Adsız Bölüm 19

67 3 2
                                    

Demi Lovato : Yeni albümün ilk single'ı "Body Say" 1 Temmuz Cuma günü çıkıyor!  

Konsere Nick Jonas başladı. 3-4 şarkı söyledikten sonra Demi sahneye geldi.

Confident,Heart Attack, Neon Lights söyledikten sonra sahneye konuk sanatçı olarak rapçi T.I ' ı çağırdı. Onunla beraber " Live Your Life" şarkısını söylediler.

Daha sonra kostüm değiştirip tekrar sahneye çıktı ve For You, yeni single Body Say, Fix A Heart, Nightingale , Warrior , Lionheart , Give Your Heart A Break, Stone Cold söyledi.

Tekrar kostüm değiştirip sahneye çıktı ve Skyscraper, Cool For The Summer söyleyip bitirdi.Daha sonra Nick tekrar sahneye çıktı.

- Demi toplamda 3 kere kıyafet değiştirdi.
- Demi 13, Nick 8 şarkı söyledi.

Demi, Twitter ve Instagram'i bıraktığını açıkladı.

ddlovato: "Buradan çıktığımı söylüyorum. Bye Twitter ve Instagram"

"Snapchat'i seviyorum çünkü insanların ne dediğini görmüyorum. Takip etmek isterseniz: theddlovato 👋"

  Demi, Twitter üzerinden kendine atılan nefret mesajlarını favorilerine ekledi. 

 ddlovato: S*ktir et. Geri döndüm sürtükler. Ve eskisinden daha dürüst olarak geri döndüm.

ddlovato: "Lovaticlerimi çok seviyorum"

ddlovato: "Lovaticlerimi onları birkaç ezik anti ile yalnız bırakamayacak kadar çok seviyorum.. Ne düşünüyordum ki ?!😝😂"

  "1989" Taylor Swift'in ilk Pop albümü olmasına rağmen, Tarihte en çok ödül almış Pop albümüdür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  "1989" Taylor Swift'in ilk Pop albümü olmasına rağmen, Tarihte en çok ödül almış Pop albümüdür. 

  Taylor Swift, hayranları için en uzun tanışma gününü yapan sanatçıdır. Tam 14,5 saat sürmüştür.

  Rihanna:"Eskiden çok basit giyinirdim.Bir tişört ve şapka olmazsa olmazlarım arasında." 

Rihanna ,sırf tavuklu pilav yemek için yeniden Türkiye'ye geleceğini söylemiştir.

Demi Lovato: "Ne olursa olsun her zaman yanımda olacak harika bir hayran grubuna sahibim. Gerçekten minnettarım. Başka bir hayran grubunu isteyemezdim."

Taylor'ın Twitter'da ilk takip  ettiği kişi Brian Mansfield'dı.

Taylor Swift, kendi çıplak bal mumu heykelini klibine koyan ve kendisinden izin almayan Kanye West'e dava açtı.

Zayn Malik , Müslüman ünlüler arasında en çok yargılanan ünlüdür.

Victoria Secret , Demi'yi 2016'nın en seksi şarkıcısı seçti.

  Ariana Grande, 2011 yılında Winx Club çizgi filmi için dört sezon seslendirme yapmıştır. 

 Taylor Swift'e adını annesi vermiş; annesinin en sevdiği sanatçı James Taylor olduğu için bu adı almıştır.

Miley Cyrus'un asıl adı Miley Ray Cyrus değil Destiny Hope Cyrus 2008 yılında ismini değiştirmiştir.

  Lana Del Rey'in adını sır gibi sakladığı, ölmüş bir sevgilisi var. Söylediğine göre, tüm şarkılarını o kişiye yazmış.  

  Katy Perry, Unicef'te yaptığı çalışmalardan dolayı 29 Kasım'da 'Audrey Hepburn İnsaniyet Ödülü' alacak.  

  Son on yıllık dilimin en çok satan alternatif albüm, Lana Del Rey'in 'Born to Die' albümüdür. 

 Beyoncé ve Jay Z çifti, on odası, yirmi banyosu ve elli park yeri olan 93 milyon dolarlık bir malikane satın aldı.

  Taylor Swift, Calvin Harris'le ayrılmalarından yaklaşık bir hafta sonra oyuncu Tom Hiddleston ile çıkmaya başladı!  

  Justin Bieber'ın 'What Do You Mean' klibinde oynayarak ününü arttıran model Xenia Deli, altmış iki yaşındaki Mısırlı milyarder ve iş adamı Ossama Fathi Rabah Al-Sharif'le evlendi. 

 Hayranları yeni albümünü beklerken, Katy Perry sekizinci parfümünü piyasaya süreceğini duyurdu.

  Justin Timberlake, yeni şarkısı ''Can't Stop the Feeling'' ile 2016 Eurovision yarışmasında performans sergileyecek. Böylece, Eurovision tarihinde yarışmacı olmadan performans sergileyen ilk kişi olacak.  

  Selena Gomez, yeni dünya turnesinin gelirinin bir kısmını kendisinde de olan Lupus hastalığının tedavisinin bulunması için çalışan şirkete bağışlayacak.  

  Muhabir: ''Bir süper gücün olsaydı, bunun ne olmasını isterdin?''
Taylor Swift: ''İnsanları iyileştirmek.''  

  Leonardo Dicaprio'nun Mozambik'e yaptığı gezi sırasında bulduğu ve evlat edindiği bir kızı vardır.  

  Bir hayran M&G sırasında Selena'ya yeni single'ın Temmuz'da çıkıp çıkmayacağını soruyor ve Selena "Bu kadar çabuk değil, ama geliyor."  

  Selena Gomez "Who Says" şarkısını o günlerde kötü zamanlar geçiren arkadaşı Demi Lovato'ya adamıştır. 

 Rolling Stone'a göre 2015 yılının en iyi albümü Revival'dır.

  Selena Gomez: "Kendin olmadıkça aldığın ödüllerin, kırdığın satış rekorlarının, verdiğin röportajların ve sahte gülümsemelerin hiçbir önemi yok."  

"  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin