Jisung garip davranıyordu Minho ise kedilerini izliyordu ben içmiştim Felix'e yaklaşmaya çalışıyordum.
Bangchan ise Jisung'un hallerine gülüyordu Jeongin ve Seungmin aşk kuşu gibi birbirlerini sarılmışlardı Changbin Bangchan'ın koluna sokulmuş uyuyordu.
Jisung Minho'ya yaklaştı onun yanına oturdu Minho ise Jisung'un geldiğini hissetmedi bile.
"Kedilerin mi var?"
Minho Jisung'un geldiğini anlayınca eli ayağına dolaştı ve Jisung'a döndü.
"Evet kedilerim var kedileri sever misin?"
Jisung başını salladı ve Minho'nun koluna girdi Minho ise Jisung'un bunları hatırlamayacağını bildiği için sırıttı Felix ise bana bakıyordu.
Bangchan Changbin'i arabaya taşıdı ve gitme vaktinin geldiğini söyledi Seungmin Jeongin'i kucağına aldı Minho'da Jisung'u kucağına aldı Bangchan yardım bile etmiyordu bende Felix'i kucağıma aldım sarhoş olmamıza rağmen onları götürüyorduk.
Eve geldik Jisung Minho'yu bırakmak istemedi bırakırken Minho'nun yanağına bir öpücük bıraktı Minho anın şoku ile Dori beni çağırıyor gitmem lazım diyerek hemen ayrıldı gay panik yaşadığını hiç kimse anlamamıştı tabi ki(!).
Seungmin Jeongin'i eve davet etti bende Felix'i davet ettim Changbin ise Bangchan'ın kolunu çekiştiriyordu "hadi artık eve gidelim burda çok canım sıkıldı."
Bangchan Changbin'e gülümsedi ve "Biz eve gidiyoruz Hyunjin Felix'e iyi bak."
Başımı hafifçe salladım ve Felix'i odaya taşıdım tüy kadar hafifti Jeongin ile Seungmin ise çoktan odaya çıkmıştı hatta uyumuşlardı Minho ise Jisung'un ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
Jisung Minho gittikten sonra gülmeye başladı sanki bu anı bekliyor gibiydi bende Felix'e açılacaktım ama beni kabul etmez diye korkuyordum ya benden bahsetmiyorsa ama ne kaybedebilirdim ki sonuçta Felix bunu hatırlamayacaktı yani ben öyle umuyordum Felix'in yanına gittim ve sarhoş taklidi yaparak ona açıldım.
"Felix ben senden hoşlanıyorum."
Felix ise sarhoş taklidi yapıyordu şimdi ne olacaktı Felix gülümseyerek bana döndü ve "Bende senden hoşlanıyorum Hyunjin." dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu.
Bunca zaman Felix benden hoşlanıyordu ve ben salak gibi bunu anlamamış mıydım evet anlamamıştım. "Felix benim sevgilim olur musun?" diye sordum. Böyle mi teklif edilirdi hiç bilmiyorum hiç kimseye teklifte bulunmamıştım.
"Sevgilin olurum Hyunjin." bunları düşünürken cevap vermişti artık Felix sevgilimdi bunu herkese söylemem lazımdı o gün mutlu mutlu uyudum ama sabah keşke uyanmasaydım.
♡︎ ♡︎
♡︎Final yapmama az kaldı bu zamana kadar beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim 🖤❄️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanfictionꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin