4.bölüm

550 16 4
                                    

Rihanna eğer müzisyen olmasaydı psikolog olmayı düşünüyorudu.

2005'ten beri Rihanna 58 farkli saç modeli yapmistir.

Miley cyrus saçını 2-3 haftada bir yıkıyormuş.yoksa saçı kabarıyormuş.

Justin Bieber 15 yaşına kadar ailesi onun bir kızla çıkmasına izin vermiyordu. Annesi onun bir kız arkadaşı olduğunu öğrenince ''Beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattın.'' demiş .

Demi'nin vücudu çok esnek olduğu için ayaklarını ensesine koyabiliyor

Niall Bir kızın saçıyla oynamasından çok hoşlanıyor.

Hannah Montana Forever dizisinin orjinal sonunda Hannah ölüyor. Bu bölüm Çin de yayınlandı ve 100 çocuk intihar etti. Bu sebeple diğer ülkelerde Hannah Montana Forever Orjinal Final yayınlanmadı. İşte bu yüzden Miley'e ne zaman Hannah ilgili bir soru sorulsa "O öldü'' diyor

Taylor 'Haunted” şarkısı için Çello çalmaya çalıştı ama yapamadı

Demi Lovato ilk dişi düştüğünde annesine gidip dişini geri takmasını istemiştir.

Demi şimdiye kadar ki konserlerinde 4 mikrofon kırdı,16 kere elinden düşürdü,sahnede şarkı söylerken 9 kere düştü.

Taylor Swift'in saçları çok zor tutturulan bir renktir.

Justin Timberlake'in Disney'de oynadığını biliyor muydunuz ?

Bir hayran Liam'ın yüzünü yalamak için izin istemiş

Justin telefon numarasını 7 kere değiştirmiştir. Çünkü Belieber'lar tarafından hepsi bulunmuştur.

Demi,Neon Lights'taki makyajını kendi yapmıştır.

Bridgit Mendler, Sonny With a Chance seçmelerine katılmıştır ama rol Demi Lovato'ya verilmiştir.

Tam adı Luke Robert Hemmings.

Luke'un favori dizilerinden birisi How I Met Your Mother.

Luke için mükemmel bir buluşma önce plaja gidip ardından Cold Rocks'a gitmek.

Annesi matematik öğretmeni

Luke ve Calum birlikte spor salonuna gidiyor.

Selena Gomez, Demi Lovato'ya küçükken bir kız grubu kurmalarını söylemiş ama Demi Lovato tek başına devam etmek istediğini belirtmiş.

Jose Alvaro Osorio Balvin, reggaeton türünde müzik yapan Kolombiyalı bir müzisyen. 2004 yılında müzik kariyerine başylayan J Balvin, 2011 yılında ülkesinde birçok müzik ödülü kazanmıştır.

ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin