5

285 32 14
                                    

Felix beni Bangchan isimli biri ile tanıştırdı Bangchan çok anlayışlı ve konuşması eğlenceli biriydi kaç saat konuştuğumuzu hatırlamıyorum ama çok eğlendiğim kesindi ve o sırada telefonuma bildirim geldi gruptandı çünkü kesinlikle başka kaydettiğim veya grup kurduğum kişi yoktu, gruba baktım keşke bakmasaydım.

M- Hyunjin senin haraketlerini inceledim Felix'i seviyor gibi duruyorsun.

S- Evet o benimde gözüme çarptı onun yanında daha iyi gözükmeye çalışıyor. (Minho'da bu haraketleri Jisung'a yapıyordu.)

M- Seungmin parantez içini görebiliyoruz.

S- Pardon sizi kör sandım.

M- Hyunjin Felix'e aşık mısın?

Konuyu değiştirmem lazım Seungmin sır tutamıyor eğer söylersem Felix ile arkadaşlığımız bozulabilir ve yine arkadaşsız kalabilirim.

H- Minho bize yemek borcun yok muydu?

M- Neden hatırlatıyorsun amk Seungmin ne güzel unutmuştu.

(Seungmin bir fotoğraf gönderdi)

M- Adam defteri duvara asmış nasıl unutsun.

H- NCLAKFJFKWMFMAK

S- Hadi yemeğe gidelim Minho hazır ol tüm paranı bitircem.

M- Kuzenim...

S- Bahaneni sikeyim hazırlan geliyorum.

M- Bu sefer işe yaramadı galiba.

Konuyu değiştirdiğim için mutluydum ama Felix'e karşı gerçekten bir şey hissediyor muydum emin değilim Felix ile Bangchan çok yakınlardı belki Bangchan Felix'i seviyordur Felix'de Bangchan'ı seviyordur ama bana arkadaşı olarak tanıtmıştır bundan emin olmam lazımdı.

kapı çaldı gelen Seungmin ve Minho'ydu bunları düşünürken hazırlanmıştım onların gelmesiyle yola çıkmıştık.

LAVENDER (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin