Rihanna'nın gözleri ileri derecede bozuktur. Sadece konserlere çıkarken numaralı lens takıyor.
Meghan Trainor, ağır eleştiriler sonucunda zayıflama kararı aldı ve sıkı bir diete başladığını açıkladı.
Demi Lovato ve Nick Jonas, ortaklaşa kendi kayıt şirketlerini kuruyorlar. Şirketlerinin adı Safehouse Records olacak.
Taylor Swift'in 3 ay sonra çıkacak olan müzik videosu bir hata nedeniyle erken yayınlandı ve ardından hemen kaldırıldı. Ancak sızan video çoğu kişi tarafından izlenildi ve eleştirildi bile.
Rihanna'ya kırmızı saçı Eminem önermiştir.
Miley Cyrus ve Rihanna'nın hiç bir kadın şarkıcıda olmayan "Bread" ödülü vardır.
Zayn Malik, One Direction grubundan ayrıldı.
Dünya'da ilk moda ödülüne sahip olan sanatçı Lady Gaga'dır.
Nina Dobrev
Nina Dobrev The Vampire Diaries'dan ayrılmıştır.
Nina'nın gerçek saç şekli kıvırcık.
Nina Dobrev'ın şimdilik en sevdiği ve çekici bulduğu aktör Sam Worthington.. Avatar filmine bayılmış.
Bir çok kişi Nina'ya 'Emmanuelle Chriqui benziyorsun' diyor.
Kahvaltıda en sevdiği şey yulaf ezmesi ve üzüm çayı.
Nina'nın yeni bir Audi convertible'ı var. Ve onu Ian Somerhalder'la birlikte almaya gitmiş.
Nina bir Araknofobiymiş. Yani örümceklerden korkuyormuş.
lmeden önce Avustralya'ya gitmeyi istiyormuş çünkü ordaki erkeklerle tanışmayı istiyormuş. Aynı zamanda sörf yapmayı, plajı ve değişik aksanları çok hoş buluyormuş.
Hayalindeki erkek arkadaş Ryan Kwanten'mış
CoverGirl LashBlast mascara'sını almadan asla evden ayrılmazmış.
Nina herkese 'Doğum Günlerinin Gizemli Dili' adlı kitabın alması gerektiğini söylüyormuş. Burçlarla ilgili bir kitapmış ve doğru olduğunu söylüyormuş.