O bana bakıyordu ben ona bakıyordum en sonunda fark etti ve odadan çıktı. Ben de giyinip aşağı inecektim, aşağıdan bağırma sesleri geliyordu Seungmin kesin Minho'nun kazağını giymek istemişti Minho ise izin vermemişti. Kavga ediyorlardı.
"bir daha benden bir şey iste yapmıycam"
"sanki çok yapıyorsun"
"ayağın koptuğunda bakalım sana kim su katıcak"
"ayağım kopmaz ki"
Seungmin mutfağa doğru ilerliyordu ve bıçak aldı Minho'nun üzerine doğru yürümeye başladı Minho kendini odaya kapattı Seungmin ise onu odayı kilitledi Minho'nun kazağını giydi ve evden ayrıldı.
Felix ise onları köşeden köşeden izliyordu Minho odadan çıkmak için bağırıyordu kilidini açtım odadan çıkıp "Seungmin eve gelince işin bitecek" demişti ve o sırada telefondan bildirim geldi.
S. Minho çok sinirlendi mi?
H. Evet şuan sana sövüyor.
S. Ben bugün eve gelmiycem.
H. Kimde kalacaksın?
S. Bir arkadaşımda.
H. Emin misin? Minho hemen unutur gece eve gelebilirsin.
S. Arkadaşımda kalmayı tercih ederim.
H. Sen bilirsin beni habersiz bırakma ama.
S. Hmm peki
(Görüldü)Seungmin bugün eve gelmeyecekti sıkıcı bir gün olacak gibi görünüyordu. Minho sinirliydi bugün o kazağı giymek için hazırlamıştı ütülemişti ilk defa giyecekti ama Seungmin giymişti bizde çok fazla durmadık Felix ile evden çıktık.
Yürümeye başladık okula giderken Felix bir şey anlatıyordu konuşurken çok güzel gözüküyordu aynı bir melek gibi Felix'i dinlemeyi çok seviyordum. Felix "hey Hyunjin okula geldik" dedi ve tüm dikkatim dağıldı okula gelmiştik kapıdan içeri girdik.
Kolidorda herkesin sesi birbirine girmişti herkes "Hyunlix çifti gelmiş" diyordu bu hoşuma gitmişti aslında ama Felix böyle düşünüyor mu bilmiyordum rahatsız olmuş olacak ki koşarak sınıfa gitti bende arkasından gittim.
Ben geldiğimde sırasına oturmuş ağlıyordu ona sarıldım o da bana sarıldı kafasını omzuma dayadı bir süre ağladıktan sonra kafasını omzumdan çekti ve bana baktı "neden kalbin bu kadar hızlı atıyor?" demişti bir şey demedim kafasını kaldırdığında gözleri kızarmıştı ne kadar ağladığını bilmiyordum ama baya ağlamıştı. "Elimi yüzümü yıkayıp geliyorum" demişti "benimde gelmemi ister misin?" "bizi yanlış anlayacaklar sen burda dur" dedi ve ilerlemeye başladı sözü kalbimi kırmıştı onu sevdiğimi söylesem benden uzaklaşırdı o yüzden bir süre daha söylememeye karar verdim.
O sırada Felix içeri girdi çok yorgun gözüküyordu neden ağladığını anlamamıştım öyle dedikleri için olmalıydı hoşuna gitmemiştir belki öyle demeleri çantasını aldı ve benim oturduğum yerden uzaklaştı. Benimle gün boyunca konuşmadı tek 1 ders kalmıştı.
Bangchan ise gelip gidip bana bakıyordu elinde bir çikolata vardı bana verip gitti bu neydi şimdi? Felix'in benimle konuşmadığını gördüğü için mi vermişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanfictionꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin