Felix'ten
Hyunjin'e soğuk davranmıştım ondan uzaklaşmayı denemiştim ama başarılı olamamıştım, derste beni izlemişti ne yapacağımı bilemediğim için sakinleşmek için kalemi bilerek yere düşürüyordum ve kalemi alırken sakinleşmeye çalışıyordum ama sakinleşemiyordum ben de kitap ile uğraşmaya başladım.
Ders böyle geçmişti, adeta kalbim yerinden çıkacaktı ondan hiçbir şekilde uzaklaşamıyordum garip bir şekilde ona çok bağlanmıştım ben ona aşık olmuştum.
Hyunjin'e söylemeye korkuyordum duygularım karşılıksız ise arkadaşlığımızın sonu olabilirdi bende bir süre içimde tutmaya karar verdim ve teneffüs zili çaldığında olanları Bangchan'a anlatmak için onun sınıfına koştum.
"Hyung bana yardım etmen gerek."
"Ne oldu Felix?"
"Ben sabah Hyunjin'in yanına gittim o da merdivenlerden düşüyormuş onu tuttum aşağı indik."
"Ya sen de onunla düşseydin Felix neden kendine dikkat etmiyorsun?"
"Hyung beni boş ver sonra Seungmin bilerek öyle bir şey yapmış her merdiven basamağına yastık koymuş düşerse ölmesin diye ama ölmesini istiyordu."
"Ne garip bir arkadaş ortamı varmış."
"Eee biraz öyle sonra Hyunjin şey dedi 'dua et yanımda Felix var bir şey yapmıyorum' dedi Seungmin ise 'Felix senin için engel değil en sonunda sevgilin olacak' dedi ben şoka girdim."
"Felix emin misin ondan hoşlandığına?"
"Eminim hyung aşık olacağım kişiyi ben seçemiyorum."
"Haklısın seçmek kolay olurdu zaten"
"Hyung senin şu Changbin işi ne oldu? En son stalklıyordun."
"Birisi ile çekilmiş fotoğrafı var sevgilisidir muhtemelen vazgeçicem Changbin'den."
"Hyung böyle kolay pes etme."
"Senin için pes etmemeyi denerim Lixie."
Bangchan'a gülümsedim ve birlikte kantine indik.
Bir masa bulup oturmuştuk Bangchan'a bir soru sordum."Changbin'in yanındaki çocuğun adını biliyor musun?"
"Soobin mi ne öyle bir şeydi."
Aklıma Soobin'in sevgilisi olduğu geldi ama belki ayrılmıştır diye söylemedim. Kantinde yemeğimizi yedik ve sınıfa doğru çıkacaktık Soobin, Yeonjun ve Changbin konuşuyordu.
Bangchan ile yolumuza devam ederken birden Soobin Changbin'i Bangchan'ın üzerine itti ve Changbin ile yere düştüler.
Yeonjun ve Soobin gülüyordu ben ise şaşkın şaşkın bakıyordum. Changbin Bangchan'ın kulağına bir şey fısıldadı ama ne fısıldadı duyamamıştım. Hemen yerden kalktılar Changbin çok utanmıştı hemen tuvalete koştu Yeonjun ve Soobin gülerek Changbin'in arkasından gidiyordu Bangchan ise kalktığında sırıtıyordu ne olduğunu az çok tahmin etmiştim ama yine de sormadan duramadım.
"Hyung ne oldu?"
"Changbin beni seviyormuş Lixie inanabiliyor musun Changbin beni seviyormuş!"
"Hyung senin adına çok mutlu oldum."
"Felix sana sarıla bilir miyim?"
"Tabi ki Hyung."
Bangchan bana sarılmıştı ben de ona sarılmıştım sonra sınıfımıza geri döndük Hyunjin sırasının üstünde uyuyordu saçı yüzünün üstüne düşmüştü çok güzel gözüküyordu. Saçını çekmek için elimi götürdüm.
"Felix biraz saçımı okşar mısın? Eskiden annem saçımı senin gibi okşardı."
Hyunjin konuşunca çok utanmıştım uyanık mıydı yani?
"Okşarım Hyunjin."
Hyunjin'in saçı çok yumuşaktı insanın dokundukça dokunası geliyordu bir süre saçını okşadım ta ki öğretmen sınıfa giresiye kadar. Resim öğretmeniydi isteyen uyuyor isteyen resim yapıyordu.
Öğretmen bir şey demediği için Hyunjin uyuyordu. Elimi saçından çektim ve bir şeyler yapmaya başladım o ise bunu fark etti.
"Felix biraz daha lütfen."
Ne yapacağımı bilmiyordum nasıl fark etmişti elimi saçından çektiğimi? Elimi tekrar saçına koydum ve ders böylelikle bitmişti. Okuldan çıkacaktık sonra bir yere gideceğimiz aklıma geldi ve direkt eve koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanficꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin