Hyunjin'den
Felix uyanmıştı o uyanınca ben uyuyormuş numarası yaptım onun utangaç bir insan olduğunu biliyordum eğer onu izlediğimi görürse bir süre benimle konuşamazdı.
O kalktıktan 15 dakika sonra ben kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp kahvaltıya indim. Bugün okul vardı ve ben Felix'i izlemek için erken kalkmıştım, Felix dün akşam sevdiği kişiden bahsedince içime kapandım kahvaltıda konuşmadım hazırlanırken bir şey demedim.
Seungmin en sevdiğim kazağımı giymek için izin istedi normalde izin vermeyeceğimi bilir üzgün olduğumu bildiği için şimdi alıyor insan bir ne oldu diye sorar böylelikle evden çıktık.
Felix yanıma gelip elimi tuttu ondan izin alarak elimi bırakmasını istedim o elimi bırakmayı istemiyor gibi gözüküyordu ister istemez yüzü asılmıştı. Bende yarın tutarım diyip geçiştirmiştim. Onun kalbinin kırılmasına dayanamıyordum ama o başkasını severken benim ona karşı böyle hisler beslemem yanlıştı. Ondan bir süre uzak kalmayı deneyecektim. Okula vardık sınıfa ayrı ayrı girdik.
Herkes
"Hyunlix çifti ayrılmış."
Diye bağırmaya başladı Felix ise
"Çenenizi kapatın ve önünüze dönün."
Demişti bu küçücük bedenden o ses nasıl çıkıyor anlamıyorum ama sınıftaki herkes susmuştu. Felix ise yolda bana sevdiği çocuğu anlatmıştı sarı saçlıymış galiba, eminim o çocukta iğrenç duruyordur bende daha güzel duruyor bir kere hıh. Tenefüs zili çaldı sınıfta uyumayı tercih ettim Felix ise çoktan Bangchan'ın yanına gitmişti.~
Felix'ten
Hyunjin'e onu sevdiğimi anlatmaya çalışıyorum ama anlamıyor ben nasıl birini seviyorum ya. Yolda gelirken onun elini tutmak istedim ama izin vermedi sevdiğim biri var diye kırıldı mı acaba yok ya neden kırılsın ki ama ona arkadaşım dedim o zaman ki yüz ifadesi neydi?
Felix kendine gel onun seni sevdiğini nereden biliyorsun ama sabah olan olaylar benim orda yattığımı biliyordu ama bir şey demedi peki bir çocuğu sevdiğimi söylediğimden beri bana soğuk davranmaya başlamasını nasıl açıklıycaksın belki kıskanç biridir arkadaşlarını paylaşamaz. Şu an delirmiş olmam gerekirdi kendi kendime konuşuyordum tenefüs zili çaldı Hyunjin uyuyordu onu rahatsız etmeden sınıftan çıktım ve Bangchan'ın yanına gittim.
Bangchan Changbin ile konuşuyordu yüzünde ki gamzeleri çok sevdiği birinin yanına gidince belli olurdu ve şimdi o gamzeler etrafa merhaba der gibi belli oluyordu. Onları da rahatsız etmek istemedim birlikte çok tatlı gözüküyorlardı ben de sınıfa geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanfictionꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin