Bölüm Şarkısı - Zara - Çalın Davulları
Emir'in sözleri ortamda kısa bir sessizliğe yol açarken ne söylediğini anlamayan Selçuk,Doğan,Kerim ve Max bir birlerine bakarak ne oluyor dercesine başlarını sallarken Selçuk bir anda düşen jetonla Emir'e doğru yaklaşarak fısıldadı.
"Haklısınız komutanım bencede kaçıralım! Zaten en geç bir haftaya her şey yoluna girer. O güne kadar onları saklayacak güvenli,tenha bir yer ayarlayım ben! Malum Sahra'yı zapt etmek zor olacak gibi."
Selçuk'un sözleri ile anlamayan diğer üçlü de konuyu anlarken başlarını sallayıp Selçuk'u onayladılar.
Emir ise kıstığı bakışlarını Selçuk'a çevirerek başını iki yana salladı.
"Sahra'yı niye kaçırıyoruz lan?"
Emir'in sorusu ile Selçuk bakışlarını hala o adamla konuşan kıza çevirerek dudaklarını hırsla dişleyip başını öfkeyle salladı. Bakışlarının odağını tekrar Emir'e çevirerek cevap verdi.
"Şimdi onu bırakırsak tekrar ortalığı karıştırır o komutanım. Sonra Zeynep'i bizim kaçırdığımız meydana çıkar. Delil bırakmayalım arkamızda. Hem saklayacağımız yerd Zeynep'e de arkadaşlık eder. Onun gözümüzün önünde olması yapacağımız operasyonun güvenliği açısından çok önemli."
"Lan manyak Zeynep'i niye kaçırıyoruz!? Selçuk iyi misin koçum sen? Alkol falan mı kullandın. Lan durduk yere kızları niye kaçıralım!? Hayır nikahlı karımı kaçırsam elime ne geçecek oğlum?"
Selçuk'un bakışları kısılırken anlam veremeyerek Emir'e bakıp fısıldadı.
"Peki kimi kaçırıyoruz komutanım?"
Diğerleri de bu sorunun cevabını merakla beklerken Emir işaret parmağı ile yaklaşın işareti yaparak çember halini alan arkadaşlarının arasına başını uzatıp tısladı.
"Tolga denen piçi!"
"Olmaz! Olamaz!"
Selçuk'un çıkışı ile herkes ona şaşkınca bakarken Doğan araya girdi.
"Bence gayet mantıklı! Çekeriz bir yere orada tutarız bir kaç gün. O sırada da kurbanınız olayım siz de şu meseleniz neyse kökten halledin şu heriften kurtulalım artık!"
"Nereye çekiyorsun nereye!? Aklın başında mı senin! Başımıza iş açacaksın!"
Selçuk tekrar çıkışırken bu defa Mehmet girdi araya.
"Elimizi çabuk tutalım bu gece bu işi bitirelim. Önemli olan yalnız yakalamak bu puştu. Gerisi halledilir. Kızlar bir taraftan yanındaki adamlar bir taraftan dibinden ayrılmıyorlar. Ellerinden gelse tuvaletede birlikte girecekler."
Selçuk ellerini öfkeyle yüzünde gezdirerek çaresizce tekrar fısıldadı.
"Allahım sen akıl fikir ver bunlara! Benim de başımı yakacaklar. Gücüne gidecek ne suç işlediysem bilmiyorum ama aldığım nefesler adedince tövbe Allahım."
"Ben ayarladım abi her şeyi. Buradan bu piçi kaldıracağız doğru bizim köye. Emine ninemin ahır boş! Bu hayvanı da bağlarız oraya tam layık olduğu yer orası bu sığırın! Kimse bulamaz dangalağı."
Selçuk şaşkınca yanındaki Kayra'ya baktı. Bulduğu güvenli yer gerçekten bir ahır mıydı yani. Neyin kafasını yaşıyordu bunlar? Kesin yine içip içip sarhoş olmuşlardı. Ondandı bu saçmalıkları.
"Lan manyak mısın? Ne ahırı? Ne bağlaması Kayra? Siz iyice uçtunuz! Başımıza bela açacaksınız lan?"
Emir elini yanındaki arkadaşının omzuna atarak hafifçe sıkıp kendisine bakmasını sağlayarak homurdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİLDE AŞK (DAVA SERİSİ 3) FİNAL OLDU
Ficción General+18 Sahneler içerir Meydanda kalırsam yazılsın taşa Kader de ne varsa o gelirmiş başa... Bir yüreğe iki sevda sığar mı? İlk sevdanı dünyaya gözlerini ilk açtığında isminle beraber fısıldadılarsa kulağına,diğer sevdan ruhun bedenine üflendiğinde yazı...