Adsız Bölüm 17

120 5 1
                                    

Dün One Direction üyelerinden Niall Horan'ın 22. yaş günü. İyi ki doğdun Niall!

Katy Perry kariyerine Hristiyan bir rock sanatçısı olan Katy Hudson olarak başladı 

 Taylor küçükken kıvırcık saçlarından nefret ettiği için haftada en az 1 kere saçını düzleştiriyormuş.

 Bella Thorne'nin gerçek saç rengi koyu sarı ama o kızıla boyattı.  

  Miley'in gerçek adı Destiny Hope. Ama onu sadece büyükannesi Destiny diye çağırıyor. 

 Rihanna 2005'ten bu yana tam 58 farklı saç modeli denemiştir.

  Carly Rae Jepsen; Rihanna ve Adele'den daha büyüktür. Lady Gaga ile aynı yaştadır. 

 Cool For The Summer'ın yayınlanmasının 1.ayı.Fakat hala Wrecking Ball'un 6 günlük izlenimini geçemedi.

  Hadise, biri 2006 biri 2007 ve diğeri 2009'da olmak üzere 3 kez TMF Ödülü kazanmıştır. Üstelik bu ödülü 2. kez kazandığında Rihanna ile aynı dalda adaydı. 

 Katy Perry "Keşke Atatürk ingiliz olsaydı. İngiltere daha adil bir ülke olabilirdi."

Instagram'da paylaştığı erotik fotoğrafların Amerika Aile Birliği ve Çocukları koruma dernekleri tarafından sakıncalı bulunması sosyal medyada karşılık buldu. Başta Instagram olmak üzere Miley Cyrus'un profiline girilirken yaş doğrulanması istenecek.

Bu haberler için henüz Miley Cyrus tarafından bir açıklama yapılmazken. Miley Cyrus'un müziği bırakacağı tartışma konusu oldu.

  Amy Winehouse öldüğü gün evine çiçek gönderen ilk kişi Demet Evgar'dır. 

 "Kilo aldım, ama umursamıyorum. Önceden umursuyordum. Ama Instagram'da bir fotoğraf paylaştım ve kendim ile barışık olduğumu belirttim. Bunu yapmamın nedeni onların kazanmasını istemiyor olmamdı. Çünkü bir sonraki gün önemli olan kilo almış olmam değil; bununla nasıl barışık olduğumdu." - Selena Gomez,

  Ariana Grande: Sadece 14 saat uyudum ve ailem öldüğümü sandılar. 

 Söylentilere göre Justin Bieber, Ariana Grande'nin Honeymoon tur kapsamındaki Los Angeles konserine konuk olacak.

  Selena Gomez'in yeni albümünde Nicki Minaj ile bir düetleri olacak. 

 "Same Old Love" ve "Wildest Dreams" şu an Amerika iTunes top 10'daki tek bayan şarkıları!

  Bu sene BB #1 den giren tek kisi Justin Bieber dır. 

 Selena Gomez katıldığı radyo programında sigara içtiğini onayladı.

  Demi Lovato rehabilitasyon merkezindeyken Miley Cyrus ona geçmiş olsun hediyesi göndermiş. 

 En çok desteklenen kız arkadaş grubu Katyanna dır.

  Avril Lavigne, diğer ünlülerle karşılaştırılmayı sevmiyor. Herkesin eşit olduğunu düşünüyor. 

 Niall Horan, Harry Potter filminin galasında çok uykuluymuş. Grup arkadaşları onu uyanık tutmak için baya uğraşmışlar.

  Taylor Swift, konserlerinde asla playback yapmıyor. 

 Selena Gomez 15 yaşından beri 88 tane Iphone kırmıştır.

  Dünyanın en büyük AMC sayfasını smilerlar 2013'te kapattırmıştır. 

 Selena Gomez ıPhone 6s reklamında oynadı.

Demi Lovato'nun Skyscraper şarkısı sayesinde ortalama 170,000 kişi intihardan vazgeçmiştir.

  Selena Gomez'in Converse koleksiyonu vardır.Hatta tam tamına 20 çifte sahiptir. 

 iTunes Dünya çapında single ve albümleri en çok satan ünlüler; 

1- Selena Gomez
2- The Weeknd
3- Taylor Swift

  Emma'nın tüm adı aslında Emma Charlotte Duerre Watson.

  Taylor Swift sakarlıkları:
-Ed Sheeran'ın evinde 2 lamba kırmış.
-Justin Bieber'ın stüdyosunda ses ayarlarıyla oynarken bozmuş.
-Selena Gomez'in evinde 1 televizyon,1 sifon,2 ayna kırmış.

  2009 MTV Müzik Ödülleri'nde Kanye West,Taylor Swift ödül aldığında sahneye çıkarak "Bu ödül Beyoncé'un hakkıydı.Ödül aslında o'nundu."demesi herkesi şaşırtmıştı.Fakat West,bu sene Taylor'dan özür dileyerek ona çiçek gönderdi.

  Justin Bieber,saçlarını tekrardan sarıya boyatıp arkasını kazıttı. 

 Lady Gaga normalde kahverengi saçlara sahiptir.

  Birkaç yıldır Make A Wish Vakfı'na destek olan Justin Bieber; 250 tane hasta çocuğun hayalini gerçekleştirmiştir. 

 Taylor Swift,Kim Kardashian'ın takipçi rekorunu geçerek yeni İnstagram kraliçesi!

  Demi Lovato "Selena'ya sarılmak istiyorum. O ne olursa olsun hala benim en yakın arkadaşım." 

 Bruno Mars 15 yaşındayken 30 yaşındaki öğretmenine aşık olmuş. Hatta annesinin yüzüğünü alıp aşk mektubunun içine koyarak öğretmenine teslim etmişti.

  Yapılan istatistliklere göre One Direction Türkiye'de konser verse Türkiye'de gelmiş geçmiş en kalabalık konser olurmuş. 

 Shakira, hiç sakız çiğnemiyor hatta şekerleme bile yemiyordur.

Demi Lovato "Gülüşü En Çok Beğenilen Ünlüler" arasında 1.dir

Geri Kalan Liste;
2- Katy Perry
3- Selena Gomez
4- Barbara Palvin
5- Taylor Swift
6- Rihanna
7- Ellie Goulding
8- Niall Horan - Liam Payne
9- Zedd
10- Ed Sheeran

  Waverly Büyücüleri 3 dalda Emmy ödülü kazanmıştır. Diğer Disney dizilerinin başaramadığı bir şey. 

 Taylor Swift'in 'Fearless' albümünün sadece Amerika satışı, Demi Lovato ve Selena Gomez'in albüm diskografilerinin toplamından fazladır.

  2007 yılından beri üst üste İngiltere'de şarkılarının birinci sırada olarak Guinnes Rekorlar Kitabı'na adını yazdıran sanatçı Rihanna'dır. 

 Albümlerinde en çok şarkı yazan teen şarkıcılar.

1- Miley Cyrus = 68 yazarlık
2- Demi Lovato = 38 yazarlık
3- Ariana Grande = 18 yazarlık
4- Selena Gomez = 14 yazarlık
5- Bridgit Mendler = 13 yazarlık
6- Becky G = 8 yazarlık

  Justin Bieber yeni albümü için tam 103 şarkı kaydetmiş. 

  Selena Gomez: "Albüm kapağında üzerimde elmaslar ve nesneler, ve kalın makyaj istemedim. Sadece doğal olmasını istedim." 

 Selena Gomez, Demi Lovato hakkında konuştu: "Akşam yemeğine çıktık, sanırım iki hafta önceydi. Onun albümü hakkında konuştuk, benim albümüm hakkında konuştuk. Onu seviyorum. Şu noktada o, benim ailem gibi. Birlikte büyüdüğün insanları görebilmek güzel bir şey."

  Demi Lovato, Selena Gomez ile olan  fotoğrafını Instagram hesabında paylaştı. Delena arkadaşlığı geri döndü!  

 


ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin