Bölüm Şarkısı - Azra Akın -Yağmur Yağar Taş Üstüne
Merhabalar, keyifli okumalar 🥰🥰
Sahra'nın kopardığı yaygaradan sonra ortalığın daha fazla karışmasını istemeyen Devran albay uzaktan izlediği topluluğa doğru yaklaşarak sert bir şekilde çıkıştı.
"Zeynep hariç hepiniz bir an önce düğün merasiminin yapılacağı alana çıkıyarsunuz!"
Bakışlar Devran albaya dönerken Emir,Selçuk ve Tolga'yı işaret ederek huysuz bir çocuk gibi söylendi.
"Bu ikisi arkamdan çevirdikleri dümenin hesabını vermeden bir adım dahi atmam komutanım!"
Tolga ve Selçuk,Emir'in sözleri ile ona ters bakışlar atarken Devran albay büyük ve sert adımlarla Emir'e doğru yanaşarak elini omzuna koyup hafifçe sıkarak sinsice gülümsedi.
"Onların vereceği bir hesap yok koçum. Ben ne istediysem onu yaptılar." Emir anlam veremediği dayanışma yüzünden karşısındaki orta yaşlı adama şaşkınca bakarken o sözlerine devam etti. " Sana verdiğim sözü hatırla evlat. "Zeynep'i kendi ellerimle sana getireceğim dedim ve getireceğim." Emir kısa bir an o sözün verildiği ana giderken diğerleri de bu karmaşık duruma anlam vermeye çalışıyorlardı. Devran albay başıyla bahçeye açılan kapıyı işaret ederek sözlerine devam etti. "Şimdi hepiniz önce bana biraz müsade edin ki ben Zeynep kızımla biraz konuşayım. Sonrada gelinimi oğluma emanet edeceğim söz verdiğim gibi." Bakışlarını Zeynep ve Emir'e çevirerek tekrar konuştu. "Bu ikisi de sadece bir birinden hesap soracak bu saatten sonra. Ne Selçuk,ne Tolga,ne Sahra bu planın ceremesini çekmeyecek. Onlar sadece birleşmeniz için yardım etti."
"Ama komutanım bu durumda olan bana oldu. Mehmet komiser kızını bu plana dahil etmek için beni ona vaad etmiş!" Eliyle kendisine pişkince sırıtan Sahra'yı işaret ederek sinirle sözlerine devam etti." Ben bu şeytani oyunların sonjnda kabağın benim başıma patlayacağını bilsem tövbe olsun dahil olmazdım bu plana! Sahra hanım bu yaptıklarının hesabını verecek o kadar!"
Sahra elini beline atarak kaşlarını çatıp Selçuk'a doğru çemkirdi.
"Ya güzellikle kabul edersin sana olan duygularıma karşılık verirsin ya da ben seni Emir den daha beter durumlara düşürürüm Selçuk bey! Yetti artık yaptığın naz niyaz ya! Hesap sormaya çok meraklıysan git annene sor o hesabı o da bu işe dahil olmam için ısrar etti! Seni bana vaad eden sadece babam değil annende seni avuçlarıma bıraktı tatlım!"
"Saçmalama! Yalan söylüyorsun! Annnem yapmaz öyle şey! Sahra bak benim sabrımı zorlama ne annem ne baban ben istemedikten sonra feriştahı gelse olmaz o iş!"
Selçuk'un,Sahra'ya karşı sergilediği tutum ve beden dilini de kullanarak verdiği sert tepki Devran albayında sinirini bozunca bulundukları ortamı inletircesine kükredi.
"Yeterr! Kendine gel! Senin karşında bir bayan var ulan! Doğru konuş benim asabımı bozma! Çıkın dışarı ne haliniz varsa görün! " Sert bakışlarını uyarırcasına hepsinin üzerinde tek tek gezdirip Selçuk'un üzerinde tekrar sabitleyerek sözlerine devam etti." Sahra kızımın hesap vereceği bir durum yok! Git müstakbel kayın babanla,anana sor hesabını! Ayrıca ben de Sahra dan yanayım sonra arkamdan iş çevirdiniz diye üstüme gelme! İpini koparmış gibi gezeceğine bir yuvan olsun artık be! Şimdi hepiniz de kaybolun gözümün önünden!"
Devran albayın sert sözleri ile kalabalık çıkışa doğru ilerlerken Selçuk'un hala dikilmesi ile Emir arkadaşının koluna yapışarak sertçe çekiştirdi. Sahra ise elbisesinin eteklerini toplayarak topuklu ayakkabısının çıkardığı iç gıcıklayıcı ses ile ikilinin yanından geçerken Selçuk'a bakıp pişkince göz kırparak fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİLDE AŞK (DAVA SERİSİ 3) FİNAL OLDU
Ficción General+18 Sahneler içerir Meydanda kalırsam yazılsın taşa Kader de ne varsa o gelirmiş başa... Bir yüreğe iki sevda sığar mı? İlk sevdanı dünyaya gözlerini ilk açtığında isminle beraber fısıldadılarsa kulağına,diğer sevdan ruhun bedenine üflendiğinde yazı...