18

170 24 25
                                    

Hyunjin'den

Felix uzun bir süre gelmeyince Felix'i merak ettim ve odaya çıktım odanın kapısını tıklattım ses gelmedi Felix'e bir şey oldu sandım ve odaya girdim.

Odaya girdiğimde Felix yerden kalkıyordu yüzüne baktığımda ağladığını fark ettim neden durduk yere ağlıyordu ki yere mi düşmüştü? Felix bana baktı ve gülümsemeye çalıştı ağladığını gizlemek içindi büyük bir ihtimal onu kucağıma aldım ve aşağı inmeye başladım.

O sırada Seungmin eve girdi yanında Jeongin vardı kurabiye yapmışlardı mutfağa koydular Felix'i kucağımda görünce Seungmin bana pis pis gülmeye başladı bende ne yaptığımı anlayıp Felix'i bıraktım sonuçta ondan uzaklaşmam lazımdı.

Felix'i bıraktığımda neden ağladığını çözmeye çalışıyordum eğer sorarsam daha kötü mü olurdu böyle düşünerek sormamaya karar verdim akşam olmuştu Minho işinden dönmüştü ama nerede çalıştığını bilmiyordum söylemiyordu dalga geçeriz diye düşünüyordu galiba ama böyle düşünmesi yanlıştı dalga geçsek bile her türlü onu desteklerdik. Seungmin'i bilmem ama ben desteklerdim.

Bunları düşünerken Felix'in bana baktığını hissettim acaba sevgilisi ile buluşmuş mudur? Sevgilisi ile tanışmam lazımdı Felix'i bu kısa sürede gayet iyi tanımıştım o kişi ona uygun mu test etmem gerekirdi Felix'i benden iyi bakabilecek miydi? Ona iyi gelecek miydi? Ama o kişi ilk Bangchan'ın testinden geçmek zorunda galiba çünkü biz arkadaş olduğumuz zaman bana ters ters bakıyordu.

Felix'in sevgilisi olacak kişi çok zorlanacaktı keşke Felix'in sevgilisi ben olsaydım ama Felix birini seviyorsa ona saygı duymak zorundaydım onları her türlü desteklemem gerekirdi Felix git gide bana yaklaşmıştı veya ben öyle hissediyordum.

Yaklaşıyordu ve aniden kucağıma yattı kalbim yerinde yoktu kısa sürelik kalbimi hissetmemiştim o ise bana bakıp gülüyordu ben ise ona şaşırmış gibi bakıyordum en sonunda önüne döndü benden saçını okşamamı istedi ben bundan nasıl uzaklaşacaktım ya bunları düşünmek için erken olduğunu fark ettim bu düşünceleri bir kenara bıraktım ve Felix'in saçını okşamaya başladım saçı çok güzeldi ve dokundukca etrafa çok güzel bir koku yayılıyordu en sonunda kucağımda uyudu onu uyandırmamak için elimden geleni yaptım ve sessizce onu yatağa bıraktım tam odadan çıkacakken kolumu tuttu.

"Hyunjin bugün yanımda uyusan olur mu? Sana sarılmak istiyorum."

Bana ne demişti Allah'ım sana geliyorum ne diyebilirdim ki umarım saçmalamam. Çok heyecanlı olduğum zaman saçmalıyordum.

"F-felix tabi ki uyurum."

Ahh her şeyi batırmıştım kekelemiştim bu sırada Felix'e baktım uyurken sırıtıyordu ben ise sessizce yanına yattım. Beni kendine çekip sarıldı kolu şu an kalbimin üzerindeydi kalbim ışık hızı gibi atıyordu bunu fark etti.

"H-hyunjin iyi misin?" Dedi.

"İyiyim Felix ne oldu ki?"

İşin içinden çabuk çıkmak istiyordum yoksa rezil olma aşamasına gelecektim.

"Kalbin gereğinden daha hızlı atıyor."

Yutkundum ve konuştum.

"Elim acıyor o yüzdendir belki."

Elin mi demişti. Bunu kanıtlamam lazımdı elimi sessizce bazanın sivri yerine batırdım elimi kanattım elimin bu kadar fazla kanayacağını tahmin etmemiştim.

"Eline ne oldu ki?"

Dedi ve elime baktı şu an elim ile bakışıyordu ben ise bir ona bir elime bakıyordum beş dakikamız böyle geçti.

Elim çok acıyordu ama bazen acısı geçiyordu o sırada Felix bayıldı ne yani kan mı tutuyor Felix'i? Elimi hemen yıkadım aslında batırdığım yer bir iğne deliği gibiydi ama çok kanamıştı Felix'i yatırmalı mıydım? Yoksa ayıltmalı mıydım?

Ben yatırmayı seçtim ve onun yanına yattım ona sarıldım sonuçta sabah bunu hatırlamıycak veya ben öyle düşünüyorum.

Onun yüzü ise boyun bölgeme gelmişti boynumda nefesini hissediyordum bu gece öleceğim kesinleşmişti ve kısa bir süre sonra üzerimde yine bir haraketlenme oldu ama sadece hissettim bakmak için gözümü açmadım üşenmiştim.

LAVENDER (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin