~Felix'ten~
BEN AŞIK OLDUM GRUBU
-
Bangchan eklendi -Jisung eklendi
J- Ne oluyor kime aşık oldun?
F- Okulda tanıştığım bir kişiye.
B- Felix yoksa düşündüğüm kişi mi?
J- O kim lan benim neden haberim yok ondan?
F- Evet Bangchan senin düşündüğün kişi.
B- Felix onu daha yeni tanıdın nasıl hemen güvenip kalbini verdin?
F- Bilmiyorum belki aşık değilimdir emin değilim.
B- Felix senin kalbin çok yumuşak biri kırdımı üzülüyorum, sana zarar vermelerini istemiyorum.
J- Olay ne kime aşıksın o kişi kim?
F- Aşık olduğumdan emin değilim sadece onun yanında kalbim hızlanıyor dünyanın en mutlu insanı oluyorum onun yanında güvende hissediyorum.
B- Sen aşık olmuşsun Felix.
J- Ne oluyor kim kimi seviyor açıklama lütfen?
F- Buluşalım mı yemek yemeye gidelim?
J- Açıklama yapacak mısın?
F- Evet.
J- Beni evimden alırsınız o zaman?
B- Bir kere kendin gelsen olmaz mı?
J- Felix'i hep al bana gelince söylen...
B- İyi tamam gelince çağırırız.
F- Ben hazırlanmaya başlıyorum.
Hazırlanmıştım Bangchan'i bekliyordum o gelesiye kadar koltukta uzanmış sevdiğim kişiyi düşünüyordum ve zil çaldı gelen Bangchan'di ona selam verip ayakkabımı giymeye başladım ve arabaya doğru yürüdük arabayı Bangchan kullanıyordu benim ehliyetim yoktu araba birden durdu sonra Jisung'un evine geldiğimizi anladım.
Arabadan indim ve eve doğru yürümeye başladım evin içinden bağırışmalar geliyordu büyük bir ihtimal Jisung kardeşi ile kavga ediyordu kapıyı çaldım. Kapıyı açan kardeşiydi "abin geliyor mu" dedim ve "hayır" dedi arkadan Jisung bağırdı "gidiyorum sende evde kalıyorsun" demişti kardeşi bağırmaya başladı "anne bende gitmek istiyorum" annesi "olmaz abin rahat rahat gezsin gelirken sana hediye ve çikolata alır" dedi kardeşi "ama alsın yoksa onu yerim" demişti kendimi gülmemek için zor tuttum çünkü kavgaları çok komik oluyordu evden çıkmıştık ve yemek yiyeceğimiz yere varmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanfictionꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin