Justin Bieber saç kesimi için 750 dolar harcamış.
Harry Styles sert biri gibi görünse de favori filmleri Titanic, The Notebook ve love actually.
Ed Sheeran 100 den fazla dövmesi var.
Demi Lovato küçükken yaşıtlarındaki kızlar gibi sadece barbie biriktirmedi ayrıca taşta biriktiriyordu.
Cody Simpson eyalet yüzme yarışlarında iki kez şampiyon oldu.
Bella Thorne gerçek saç rengi turuncu değil sarışın.
Selena Gomez daha ciddi rollerde yer almak istediği için High School Musical 3 filminde gelen rol teklifini geri çevirdi.
Miley'in gerçek adı "Miley Ray Cyrus" değil, "Destiny Hope Cyrus"dı. Miley adını 2008 yılında değiştirdi.
Selena ve Justin dün beraberlerken görüntülenmiş.
Beyoncé, tek gözünü şaşı yapabiliyor.
Iggy Azalea 16 yaşında yanında ailesi ve parası olmadan Miami'ye taşınmıştır.
Hatta bundan Work şarkısında bahsetmektedir. "No money no family, sixteen (16) middle of Miami."Katy Perry 250'den fazla bedava konser vermiştir.
Ed Sheeran 2009'da 312 konser vermiştir.
Selena sahnedeyken hayranlarının elini tutabilmek için dansı bıraktığından dolayı yüklü miktarda para cezası almıştı.
Bugün Skyscraper'ın 4. yıldönümü
Selena Gomez, kendi gülüşünü beğenmiyor.
Rita Ora'nın soyunda Müslümanlık var fakat kendisi Hristiyan.
Tyler Posey ve Miley Cyrus 11 yaşındayken sevgililerdi ve ilk öpücüğü Miley ile birlikteydi.
Taylor'un en sevdiği aksesuar güneş gözlüğüdür.
Demi Lovato,Miley Cyrus ile olan ilişkileri sorulması üzerine;
"Biz birbirimize artık yabancı gibiyiz.Hayat bu.. insanlar değişir ve artık onunla ortak bir noktam yok.Onun için en iyisini diliyorum"
Rihanna yeni albümünü 20 Kasım'da piyasaya sürecek.
Demi Lovato, ana okulundayken 5. sınıftan birine aşık olmuş.
Selena Gomez turşuya bayılıyor.
Taylor Swift temizlik yapmayı çok seviyor.
Emma Watson büyük bir Selena Gomez hayranıdır.
Selena Gomez, Instagram hesabından ünlü saç bakım markası Pantene ile anlaştığını duyurdu!!!
Bella Thorne: Eğer bana kimin gibi olmak istediğimi sorucak olursanız, cevabım kesinlikle Selena Gomez olur.
Bella Thorne: Gerçek dostlar, her zaman yanınızda olanlardır.
Zendaya'nın en sevdiği renkler gümüş rengi, mor ve pembe renkleridir.
Miley Cyrus' un boyu 1.65 metredir.
Demi Lovato: Gülümsemen dünyayı değiştirsin. Dünya gülümsemeni değil.
Niall Horan: Hayranlarımızı gerçekten kendileri oldukları için her zaman içten ödüllendirmişimdir.
Selena Gomez Harry Potter'de Oynamak İstermiş.
Demi Lovato: Eskiden bana zorbalık yapan insanlar, şuan evlerinde oturup televizyondan beni izliyorlar.
Demi, Kim Kardashian'ı kız kardeşi gibi görüyor.
Taylor Swift, Demi Lovato rehabilitasyona gittiğinde ona ilk çiçek gönderen kişilerdendi.
Demi, havuz partisinde kayıp düştü! Ama sonra hemen kalkıp havuza atladı.
Demi'nin vücudu çok esnek olduğu için ayaklarını başına koyabiliyor.