9

216 30 16
                                    

Okul bitmişti eve gelmiştim Felix o zamandan sonra bir daha benimle konuşmadı.Ondan uzak durmak nefessiz kalmak gibi bir şeydi gün boyu boğuluyormuşum gibi hissettim ev boştu canım sıkılıyordu Seungmin ve Minho'nun yoklukları belli oluyordu kavga sesleri yoktu aniden kapı açıldı Seungmin içeri girdi terlemişti ve kazağı değişmişti direk odasına çıkıp uyudu çok yorgun gözüküyordu şaşırmıştım Seungmin eve hiç böyle gelmezdi o uyuduktan yarım saat sonra kapı çaldı kapıyı açtım ve gelen sanaldan tanıştığı sevgilisi Jeongin'di telefonunda fotoğrafını görmüştüm.

"Seungmin'in kazağını getirdim benimle birlikte oyun oynadı üstünü bizde değiştirdi ve kazağını bizde unuttu."
O anlatırken onu eve almıştım ve Seungmin'e bağırdım. "Seungmin kalk sevgilin geldi."  Seungmin koşarak aşağı indi biz seslendiğimizde yarım saat uyanmaz sevgilin diyince direkt geldi.

Seungmin Jeongin'e garip garip bakıyordu "sen nerden biliyorsun bizim sevgili olduğumuzu?"

"benim halletmem gereken şeyler var ben gitsem iyi olacak."

"Hyunjin gel buraya hiçbir yere gitmiyorsun nerden biliyorsun bizim sevgili olduğumuzu?"

"ekrana bakıp mal mal gülüyorsun nasıl belli olmasın."

Jeongin "yiaaa gerçekten mi? " diyerek seungmin'in boynuna atladı Seungmin ise onun alnına bir tane buse kondurdu "Ben gideyim isterseniz?"  Seungmin "Allah'tan bir kere öptük."dedi.  Jeongin sırıtarak gülüyordu o sırada kapı açıldı Minho eve girdi "Seungmin senin işini bitircem olum gel buraya" seungmin "ne oluyor ya" dedi.
"Benim kazağımı giydin ya şimdi öcümü alıcam."

Minho mutfağa doğru ilerledi ve bir bıçak aldı Seungmin'in üzerine yürümeye başladı Jeongin korkmuş benim arkama saklanıyordu Minho Jeongin'i fark etti ve bıçağı bıraktı "Seungmin seninle sonra ödeşicez ama bu kim?" Jeongin arkamdan çıkıp "ben seungmin'in sevgilisiyim adım Jeongin." dedi Minho hayretler içinde Seungmin'e baktı "sevgilinin önünde seni öldürüyordum hadi yine şanslısın." dedi

Jeongin ile epey bi konuştuk gece olmuştu Jeongin gitti ve olacakları düşünmeye başladım Minho bıçağı geri alacak gibi hissediyordum ve öylede oldu bıçağı aldı ve Seungmin'i koşturmaya başladı yarım saat evde biri bıçakla diğeri bıçaklanma korkusuyla koştu en sonunda ikiside bitkin düşüp yere yığıldı onları odaya taşımak yine bana kalmıştı.

LAVENDER (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin