolataya alerjisi olmasına rağmen yiyor.

Miley Cyrus'un göz rengi dünyada nadir bulunan bir göz rengidir.

"Benim için çok tanınmak değil, iyi bir müzisyen olarak tanınmak önemli."
- Lana Del Rey

"Aşk herkesle konuşulan ama sadece bir kişinin anladığı bir dildir."
-Bella Thorne

Taylor Swift, küçükken tatile gittiklerinde tanımadığı ailelerin yanına giderek onlara şarkı söylerdi. 

 ''Demi Lovato fallara ve burçlara inanıyor.''

''Bir keresinde bir falcıya gittiğini ve herşeyi bildiğini idda etmişti.''

''Geriye düşmekten asla korkma.Kader seni ileriye götürecektir.''
Selena Gomez

İlk albümü ve single'ı Dünya'da 10 milyondan fazla satan ilk ve tek sanatçı Lady Gaga'dır 

Demi Lovato"Eğer yalnız olduğunuzu düşünüyorsanız müziğimi açın. Ben sizin için orada olacağım."

 Bella Thorne' un en sevdiği ünlüler Beyonce , Katy perry ve Britney Spears' tır.

Katy Perry Amerika da tüm şarkıları bir milyon satışı geçerek platin sertifika kazanan tek bayan şarkıcıdır. 

 Demi Lovato: "Skyscraper'ı söylediğim zamanlarda çok duygusaldım. Bu yüzden tüm duygularımı katarak söyledim. Daha doğrusu bu şarkıyı ben değil duygularım söyledi."

İngiliz ebeveynler Miley Cyrus'u çocukları için en kötü rol model seçtiler. 

 Demi Lovato'nun yeni albümünden Confident şarkısının daha single kapağı bile çıkmadığı halde, birçok ülkede 1 numaraya yerleşti.

Where Are Ü Now şarkısı 24 haftadır Billboard Hot 100 listesinde. 

 Inna, Türk bayrağı tişörtü ile ağaç dikti.

Rihanna sadece 1 haftalık makyajına 50 Bin$ harcamaktadır. 

 En çok Video Music Awards ödülü kazanmış şarkıcı Madonna'dır.Toplamda 20 VMA ödülü var.

Demi Lovato Disney Chaneldan ayrıldıktan sonra kanalın reytingleri %68 oranında düşmüştür. 

 Madonna 4 albümü de +20 M satış yapmış tek kadındır.

Justin Timberlake'in ikiz kız kardeşi, doğduktan kısa bir süre sonra vefat etmiştir. 

 Selena Gomez 9 Eylül de BBC Radio da performans sergileyecek.

Inna Türk bayraklı tişörtüyle çekildiği fotoğrafını paylaştı. 


Taylor Swift Speak Now albümünün tamamını kendi yazmıştır. 

Nicki minaj 60 milyon servetiyle tüm zamanların en zengin kadın rapcisidir. 

 Rita Ora: " Ölüm korkumdan dolayı terapilere giriyorum. "

Selena ve Taylor konserde Good For You'yu söylediler. 

@selenagomez"Neredeyse 8 yıllık arkadaşlıktan sonra,sadece çocuklarımıza gerçekten binlerce çılgınca güzel insanların önünde performans sergilediğimizi anlatmak için bekleyemiyorum.2 kere.Seni seviyorum Tay.

 

ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin