Bölüm Şarkısı - Manuşbaba - Eteği Belinde
Keyifli okumalar 🥰🥰🥰🥰
Sahra dudaklarına kapanan adamdan beklemediği bu hareket karşısında şok olurken öfkesinin daha da kabarması ile girdiği şoktan aynı hızla çıkarak Selçuk'un yüzüne okkalı bir tokat geçirdi.
Yüzüne aldığı darbeyle başı hafif yana doğru sarsılan adamın bakışları Sahra'yı bulunca yaptığı şeyin farkına varması da uzun sürmemişti ki Sahra'nın buz gibi bir ses tonuyla konuşması ile soğuk duş almışcasına titredi.
"Senin peşinde koştum diye,sana karşı derin hisler besledim diye beni öpme hakkını sana verdiğimi hatırlamıyorum!" İşaret parmağını kaldırarak karşısında pişmanlık ve şaşkınlığın karışımı bakışlarla kendisine bakan adamı uyarırcasına salladı. "Bir daha sakın! Sakın bana dokunma!"
"Sah..ra."
Sahra'yı ilk defa kırmamıştı. Kardeşinin doğum günün de evinde yaşadıkları tartışmada da Sahra kendisine öfkelenmiş,kırılmış ve hatta resti çekmişti ama bakışlarındaki vazgeçmişliği hiç bir zaman görmemişti. Onu tanıdığı ilk günden beri ilk defa donuktu bakışları. Böyle olunca ne diyeceğini şaşıyordu üstelik öpmek gibi bir aptallık yapmıştı. Ona karşı her zman uzak durup inançlarının arkasına sığınarak kendinden uzak tutmayı başarmışken ne demeye yapmıştı böyle bir şeyi kendi bile bilmiyordu. Kendisini toparlamaya çalışarak karşısında buz dağı gibi dikilen kızın gözlerinden bakışlarını kaçırarak konuşmak için çabaladı.
"Ben... Ben neden böyle bir şey yaptım inan bilmiyorum. Bildiğim tek şey yapmamam gerekirdi. Bana helal olmayan bir kadına bu şekilde dokunmamam gerekirdi ama nasıl oldu neden yaptım bende anlamıyorum!"
Selçuk'un kendini ve yaptığı şeyi ifade etme çabaları ile Sahra'nın yüzünde alaylı bir gülümseme oluştururken ona yardımcı olmak adına konuşmasını keserek kendisi devam etti. Zira bir dakika daha kalmak istemiyordu rezil olduğu bu ortamda.
"Burnum yarım metre olunca öpüşürken rahtsızlık veriyormu onu denemek istedin anlaşılan!"
"Saçmalama! Ben öyle bir şey söylemedim! Her şey o Tolga denen piçin başının altından çıktı. Beni biliyorsun Sahra! Tanıyorsun beni!" İşaret parmağını kaldırarak kendisini göstererek çaresice sözlerine devam etti." Allahın yarattığı bir kula bahane verip kusur bula bilecek birimiyim ben!? Ne haddime! Ki senin kusur bulunacak bir tarfın yok!"
Sahra uzun elbisesinin eteklerini avuçlarının arasında sıkarak dolan gözlerini karşısındaki adamın gözlerinden kaçırıp dişlerinin arasından öfkeyle tısladı.
"Ben...Seni... Tanımıyorun Selçuk! Evet! Benim tanıdığımı zannettiğim Selçuk beni içeride heekesin içinde küçük düşürecek rencide edecek o sözleri Allah korkusu yüzünden dile getiremez,dile getirilmesine de müsade etmezdi! Benim tanıdığımı düşündüğüm Selçuk helali olmayan bir kadını öpmeyi bırak,gözünün ucuyla dahi bakmaya çekinirdi! Ben o Selçuk'a aşık olmuştum! Beni rencide edecek aşağılayacak kadar hor gören adama değil! Helali olmayan bir kızın ilk öpücüğünü nedenini bile daha kendine açıklayamadığın bir sebeple çalan adam değil benim tanıdığım Selçuk!"
Karşısındaki adama bir adım daha yaklaşarak işaret parmağı ile göğsünü sertçe dürttü.
"Benim aşık olduğum adam bu değil! Bana dinden imandan bahsedipte kendi aklına estiği gibi hareket eden bu adam değil!" Yaşlar gözünden süzülürken bakışları kendinden emin bir hal aldı ve keskin bir tonla sözlerine devam etti. " Sen beni anneme,babama,teyzelerime,amcalarıma ve arkadaşlarıma rezil ettin! Beni bepenmediğin için aşkımı istemediğini söylemek bu kadar zor olmasa gerekti! Keşke o duyduklarımı açıkça söyleseydin! Ama sadece bana söyleseydin de içimdeki sevdanın yanan ateşini buz dağlarına çevirmeseydin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİLDE AŞK (DAVA SERİSİ 3) FİNAL OLDU
Ficción General+18 Sahneler içerir Meydanda kalırsam yazılsın taşa Kader de ne varsa o gelirmiş başa... Bir yüreğe iki sevda sığar mı? İlk sevdanı dünyaya gözlerini ilk açtığında isminle beraber fısıldadılarsa kulağına,diğer sevdan ruhun bedenine üflendiğinde yazı...