Hyunjin'den
Minho'yu izlerken epey bir zaman geçmişti ve yatakta uyuya kaldık. Kapı sesi ile uyandık şu an salak gibi hala Felix'e ettiğim sevgili olma teklifine gülüyorum ikimizde salak gibi numara yapmıştık ama en sonunda birleştik.
Kapı çok çalmaya başlayınca hayali dünyamdan çıktım ve kapıyı açmaya gittim. Felix ise arkamdan geliyordu. Kapıyı açtığımda Jisung ile Minho'yu gördük birlikte içeri geçtiler ne oluyordu sadece aynı ana mı denk gelmişti?
Sebepsiz yere sırıtıyordum çok garipti Minho ve Jisung'un arkasından Jeongin ve Seungmin geldi sonra Yeonjun, Soobin, Changbin ve Bangchan herkes bizim evimizde toplanmıştı. Felix benim elimden tutup mutfağa götürdü.
"Hyunjin salak mısın misafirlere bir şey ikram etmeyecek misin?"
"Seungmin ve Minho ikram etsin bana ne."
"Hyunjin senin bu çocuksu hallerini çok seviyorum."
"Ben senin her halini seviyorum Lixie."
Felix yavaş yavaş bana yaklaştı ve dudağımdan öpüp hediyen diyip geri çekildi şurada bayılabilirdim. İçerideki insanlar konuşuyordu hemen bir şey hazırlayıp koydum Minho da Seungmin'den sakladığı içecekleri çıkarttı.
"Minho bu içecekler ne?"
"Senden sakladığım içecekler."
Diyip sırıttı. Seungmin yavaş yavaş Minho'ya yaklaşıyordu ve aniden Minho'yu tutup Jisung'un üzerine attı. Jisung kızarmıştı Minho ise sen görürsün bakışı atmıştı. Odadaki herkes onlara gülüyordu zaman böyle akıp gitmişti.
Felix ile ben odaya çıktık ve kitap okumak için bir kitap seçtik Felix kitap alırken içinden kuruttuğum bir çiçek düştü.
"Hyunjin bunu sen mi kuruttun?"
Felix'e gülümsedim.
"Evet güzelim ben kuruttum sevdin mi?"
"Hyunjin bu lavanta en sevdiğim çiçek."
Felix'in en sevdiği çiçek lavanta mıydı? Bunu bilmem iyi olmuştu ona her gün lavanta alacaktım.
"Güzelim o çiçek senin olsun o zaman."
Bana hafifçe gülümseyip sarıldı onun sarılmasıyla dengemizi kaybedip yatağa düştük ve öyle uyuyup kaldık. Yarın sinemaya gidecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanfictionꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin