2

530 51 27
                                    

Hazırlanıp evden çıkmıştım Minho ve Seungmin'i gördüm oraya geldiğimi belli etmek için elimi salladım onlar beni fark edince koşmaya başladım onların yanına ulaştım ilk okul günüm için heyecanlıydım.

Onlar bunu fark etmiş olacak ki"yerinde dursan artık" demişti Seungmin.
Minho da "sen yerinde durmayı çok iyi bilirsin" demişti Seungmin'e.
Tekrar kavga edeceklerdi muhtemelen bunu engellemek için aralarına girdim "artık gitsek mi? ilk okul günümde geç kalmak istemiyorum" dedim.

Minho boş durur mu "Seungmin okula hep geç kalırdı" dedi. Seungmin Minho'ya kötü kötü bakmaya başladı Minho "sustum" diyerek işin içinden çıktı ve yürümeye başladık.
Yaklaşık 15 dakikadır yürüyorduk ve okula vardık herkes garip garip bana bakıyordu neden olduğunu anlamamıştım. Seungmin ve Minho beni bırakıp gitmişti bende sınıfımı bulmaya çalışıyordum. Bana baktıkları için rahatsız olmaya başlamıştım ama ne söyleyebilirdim ki kimseyi tanımıyordum.

Koridordan geçerken bakışları garipleşiyordu ve bu beni daha çok rahatsız etmeye başlamıştı en sonda sınıfımı buldum ve içeri girdim herkes dik dik bana bakıyordu. Birisinin yanına oturmam için gittim ve aniden oturacağım yere çantasını koydu bu biraz kalbimi kırmıştı ve en arkadaki sıraya geçtim tek oturuyordum canım sıkılmıştı kimseyle konuşamıyordum.

Öğretmen sınıfa girdi ve "okula yeni gelen arkadaşınız ile tanıştınız mı" dedi ve beni yanına çağırdı herkes bana bakıyordu kendimi tanıtmamı bekliyorlardı. Sınıfta bir ses yükseldi "öğretmenim bu çocuk eşcinsel olduğu için ailesi tarafından şiddet gören çocuk mu?" Ve o sırada yüzüm düşmüştü çünkü tam olarak aynı kişiydim.
Öğretmen "lütfen arkadaşınıza öyle demeyin" demişti benim kendimi tanıtmama gerek yok diye düşündüm çünkü okulda herkes beni tanıyordu. En arka sıraya geçtim ve dersi dinlemeye başladım 2 saat sonra okul bitmişti.

Eve dönecektim Minho ve Seungmin'e mesaj attım "beni alırmısınız kendimi çok kötü hissediyorum". Minho cevap verdi "ben gelemem acil bir işim var onu halletmem gerek özür dilerim" yazmıştı Seungmin ise hala yazıyor gözüküyordu ama yazmıyordu ben mesaj attım "Seungmin ne yazıp siliyorsun" Seungmin en sonunda gönderme kararı almış olacak ki "benimde işim var bunu nasıl söyleyeceğimi bilemediğimden yazıp yazıp siliyordum" o mesajı okuduktan sonra yüzüm düşmüştü kendimi daha da kötü hissettim tek başıma eve gidecektim ki arkamdan bir el omzuma dokundu ve korkuyla arkama döndüm.

Arkamda bizim sınıfta olan biri vardı ama adını bilmiyordum sonra onu tanımadığımı fark etti ve kendini tanıtmaya başladı.

LAVENDER (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin