Bölüm Şarkısı -HiraiZerdüş - Eyvallah
Arkadaşlar bu bölüm final olacak dedim ama yoğun istek üzerine bir bölüm daha uzatmaya karar vererek Finali bir sonraki bölüme çektim. Keyifli okumalar 🥰🥰🥰
Salondan ayrıldıktan sonra Sahra'nın ağrısının artması ile Selçuk onu hastaneye götürmüş yapılan tektiklerden sonra sol kaburgasındaki zedelenmeden dolayı bir reçete ve bir kaç gün istirahat uyarısı ile ayrılmışlardı hastaneden.
Sahra'yı eve bırakana kadar öfkeyle homurdanan Selçuk aracı park ederek kemerini çözüp, asık birsuratla yanında oturan karısına çevirdi bakışlarını.
"Boşuna surat asma! Doktor ne dediyse ona uyacaksın!"
Sahra nefesini sertçe bırakarak kemerini çözüp bakışlarını kocasına çevirdi.
"Ama benim ilgilenmem gerek bir düğünüm var! Evdi eşyaydı hiç bir şey yok daha orta da. Sen tutmuşsun bana doktora uy diyorsun."
Hiç bir şey söylemeden aracın kapısını açarak inen adamın arkasından gözlerini devirirken kendi kapısının açılması ile bakışlarını o yöne çevirdi.
"Yürüye bilecek misin?"
Kocasından gelen soruyla Sahra gülerek kaşlarını kaldırdı.
"Iıı. Yürüyemem. Kapıda ki güvenliği çağırda çıkartsın beni yukarı."
Selçuk'un kaşları işittikleri ile hızka çatılırken karısını bir hamlede kucağına alarak homurdandı.
"Tövbe estağfurullah! Bilerek basıyorsun damarıma damarıma değil mi!?" Ayağıyla aracın kapısını kapatarak kucağında kıkırdayan karısına ters bir bakış attı. "O gün bile izin vermemişim elin adamına bu gün mü taşıttıracağım karımı!?"
"Unutmaki o gün sende elin adamıydın."
Binanın giriş kapısına gelip Sahra'nın evinin ziline basarak beklemeye koyuldular.
"O gün emanetimdin,bu gün kocanım! O günde ben taşıdım bu gün de ben taşıyacağım! Bir şikayetin mi var!?"
Sahte bir sorgulamayla karısının gözlerine bakarken Sahra gülerek başını iki yana salladı.
"Asla! O gün de yoktu bu gün de yok."
Aldığı cevapla yüzünde memnun bir gülümseme oluşan adam açılan kapıyı ayapıyka ittirerek dikkatlice kapıdan geçerek asansöre doğru yöneldi. Asansörün düğmesine basıp beklemeye başladıkları esnada Sahra'nın kıkırtısı ile bakıllarını ne oldu dercesine ona çevirdi.
"Kayra düğünden sonra evlerine döndükleti gece Derya'yı kucağında çıkarmak zorunda kalmıştı o kadar katı. Bu durumdayken o geldi aklıma. Kenan amca asansör bozuk demiş Derya da uyuma numarası yapınca zavallı kardeşim sekiz kat onu kucağında taşımıştı."
Dinlediği hikaye ile kıkurdatan Selçuk karısına bakarak mırıldandı.
"Kusura bakma da Kayra biraz saf galiba? Sekiz kat kucağımda taşıyacağıma uyarırdım ben." Sahra kaşlarınu çatarak kocasına bakınca o imalı bir gülüşle devam etti sözlerine. " Baköa öyle gece nasıl olsa uyanmak zorunda kalacak! Sonuçta yeni evli değiller mi?"
Selçuk'un ima ettiği leyle Sahra'nın ağzı şaşkınlıkla açılırken açılan asansör kapısıyla Selçuk'un ağzıda bir karış açılmıştı. Gördüğü manzara karşısında hızla toparlanarak boğazını sertçe temizleyerek öpüşen çiftin ayrılmasını sağladı.
"Selçuk!"
Emir'in şaşkınlığına karşılık Selçuk alayla karşılık verdi.
"Komutanım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİLDE AŞK (DAVA SERİSİ 3) FİNAL OLDU
Fiction générale+18 Sahneler içerir Meydanda kalırsam yazılsın taşa Kader de ne varsa o gelirmiş başa... Bir yüreğe iki sevda sığar mı? İlk sevdanı dünyaya gözlerini ilk açtığında isminle beraber fısıldadılarsa kulağına,diğer sevdan ruhun bedenine üflendiğinde yazı...