21

136 20 3
                                    

Sabah uyandığımda yerde kanlar vardı. Evde ne olmuştu ve bu kimin kanıydı? İçeri girdiğimde Minho'nun eli kanıyordu ve çok derin bir çizik vardı. Ne yapmıştı kendine hemen onun yanına gittim ve ne olduğunu sordum.

Çalıştığım yerde oldu çok da önemli değil diyip bana karşılık verdi nerde çalışıyordu? "Nerde çalışıyorsun peki?" gözlerinde hafif bir korku vardı neden söylemeye korkuyordu ki?

"Şey kedi barınağında çalışıyorum." Ona gülümsedim ve bana karşılık verdi hemen pansuman yaptım. "Neden bize söylemedin peki?"

"Dalga geçeceğinizden korkuyordum."

Tahmin etmiştim o yüzden söylememişti.

"Minho biz seninle dalga geçsek bile seni destekleriz." Yüzüme bir gülümseme koydum ve ellerimi açtım oda gülümsedi ve bana sarıldı üst katta fotoğraf çekme sesi geldi ve o yöne baktık Seungmin bizim fotoğraflarımızı çekmişti.

"Seungmin ne yapıyorsun?" Minho bunu garip bir ses tonu ile söylemişti canı acıyordu ama belli etmiyordu bağıramıyordu ve sesi biraz titriyordu ama tam olarak bize ne olduğunu söylemeyecekti. Seungmin Minho'nun bir şeyi olduğunu anladı ve sakince Minho'nun sorduğu soruya cevap verdi. "Fotoğraf çektim çünkü bunu Felix ve Jisung'a atacağım."

"Atacaksan at umrumda değil." demişti. Minho neden bu kadar umursamaz davranıyordu ne olmuştu?

Felix demişken Felix ve Jeongin nerdeydi şimdi hatırladım onlar sabah erkenden uyanıp gitmişti aramız bir süre bozulacaktı sanırım dün akşamki ses kayıt cihazının kaydettiği sesi dinledim ve "Hyunjin birazdan odaya gelir ne yapacaktım nasıl onu sevdiğimi itiraf edebilirdim ki? Bangchan'ın verdiği taktik işe yarar mıydı? Hyunjin'e karşı hissettiğim duygularıma emin olmamı o sağladı. Bangchan Hyunjin'e karşı sert görünüyor ama Hyunjin'i çok seviyor  o gün Hyunjin ile konuşmadığımda fazla üzülmesin diye ona çikolata vermek istemişti ve vermişti de. Sarhoş rolü oynasam nasıl olur sadece oynamayı denerim."

Duyduklarım karşısında şok olmuştum Bangchan bana üzülmeyeyim diye çikolata mı vermek istemişti? Ama aklım Minho'da kalmıştı neden o kadar umursamaz davranıyordu? ne olmuştu? En iyisi bunu Minho'ya sormaktı odasına gittim ve kapısını çaldım uzun bir süre açmadı odaya girdiğimde battaniyesine sarılmış ağlıyordu. Ona hafifçe dokundum ve kaldırdım elini yüzünü yıkayıp geldi. Konuşmak için sandalyeye oturdum başını yana çevirdi konuşmak istemiyor gibi duruyordu ama ben onu konuşturdum.

"Minho ne oldu neden bu kadar umursamazsın?

"Bir şey yok."

"Neden odaya girdiğimde ağlıyordun?"

"Sana ne istediğim zaman ağlayabilirim sana mı soracağım?"

Minho'yu kendime çektim ve ona sarıldım o da aynı şekilde bana karşılık verdi acı çektiğini biliyordum ama söylememekte ısrarcıydı. kolundaki yara kabuk bağlayacak gibi duruyordu.

Yaraya tekrar pansuman yaptım pansuman yaparken bana anlatmaya başladı.

"Bugün işe gitmek için evden çıktım işe gittim kedilere baktım birisinin tırnaklarını keseyim derken kolumu çizdi. Kolumdaki yara o yüzden oldu işten çıktım eve geliyordum senin ilk okul gününde buluştuğumuz kafenin orda Jisung'u gördüm ve onu izledim o sırada bir tane liseli geldi ve Jisung'un yanağından öptü."

Anlatırken Jisung'un yerinde sesi ağlamaklı geldi daha dün barda Minho'nun yanağını öpmüşken şimdi başka birisi Jisung'un yanağından öpüyordu. Minho 2 gün boyunca Jisung'un attığı mesajlara bakmamıştı aradığı zaman meşgule atıyordu sevgili değillerdi ama Minho Jisung'u sevdiğinden dolayı kalbi kırılmıştı.

Bu sıralarda sık sık parka giderdi yanlız kalmak için yeterince güzel bir şeydi Felix ile ben ise Jisung hakkında konuşuyorduk.

"Jisung öyle bir şey yapmaz."

"Biliyorum Felix Jisung'un öyle birvşey yapmadığını ve yapmayacağını ama Minho'ya anlatamıyorum."

"Evet bu zamanlar dışarı çıkmıyor ben geldiğimde her zaman odasında oluyor."

"O her zaman odasında odaya kamera kurdum o fark etmeden yaptıklarını izliyorum."

"Ne yapıyor gösterebilir misin?"

Sorduğu soru karşısında ona hayır diyemedim ve kameradan Minho'yu izlemeye başladık. Minho battaniyesine bürünmüş benim sefil dediğim kedisi Soonie'yi okşuyordu kolundaki çizik ise her gün pansuman yapılıyordu. Pansuman yapıldığından dolayı şu an iyiydi.

Felix bana dönüp "Minho'nun bu durumda olduğunu bilmiyordum o şu an iyi mi?"

"Felix, Minho sevdiği birini başkası ile görünce toparlanması uzun sürer bunun hepsini Jisung'ta yaşadım"

Felix bana dönüp "Jisung'u kaç kere gördü ki?" Diye bir soru sordu ona hafifçe gülümsedim.

"Bir yere gitmiştik Minho Jisung'u gördü onun yanına geldi ve konuşmaya çalıştı o zaman Jisung ağlıyordu. Minho ağlayan biri gördü mü onun yanına gidip konuşmaya çalışır küçükken o ağladığında hiç kimse yanına gelmezmiş o yüzden onu iyi hissettirmek için elinden gelen her şeyi yapar ama dışarıdan soğuk ve duygusuz gibi gözükür.
O zaman Jisung Minho'nun üzerine meyve suyunu döktü herkes Minho'ya bakıp gülmeye başladı Seungmin ordaki herkese küfür etti ve onları susturdu. Seungmin hâlâ o gün ile dalga geçiyor çünkü Minho böyle şeyleri seviyor rahatsız olursa söylüyor"

Felix'e bunları anlatırken ağzı açık bir şekilde dinledi ve o gün Jisung'un başına gelen bir olayı anlattı neden öyle davrandığını.

"Jisung o gün sevgilisinden ayrılmıştı o şerefsiz ile aralarında bir şey geçti. Jisung sen beni aldattın ayrılalım demişti karşıdaki kişi. Jisung ağlayarak ben seni aldatmadım asıl ben seni başka kızla gördüm dedi. O şerefsiz Jisung'a tokat attı ve seni gördüm sen beni aldattın diyerek Jisung'u öyle bıraktı. Jisung o zaman hemen beni aradı ve bir yere gittik üzgündü yeni ayrılmıştı ve ağlıyordu birisi onun yanına geldi ve hey ağlama ağlamak sana yakışmıyor ne oldu anlatmak ister misin sincap suratlı dedi. Jisung ani bir panik geçirdi  ve meyve suyunu o kişinin üzerine döktü. Jisung o günden sonra o kişiyi araştırmaya başladı onu bulup özür dilemek istiyordu. O kişi Minho'ymuş." dedi ve devam etti.

" Ona karşı ilgi beslemeye başladı ve bunu ilk benimle paylaştı. O gün ise o şerefsiz geldi ve özür dilerim sana yaptıklarım için çok özür dilerim dedi ve Jisung'un yanağından öptü. Jisung ise kahve dökülme sesi ile o yöne baktı  sevdiği çocuk ona bakıyordu ve aniden koşmaya başladı.  Minho'yu takip etmeye başladı. Minho'nun onu sevdiğini böyle anlamış Jisung'da her gece ağlıyor her gece onunla konuşuyoruz Minho'yla beni barıştır diyor." Biz bunları konuşurken Minho hazırlanmıştı ve yine parka gidiyordu.

LAVENDER (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin