Adsız Bölüm 14

130 7 0
                                    

Bugün Demi Lovato'nun doğum günü.İyi ki doğdun Demi Lovato !!

Kelly Clarkson Demi'nin doğum günü için Cool for the summer'i söyledi. 

Inna,Türk bayraklı fotoğrafını paylaşıp"Türkiye Sana Geliyorum!"yazdı. Ayrıca Türk hayranlarından yapılan bazı yorumlara da yanıt verdi. 

 Katy Perry"Kendinize bir rol model örnek almak isterseniz bu Miley Cyrus olabilir."

Niall Horan Bir manken ile çıkmak istemezmiş. "Harika bir vücutları var ama genelde sıkıcılardır." 

 Justin Bieber genellikle konuşurken sol gözünü kısıyor.

One Direction Teen Choice'de katıldığı 9 adaylıktan 8'ini elde etti.Tebrikler! 

 Kristen Stewart'ın en sevdiği meyveli içecek çileklidir.

Harry Potter'da oynayan Shirley 45 yaşında olmasına rağmen 11 yaşındaki bir kızı oynamıştır. 

 Demi ,Selena'yı İnstagram' da takip etmeye başladı.

Rihanna ve Beyonce, tüm zamanların en fazla dergi kapağı olan siyahi bayanlarıdır. 

 İngiltere'de Zayn Malik vasıtasıyla müslüman olan yüzlerce kız vardır.

Sia eşcinsel ünlüler arasındadır.

Hatta en etkili 25 Avustralyalı eşcinseller listesine aday olarak gösterilmiştir.

Jessie J, ojeleri çok sever ve evinde yaklaşık 600 farklı oje bulunur. 

 Lady Gaga yanında devamlı mor bir çay fincanı taşıyormuş.

Debby Ryan Elma ve şeftali yemeye bayılıyor. Kahvaltıda genelde meyve yiyor. 

 Miley Cyrus bir keresinde okulda öğretmenine bebeğim dediği için okuldan altıldı.

Iggy Azalea İkizler burcudur. 

 Nicki Minaj: Küçükken bana takma ad takarlardı. Beni en çok üzen ise hoşlandığım çocuğun takdığıydı; Pasaklı.

Miley Cyrus, küçükken evlerine giren bir böceği öldürüp suç işlediğini sanınca polisi arayıp kendini şikayet etmiştir. 

 Jennifer Lawrence, 23 yaşında üç defa Oscar'a aday olarak ve birini kazanarak bu konuda bir rekor kırmıştır.

Jessie J 18 yaşındayken geçici felç olmuştur. 

 Justin Bieber, Twitter'da Kanada nüfusundan daha fazla takipçiye sahiptir.

Miley Cyrus, şu an üzerinde çalıştığı yeni albümünü ücretsiz olarak satışa çıkarmak istediğini söyledi! 

 Rihanna'nın annesi, Rihanna'nın ona gönderdiği hediyeleri çok pahalı olduğu gerekçesiyle geri yolluyordu. Rihanna Barbados'tan beş yatak odası bulunan bir ev aldı ve anahtarının üzerine ''Bunu geri yollayamazsın.'' yazarak annesine hediye etti.

Justin Timberlake öğle yemeği için gittiği bir restoranda yediği tostu yarım bırakınca, masasını toplayan garson yarım kalan tostu bir alışveriş sitesinde 1580 dolara satışa çıkarmıştır. 

 Eğer Selena Gomez müzisyen ve oyuncu olmasaydı, bir bilim insanı olmak istiyordu.

Lovatics adlı bir tag açtı ve dünya gündemine girdi. Demi bunu gördü ve bir Tweet attı ;
"Çocuklar çok mutluyum,#HappyBirthdayDemi tagını dünya gündemine girdirdiniz... Ve henüz doğum günüm olmadı bile!!! Teşekkür ederim çocuklar!!!"*10 saat önce

Shake It Off, Vevo'da en hızlı 1 milyar izlenime ulaşan ikinci video olmuştur. 

 Rihanna, Youtube'da 7 milyar izlenmeye ulaşan ilk ve tek sanatçı oldu.

Selena Gomez'in yeni albümü "Revival" da Chris Brown'la düet yapması bekleniyor.'Me & My Love' 

 Hilary Duff, Justin Bieber'ın yeni çıkacak single'ı için promo yaptı.


ÜNLÜLER HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin