2 tygodnie później.
Zuzia siedziała w swojej przytulnej chatce, po kłótni z Cenę i Karoliną, nie utrzymywała z nimi kontaktu. Nie chciała denerwować bardziej przyjaciółki, wiedząc, że za niedługo powita nowego członka rodziny Prevc'ów. Z Domenem, był już to oficjalny koniec. Ich reakcje zostały na stopie przyjacielskiej. 22 latek, chciał skupić się najbardziej na karierze i na zawodach. Wiedział, że ciągle wyjazdy nie pociągną długo tego związku, Lanišek nie byłaby szczęśliwa. Z Peterem widziała się sporadycznie, on też miał mnóstwo wyjazdów, treningów, ale na widywanie się z synem zawsze znajdował czas. Zuza, korzystając, że Oli został u Anže, mogła roskoszować się relaksem. Poszła do łazienki, wlewając sobie ciepła wodę, chciała, żeby ciepła woda, otuliła jej spięte ciało, by chodz na chwilę mogła się odprężyć. Spokój jednak nie trwał długo, kiedy otrzymała powiadomienie z Instagrama, w tamtej chwili jej świat się zatrzymał, a łzy zaczęły zbierać jej się w oczach.
"Karolina Stoch dodała zdjęcie
@pprecv moje szczęście 💓💓💓"
Nie wierzyła własnym oczą, jej przyjaciółka właśnie zaczęła chodzić z jej byłym chłopakiem. Chciała sprawdzić, czy Peter skomentował jej zdjęcie i nie myliła się.
" pprevc: Kocham cie 💓💓💓"
Nie zastanawiając się długo, wyszła z wanny, szybko ogarniając się i ruszając w drodze do Cenę. Nie wiem jakim człowiekiem trzeba być, żeby robić takie rzeczy. W tamtej chwili, nie chciała znać ani Karoliny ani Petera.
***
Peter siedział, rozmyślać nad tym czy dobrze zrobił godząc się na pomysł Karoliny. Z jednej strony cały czas kochał Zuze i wiedział, że ona kocha go. Ale relacje między nią a Cene, nie były dla niego do końca jasne. Cały czas był pewny, że Zuza i Cene to tylko przyjaciele, że nic nigdy ich nie będzie łączyć. Zwłaszcza, że Karolina nosi w sobie dziecko Cene. Nie chciał o tym myśleć, chciał wybudzić się z tego snu, chciał myśleć, że to wszystko mu się tylko sni. Wiedział, że teraz młodsza siostra Lanišek, go znienawidzi.
- Dużo osób polubiło nam to zdjęcie - powiedziała uśmiechnięta Karolina. Peterowi, jednak do śmiechu nie było - Kochasz ją?
- Czemu tak uważasz? - powiedział rozgoryczony 29 latek.
- Bo to widzę Peter, szkoda, że ona ciebie nie tylko wzięła się na Cene - prychnęła. Peter nie wytrzymał i wstał.
- A skąd ty to możesz Karolina wiedzieć? Masz dowód, że ja i Cene coś łączy? Skąd możesz wiedzieć czy teraz nie płaczę w pokoju, widząc to zdjęcie?
- Peter, wcześniej życie Zuzy cię nie interesowały, nie pamiętasz jak była dla ciebie tylko rzeczą? - Peter popatrzył jej w oczy, widział, że cały czas miała żal do niego, za to jak potraktował jej przyjaciółkę.
- Właśnie ' była' ale już nią nie jest. Mamy syna, którego kocham - Karolina delikatnie uśmiechnęła się.
***
Zuza właśnie zajechała pod dom 26 latka. Zamknęła swój samochód, i zdenerwowana ruszyła do domu skoczka, z tego wszystkiego zapomniała zapukać i po prostu weszła do mieszkania. Widząc oburzona twarz Prevca.
- A ty się przypadkiem nie zapomniałaś? - podszedł do młodej słowenki, oburzony skoczek.
- Widziałeś? - zapytała
- Co? - dziewczyna sięgnęła swój telefon i pokazał zdjęcie na którym jego była dziewczyna była z jego bratem. Cene przez chwilę zastygł bez ruchu, Lanišek widziała, że robił się cały czerwony - Nie wierzę, mój rodzony brat. Oni się na nas mszczą.
- Że jak? - krzyknęła 21 latka.
- Karolina pewnie ubzdurała sobie, że mamy romans to teraz uknuła plan bycia z twoim byłym Peterem. Oboje wiemy, że Karolina w życiu nie spojrzała by na Petera - oddał telefon dziewczynie i podszedł do salonu, głęboko nad czymś myśląc.
- Też tak myślałam, ale najwidoczniej nie znamy ich - posmutniała, i usiadła na fotelu, była załamana. Nie wiedziała już co ma myśleć. Cene wiedząc przybita Lanišek, podszedł do niej i objął ją ramieniem, pierwszy raz od tak długiego czasu zobaczyła usmiech na jego twarzy.
- Chcą się tak bawić, to my też pokażemy, że nie jesteśmy gorsi - puścił jej oczko.
- Co masz na myśli?
- Będziemy udawać parę, tak jak oni - Zuza nie wiedziała co powiedzieć, decyzja skoczka bardzo ja zaszokowała.
- Cene, nie obraz się, ale ciebie po pijanemu bym nie wzięła - zaśmiała się.
- Odezwała się, nie lepsza - prychnął, odwzajemniając gest słowenki - Ale wchodzisz w to? - Zuza nie była pewna, nie chciała tego robić, ale jeśli Peter miał na tyle odwagi by takie coś zrobić, to ona też.
- Wchodzę - uśmiechnęła się, podając rękę słoweńcowi. Teraz tylko czekać na relacje Petera i Karoliny, na fakt, że jego była dziewczyna jest z jego średnim bratem. To może być ciekawe.
CZYTASZ
Summer Paradise 2/Domen Prevc
Short StoryZuza Lanišek, ta sama osoba ale czy na pewno? W jej życiu zachodzą pewne zmiany. Lecz czy są one napewo dobre? A najważniejsze jak rozwiązały się jej problemy miłosne ? Część druga przygód Panny Lanišek z Braćmi Prevc