19

156 20 10
                                    

Yine her zaman ki gibi güneş doğdu kalkmak zorunda kaldığımı hissettim ve kalktım ama bunu unutmuştum Felix yine üzerimde yatıyordu ayağım uyuşmuştu başka haraket ettiremediğim için felç kaldım sandım ama üzerinde Felix olduğu içinmiş.

Benim hareket etmem ile uyandı ve bana "Hyunjin kalktın mı ben de seni bekliyordum." dedi

Benden önce mi uyanmıştı ve ben akıllılık edip sordum.

"Benden önce mi kalkmıştın?"

"Evet senden önce kalktım sen uyanmayınca üzerinde yattım kollarını açmıştın bende dayanamadım hem biraz uykuluydum ve dün ne yaşandığımı bile hatırlamıyorum."

Rüyamda bir kişiye sarılıyordum gerçek hayatta da mı yapmıştım bu hareketi dün ne yaşadığını hatırlamıyordu şanslı mıydım acaba bunları düşünürken tekrar konuştu.

"Uyandığımda yüzüm boyun bölgendeydi rahatsız olmadın değil mi? Nasıl oraya geldiğimi bile hatırlamıyorum rahatsız olduysan özür dilerim bilerek yapmadım ama çok güzel kokuyordun."

Özür dileme gerek yok ben seni kendime çekince öyle oldu demek isterdim ama benimle arasına mesafe koyabilirdi sevgilisi bizi görse aldatıyor sanıp Felix'ten ayrılabilirdi.

"Peki sevgilin ile aran nasıl?"

bunu sorduğumda yüzü düşmüştü ama cevap verdi.

"Dün onlarda kaldım hatta sadece ben onu seviyorum o beni seviyor mu bilmiyorum ama dizinde uyudum sonra beni yatağa çıkarttı kolundan tuttum benimle yatması için ve kalbinin çok hızlı attığını hissettim bu kadar gerisini hatırlamıyorum."

Bu benimle dün yaşadıkları değil mi ya onunla bana aynı mı davranıyordu acaba ben sevgilime daha fazla ilgi gösteririm arkadaşım ile yaşadıklarımı ona yaşatmam dün dedi ama her neyse.

"Umarım mutlu olursunuz ama onu benimle tanıştırmayı unutma."

Dedim ve dişimi fırçalamak için gittim arkada Felix kendi kendine konuşuyordu.

"Ya ben nasıl birini seviyorum ya anlamıyor dünü anlattım anlamadı ve umarım mutlu olursunuz diyor ağlıycam nasıl birisin sen."

Dişimi fırçalamıştım akşam ki ses kayıt cihazını dinlemem lazımdı Felix'in neden ağladığını bilmiyordum Felix odadan çıkınca kahvaltı etmek için masaya oturduk.

Minho ise kedilerine mama veriyordu adeta kedileri ile aşk yaşıyordu kedilerinin biri kaybolmuştu o gün. Doriydi galiba kedisini birinin elinde gördü evden satır aldı ve kedisini almaya gitti o çocuk ise özür dileyip arkasına bakmadan kaçmıştı hatta abilerini çağırıp kavga etmiştik o yüzden dava edilmiştik eve Dori'yi getirince tüm gününü ona verdi kedilerini bizden daha fazla önem veriyordu ama bu günlerde eve çok yorgun geliyordu ve bazen kolları çizik oluyordu bunu bizden saklamak için uzun kollu şeyler giyiyordu o sırada Minho masaya oturmuş Seungmin'i bekliyorduk Seungmin ise Jeongin ile odadan çıktı.

Jeongin bizde kalmıştı kurabiye yaparken çok yorulmuşlardı galiba çünkü direkt uyumaşlardı kahvaltı edip okula gittik okulda hiç kimse bana yaklaşmıyordu o gün fazla korkuttum galiba sadece Felix benimle geziyordu.

Yolda giderken Bangchan ile Changbin'i gördük ikisi hiç ayrılmıyorlardı sabah akşam birlikte zaman geçiriyorlardı birlikte dizi izlememiz lazımdı hatta bu gece bara gitmek gerekti ve her şeyi ayarlamıştım.

H- bugün bara gidiyoruz.

M- ben gelemem işim var.

S- ne işin var ki?

LAVENDER (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin