Felix'tenYemek yemeye başladık tam karşımızda Hyunjin ve arkadaşları yemek yiyordu onların yanına gitme kararı aldım ve Bangchan'a söyledim grup olarak gidebileceğimizi söyledi onların yanına gittik.
Jisung birini görmüş olacak ki yüzü kızarmıştı ve direk arkasına döndü Jisung'un yüzü kızarınca çok tatlı oluyordu ben Hyunjin'in yanına gittim Bangchan ise bizi izliyordu.
Hyunjin'den
Seungmin'in bahsettiği kişi buydu galiba Jisung mu ne demişti Minho onu görünce kızarmıştı ve lavaboya gitmişti. Seungmin Minho'nun bu haline gülüyordu Jisung bence Minho'dan hoşlanıyordu ama belli etmiyordu Felix benim yanıma geliyordu Bangchan ise Felix'in arkasından bana dik dik bakıyordu sözümü geri alıyorum şimdi gerçekten korkunç gözüküyor belli etmemek için gülümsedim o ise tepki vermedi Felix yanıma oturdu Bangchan Felix'in yanına oturdu Seungmin ise hala Minho'ya gülüyordu.
Felix'tenHyunjin Bangchan'dan korkmuştu belli etmemeye çalışıyordu ve başarıyordu ama ben fark etmiştim. Bangchan'ın Hyunjin'e bakışları gerçekten korkunçtu ben Hyunjin'in yerinde olsam şimdiye kaçmıştım iyi dayanıyor. Bangchan'ı dürttüm sonra bana döndü ve gülümsedi "biraz daha yumuşak baksan çocuk senden korktu"
"yapacak bir şey yok onu test ediyorum"
"nasıl bir test bu"
"seni benim bakışlarımdan korkup bırakacak mı testi"
"ne kadar saçma bir test bu ya"
"şimdiye kadar kaçması gerekiyordu"
"çocuk elinden geleni yapıyor işte bırak artık" dedim ve bangchan'a baktım o ise Hyunjin'e bakıyordu Hyunjin de Bangchan'a bakmaya korkuyordu ama bakıyordu sonra Bangchan Hyunjin'e gülümsedi hyunjin'de Bangchan'a.
Hyunjin'den
Felix benim korktuğumu fark etti ve Bangchan'ı dürttü çok mu belli etmiştim o sırada bana baktı aniden gülümsedi ilk şok geçirsemde bende ona gülümsedim.
Seungmin ise telefona bakıyordu galiba sanaldan tanıştığı sevgilisi ile konuşuyordu bize ondan hiç bahsetmezdi onun telefonunu karıştırdığım için sevgilisi olduğunu biliyordum bilmesem bile ekrana bakıp gülümsediği için çok belli oluyordu.
O sırada Minho geldi biraz utanmıştı Minho'yu ilk defa utanırken görmüştüm Jisung'a bakamıyordu Jisung'da Minho'ya bakamıyordu herkes birbirinden korkuyor ve utanıyordu Seungmin desen telefona bakıp mal mal sırıtıyordu yemek yiyememiştik eve gelirken Minho zafer dansı yapıyordu Seungmin ise yemek yiyemediği için canı sıkkındı.
Eve geldik ve odama geçtim bu günü düşünmeye başladım Felix çok güzel giyinmişti çillerini kapatmamıştı çilleri ona ayrı bir güzellik katıyordu onunla sevgili olsaydım çillerinin her birini öperdim onu düşünürken uykuya dalmışım.
Sabah olmuştu uyanmıştım üzerimde örtü vardı ama ben uyurken örtünmemiştim gözümü açtım ve başımda Felix vardı ilk dediğim şey "sen buraya nasıl geldin" oldu oda sakince "okul için seni bekledim biraz erken gelmiştim galiba sen gelmeyince seni aradım ama açan olmadı 5 dakika geçti ve tekrar aradım bu sefer arkadaşın açtı Minho galiba oda bana biraz küfür etti sabah sabah hangi şerefsiz arıyor diye sonra ben Felix diyince özür diledi evin konumunu attı bende geldim odanı gösterdi bende seni uyandırmak için odana girdim ama ben gelir gelmez uyandın dedi" şok olmuştum ama hemen atlatmıştım elimi yüzümü yıkadım eşyalarımı buldum tam giyecekken odada Felix'in olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanfictionꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin