Bölüm Şarkısı - Hiraizerdüş - Eyvanına Vardım
Süprizzzz
Keyifli okumalar 🥰🥰Zaman kimine hızlı geçerken kimine de bir mahkumun zindanda ki bekleyişi kadar ağır geçmişti. Kimi acıyla harmanlanırken,kimi kavuşmayı bile hayal edemediği gizli sevdasına küçük bir yanlış anlaşmayla kavuşmuştu. Kimi de beklemediği anda gelen süprizle hayalini kurduğu vuslatı yaşamak için hızlandırmıştı zamanı. Zaman hızlı mı yavaş mı geçer insanın acısı ve ya mutluluğu belirlerken, kimisi de saatlerin birbiri ardında birbirine hiç kavuşamayan yelkovan ve akrepinin ilerleyişi gibi beklerdi vaktini.
Arya tanıdığını düşündüğü sevdiği adamla cenneti düşlerken,Cehennemin kapılarını aralamıştı bilmeden ve geçmek bilmeyen günlerin çetelesini tutmaya başlamıştı.
Meyra kısa süre önce nişanlandığı ilklerini yaşadığı adamla, içindeki sevdanın ateşine kendisini gözü kapalı bırakmış sonrada hayatının şokunu,Doğan'dan içine yerleşen küçük bir parçayla yaşamış ansızın gelen bu süprizle ne yapacağını şaşırmış zamanı geriye alamayacağının bilinci ile hızlandırmayı denemişti başına geleceklerden habersiz.
Zamanın içinde sakladığı en büyük süprizi şüphesiz Derya ve Kayra yaşamış küçük bir yanlış anlaşılma ile kendilerini bir an da nikah masasında bulmuşlardı. İçlerinde büyüttükleri gizli sevdalılar vuslata erse de zaman onlar için hepsinden daha ağır geçecekti şüphesiz. Kavuşamayan akrep ve yelkovan misali düşeceklerdi zamanın tuzaklarına.
Emir için zaman Arya'nın düğün günü durmuş ne yelkovan kaçmış akrep kovalamış ne saliseler hızlanmış dakikalar olmuş,ne de gece güne kavuşmuştu. Düğün gecesi Zeynep'in bakışlarını o adamın gözlerinde gördüğü an durmuştu zaman. Ne o zamanı geçip gidiyor,ne de geriye dönüyordu. Salise ve dakika arasında sıkışıp öylece kalakalmıştı
Düğün gecesi.
Emir'in bakışları her yerde Zeynep'i ararken içinde bayramlıklarını kucaklayan bir çocucuğun heyecanı,sevinci vardı sanki. O bilmezdi ki ilk görüşte ne hissedilir,ilk bakış nasıl yakar, sevda nasıl düşer bir yüreğe. İlk buluşma heyecanı nedir hiç bilmezdi.
Zeynep kendisini bildi bileli yanındaydı. İlk andan,ilk nefesten hissetmişti onu! Anlatılacak bir his değildi,Zeynep aldığı nefesin heyecanı,verdiği nefesin kaybediş hissiydi!
Bir karşılaşma,bir çarpışma,bir tanışma ile görmemiştiki hislerini tarif etsin. Kendisini bildi bileli gözleri hep gözlerindeydi birbirine mühürlenmiş gibi! Onun gözleri ile görüyor onun gözleri ile bakıyor du kendi gözlerinin varlığından bir haberdi!
Sevmeyi hiç beklememişti mesela, zamanı vakti var mı bilmezdi. Öylece mi gelip konardı insanın yüreğine,yoksa geleceği vakti bilirmiydin? Ezelden yüreğine koymuştu yaradan o hissi! İlk nefeste adından önce sevdası fısldanmıştı kulağına Zeynep!
İlk buluşma neydi? Heyecanı nasıldı bilmezdi ki, o Zeynep'ini zaten tanıyordu. Kalü beladan ruh eşiydi! İlk karşılaması orada olmuştu sonrasını bilmezdi. Nefesleri,bakışları,acıları,hüzünleri aynı yürekleri birdi. Nefesleri her karıştığında,gözleri bir birine her çarptığında,saçının bir teli tenine her temas ettiğinde çırpınırdı yüreği. İlk buluşma heyecanı böyle bir şeyse o Zeynep'i her an ilk defa görmüş gibi hissederdi.
Yine öyleydi kalbi. Bir kuş gibi çırpınıyor,alacağı nefes için sanki Zeynep'i görmeyi bekliyordu yine ciğerleri. Sahi onun bir aylık yokluğunda nefes almış mıydı? İşte bu tartışılırdı. Kapıda bekelerken arkadaşları zorla süreyerek içeriye sokmuşlardı. Şimdi bakışı giriş kapısında Zeynep'in girmesini bekliyordu. Yanında kendisine bir şeyler anlatmaya çalışan arkadaşlarının sıkıntılı hallerini umursamadan dikti bakışlarını kapıya. Ve beklediği an gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİLDE AŞK (DAVA SERİSİ 3) FİNAL OLDU
Fiction générale+18 Sahneler içerir Meydanda kalırsam yazılsın taşa Kader de ne varsa o gelirmiş başa... Bir yüreğe iki sevda sığar mı? İlk sevdanı dünyaya gözlerini ilk açtığında isminle beraber fısıldadılarsa kulağına,diğer sevdan ruhun bedenine üflendiğinde yazı...