17

161 23 8
                                    

Hyunjin'den

Eve gelmiştik Felix şu an içeriden krem falan filan getiriyordu ben ise uslu uslu koltuğuma oturmuş bekliyordum şuan beni Seungmin görse köpek derdi çünkü koltuğa köpek şeklinde oturmuştum.

Felix yanıma geldi pansuman yaptı yolda gelirken burnum biraz kanamıştı onu durdurmaya çalışırken kazağı kan olmuştu yukarıdan değiştirmesi için kazak buldum ve odadan çıktım aşağı inip Felix'i beklemeye başladım.

Felix'ten

Hyunjin bana kazağını vermişti ve onu giymem için odada beni yanlız bıraktı. hyunjin'den artık biraz tırsıyordum kimin aklına gelirdi ki onları tuzağa düşürmek adeta buralarda harcanıyordu tam çıkacakken koluma bir şey çarptı ve yere düştü.

Defter gibi bir şeydi rastgele bir sayfa açıldı merakıma yenik düşüp okumaya başladım.

08/08/2021 Cumartesi

Bugün Felix bizde kalmıştı en mutlu günüm olabilirdi Seungmin'in ısrarıyla aynı yatakta yattık iyi ki ilk önce o uyudu yoksa yaptıklarımı görse deliler hastanesine tıkardı ama tek bir sorun vardı sevdiği bir çocuk vardı ve o çocuğu hergün bana anlatıyordu kalbime bir şey saplanıyor gibi hissediyordum bu yüzden ondan uzaklaşmaya çalışacaktım.

Uzun bir süre depresyonda olacağım kesindi depresyonda olduğum süreler hiç bir acı hissetmez hale gelirdim o yüzden Felix'ten vazgeçmeye karar verdim ama gece göğüsümün üstünde uyuduğunu asla unutmayacağım. 

Felix senden en kısa zamanda vazgeçeceğim sen sevdiğin çocuğu anlatınca acı çekmek zorunda kalmıycam sana bu duyguları beslemem yanlış ama her halin mükemmel.

Sen benden daha iyilerine layıksın yarın canım çok yanacak çünkü elimi tutmaya çalışacaksın ve ben o eli bırakıcam yarın canım çok yanacak çünkü sen yanımda olmayacaksın.

Okuduğum bir sayfada Hyunjin'in bana karşı duygularını öğrenmiştim bunun çok yanlış olduğunu biliyordum ama meraklı birisiydim günlük gibide durmuyordu ki. Yerde ağlamaya başlamıştım şimdiye kadar açılsaydım çoktan sevgili olmuştuk ama şimdi Hyunjin benden uzaklaşacaktı ve ben bunu istemiyordum.

Son yazanlar dikkatimi çekti acı çekeceğini ve elini tutacağımı nereden biliyordu bunları düşünürken kapı çaldı bu duyguları kaybetmemek için fotoraf çektim şu an yaptığım çok yanlıştı ama ilk defa birisi bana karşı böyle duygular beslemişti. Geliyorum diyerek odadan çıktım ama hesaba katmadığım bir şey vardı.

LAVENDER (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin