Bölüm- 19- Vekalet

3.1K 242 342
                                    

Bölüm Şarkısı : Erkin Koray - Sevince

Yeni bölüm geldi!!  Epey uzun oldu umarım şikayet eden olmaz🥰🥰

Bik dahaki bölüm inşAllah Zeynep ve Emirle birlikte normal rotamıza dönüyoruz. Konuk karakterlerimizi bitirdik diye umuyorum. Artık Zeynep Emir ve Sahra Selçuk ağırlıklı olacak. Balayına çıkarlar belki artık. 😁😁 Yetmezmi bu kadar ayrılık.😉😉

Ayaz'ın cevabından sonra erkekler yüzünü buruşturarak bir birine bakarken  hepsininde aklında aynı soru vardı.

"Bu bilmem ne tapınağında inzivaya çekilen türk, kadın mı,yoksa  erkek miydi!?" Hepsinin aklında aynı düşünce ile gözleri kesişirken Emir bakışlarını Ayaz'a çevirerek herkesin merak ettiği o soruyu sordu.

"O türk kadın mı,erkek mi?"

Emir'in sorduğu soruya anlam veremeyen Ayaz bakışlarını diğerlerinin üzerinde gezdirdi bir an ve daha sonra cevap verdi.

"Erkek kardeşim."

Ayaz'dan aldıkları cevapla hepsinin ağzından farklı küfürler dökülürken bu defa Selçuk konuştu.

"Gittikleri yer normalmiş gibi bir de tanımadığımız bir adama mı emanet edeceğiz kızları!?" Ayaz,Selçuk'un tezini çürütmek için tam ağzını açmıştıki o sözlerine devam etti. "Sizi bilmem ama ben etmem kardeşim! Madem dediğiniz gibi tehlikeli bir yer ve ünü bu kadar kötü edeninde aklına şaşarım! Lan altı tane kadın öyle kötü üne sahip bir yerde başlarına gelebilecek şeylerin ihtimalini bir düşünün! Bunun üzerine bir de kurda kuzu teslim eder gibi elin adamına ben hiç birini de emanet edemem!"

"Sen daha bizi tanımamışsın enişte! Bizde hiç o göz var mı!? Öyle bir yerde o adam  isterse hadım olsun, yine emanet etmem!"

Kayra'nın çıkışı ile Emir burun kemerini sertçe sıkarak öfkeyle tısladı.

"Burada durup kime emanet edeceğinizi tartışarak zamanımızı mı harcayacağız!?Sizin ne yapacağınızı  bilmem  ama  benim bir saniye bile burada  durmaya niyetim yok!" İşaret parmağını kaldırarak rast gele işaret edip sözlerine devam etti. "Oraya gidip Zeynep'i  gerekirse zor kullanarak bir an önce geri getireceğim! Başlarım ben böyle intikama! Yeter be!"

Sözlerini bitiren Emir sert adımlarla kapıya doğru yönelirken diğerleride arkasından hareketlenince Meyra tutmakta zorlandığı kahkasını serbest bıraktı. Erkeklerin öfkeli  bakışları onu bulurken o kahkahalarını bastırmaya çalışarak bakışlarını Asya'ya çevirip güçlükle konuştu.

"Sahra ile girdiğim iddiayı kaybetmiş bulunuyorum ama, yine Sahra'nın sayesinde  kocam olacak öküz oğlumuzun ismini her söylediğinde onun ve tayfasının  bu günü hep  hatırlayacağını bilmek inan  bana büyük zevk veriyor."

Meyra'nın sözlerine erkekler anlam veremeyerek bakarken Doğan karısının sözlerinin altında yatan imayla temkinle konuştu.

"Nasıl bir iddiaymış bu? Sahra'ya karşı kaybedip,bizim düşeceğimiz durumla eğlenecek kadar nesine girdin sen iddiaya!?"

Doğan'ın yüzünün aldığı şekille Asya kıkırdamasına engel olamazken erkekler Sahra tarafından gelecek yeni bir hamlenin ne derece ağır olabileceğini düşünüyordu. Meyra ise tek kaşını meydan okurcasına kaldırarak bakışlarını kocasınadan çekerek diğerlerine çevirip cevap verdi.

"Sahra peşlerine düşeceğinizi söyledi ben de buna cesaret edemeyeceğinizi!"

Erkekler anlam veremediği sözler karşısonda bir birine bakarken Tuğra gelecek hamlenin ağırlığı ile dudaklarını dişleyerek konuşmak için yeltenen ikizinin omzuna elini koyup hafifçe sıktı. Kayra'nın bakışlarının kendisine dönmesi ile duyacaklarının korkusu ile başını sakın sorma  dercesine  olumsuz anlamda iki yana salladı.

İKİ DİLDE AŞK (DAVA  SERİSİ 3) FİNAL OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin