Adsız Bölüm 13

182 7 1
                                    

Nicki Minaj hamile!! Bu güzel haberi konserde şöyle açıkladı;
"Bebeğimin babasına kocaman alkış" diyerek Meek Mill'i sahneye çağırdı.Hayranlar şaşkınlıkla çığlık attılar

Debby Ryan 2011 yılında yine Disney Channel Original Movie Radio Rebel adlı filme başrolü üstlenmiştir ve bu film için kendi söylediği We Got The Beat şarkısına klip çekmiştir. 

 Perrie Edwards. Instagram hesabındaki Zayn ile olan tüm fotoğraflarını silmiştir.

Madonna , Katolik öz geçmişini ve ailesine olan ilişkisini Like a Prayer albümüne yansıttı. 

 Britney Spears 2009 yılında Guiness Rekorlar Kitabına 21. yüzyılın ''En İyi Kadın Şarkıcısı'' olarak geçmiştir.

Debby Ryan: "Hayallerinizden vazgeçmeyin. Çünkü sizi diğer insanlardan ayıran ve farklı kılan tek şey hayallerinizdir." 

Nicki Minaj'ı Lil Wayne keşfetti. 

 7 Mart 2013'de, Justin Bieber, Believe Tour'un Londra o 2 Arena konseri sırasında sahnede nefes darlığı çekince hemen sahne arkasına yol aldı.

Avril bir keresinde otelde çok fazla gürültü yaptığından otelden atılmış. 

 Bella Thorne'un babası Bella küçük yaştayken bir trafik kazasında hayatını kaybetmiştir. Bella bu olaydan çok etkilendiği için babasının yanına gideceğini düşünüp bileklerini kesmeye kalkmıştır.

Demi lovato, İggy Azelea'nın kendi yeni albümünde yer alacağını açıkladı 

Nicki Minaj'ın çince dövmesinin anlamı ''Tanrı her zaman seninle''dir. 

Katy Perry pek çok şarkısını Dr.Luke ve Max Martin başta olmak üzere bir çok ünlü ile birlikte yazdı. 

 Selena Gomez Instagram'da 40 Milyon takipçiye ulaştı.

Cara Delevinge sedef hastasıdır.
Bir röportajında "Cildimdeki yaralar iyice arttı" demiştir.

 Lucy Hale: "Küçükken Selena Gomez'e Çok Benzerdim"

 Miley Cyrus, aslında solak olmasına rağmen babası onu sağlak olarak alıştırmıştır.

Justin Bieber'ın Never Say Never klibini çekerken üzerine paravan gibi bir şey düşmüş ama bir şey olmamış. 

 Rihanna'nın 17 yaşına kadar cep telefonu yoktu.Daha sonra albüm sözleşmesi imzalanırken Jay-Z, Rihanna'ya bir cep telefonu hediye etti.

Küçükken panik atak hastası olan Jessie J, bu hastalığını da müziğe olan güçlü bağı ve azmi sayesinde atlatmış. 

 Selena Gomez, küçükken sınıfta çok konuştuğu için birçok kez dersten atılmıştır.

Demi Lovato bir keresinde bir Lovatic' e vurduğu için korumasıyla kavga etmişti. 

 Hadise'nin cover yaptığı ''Rolling in the deep'' şarkısını Adele dinlemiş ve '' Sesini beğendim onunla tanışmak isterim '' demiştir.

Harry Styles 7 yaşındayken annesi ve babası ayrıldı. 

 Francisco Lachowski bir ünlünün klibinde oynamayı çok istiyor.

Ross Lynch saçlarını annesine yaptırıyor. 

 Justin Timberlake öğle yemeği için gittiği bir restoranda yediği tostu yarım bırakınca, masasını toplayan garson yarım kalan tostu bir alışveriş sitesinde 1580 dolara satışa çıkarmıştır.

Eğer Selena Gomez müzisyen ve oyuncu olmasaydı, bir bilim insanı olmak istiyordu. 

 Demi Lovato'nun en sevdiği renkler siyah ve kırmızı olmasına rağmen, yatak odası tamamen şeker pembesi rengiyle boyanmıştır.

Lady Gaga, 19 yaşındayken tecavüze uğramıştır. 

 Bella Thorne disleksi hastasıdır. Çoğu söylenen şeyi anlamıyor ya da anlamakta çok güçlük çekiyor.

Rihanna'yı lisede katıldığı bir yarışmada birinci olması sonucu Jay Z keşfetmiştir. 

 Miley Cyrus, son iki yılda en çok bağış yapan ünlü.

On beş yaşına kadar köpek beslemesine rağmen, Katy Perry'nin köpeklere alerjisi var ve daha sonra fark etti. 

 Zayn Malik müzisyen olmadan önce bir garsondu.

Avril Lavigne astım hastasıdır. 

 Taylor Swift, 12 yaşındayken 350 sayfalık bir roman yazmıştır.

Britney Spears'ın New York'ta 'Nyla' adında bir lokantası vardır. 

 Cara Delevingne, geçmişte Hannah Montana dizisindeki 'Hannah' karakterini oynamak için başvuran kişilerden biridir.

Kesha, 17 yaşındayken tecavüze uğramıştır. 

 Jessie J; 5.4 oktavlık notalara çıkabilmekte, aynı zamanda her türlü müzik aletinin çıkardığı sesi çıkarabilmektedir.

Demi Lovato, sıcak yaz aylarında bacağını almaya üşendiği için çorap giydiğini söylemişti. 

 Demi Lovato, Yulin Festivali nedeni ile bundan sonra bir daha Çin'de konser vermeyecek.

Katy Perry, verdiği bir röportajda Türkiye'yi sevdiğini ve gelmeyi çok istediğini söyledi! 

 2008 yılında Taylor Swift'e hangi sanatçıyla aynı sahneyi paylaşmak istediği sorulduğunda, listesinin ilk sırasında Katy Perry olduğunu söylemiştir.

Taylor Swift, en büyük hayallerinden birinin keman çalmayı öğrenmek olduğunu söylüyor. 

 Nina Dobrev günümüzün en başarılı oyuncularından biri olsa da, en nefret ettiği şeyin televizyon izlemek olduğunu söylemiştir.


ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin