"Kim Taehyung! Derhal odama geliyorsun!"Tae'nin babasının sesi tüm şirkette yankılandığında, karşımda oturan bedeni gerildi, gözleri yüzümde gezinerek çağrılışında bir etkim olup olmadığını anlamak istercesine baktı.
Tabii ki de bir etkim vardı.
Onun canını yakacağımı söylemiştim.
Ve bunu yapacaksam, bir yerden başlamam gerekiyordu.
Ayağa kalkarken "Umarım çağırılışımda bir payın yoktur, Jennie," dediğinde omuz silktim. "Sana kendini bu kadar önemsememen gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum," diyerek yaptığım işe döndüğümde sertçe sandalyesini ittirerek babasının odasına gitmeye başladı.
Çağrılışında bir etkim olsa da bunu ne Tae ne babası biliyordu. Şirketin geri kalanı da bilmiyordu, sadece kızlara çok az bahsetmiştim. Detaya girmeme sebebim işe yarayıp yaramayacağını görmek istememdendi. Geçtiğimiz gün terasta, Tae'yi yine bir stajyerle işi pişirirken görmüştüm ve onları kameraya almıştım. Babası onun çapkınlıklarından nefret ediyordu ve ne zaman yakalasa büyük bir tartışmaya giriyorlardı. Taehyung ondan saklanmanın yollarını bulmaya başladığında onun aptallıklarını uzaktan izlemekle yetinmiştim ama bu o gün gördüğüm muameleye kadardı. Benim ne hissedeceğimi düşünmediyse, benim de onun ne hissedeceğini düşünmeme gerek yoktu.
Videoyu anonim bir şekilde babasına göndermiştim.
Kim Taehyung, aklı bel altında çalışan bir aptaldı ve ailesi bunu unutmamalıydı. Hiç kimse bunu unutmamalıydı.
Ve ben unutan herkese seve seve hatırlatacaktım. Çünkü unuttuğumda başıma gelenler üzerinden geçen her günde daha fazla canımı yakıyordu.
Bir anda masamın üzerine inen yumrukla korkuyla yerimde sıçradım. "Sen yaptın, değil mi? Videoyu babama sen gönderdin!" Korkumun yerini anında öfke alırken sertçe ayağa kalktım. "Birincisi," dedim bedenini hafifçe ittirerek. "Sen masama kadar gelip küçük çocuk azarlar gibi bana bağıramazsın." Konuşmak için ağzını araladığında "İkincisi," diyerek konuşmasını engelledim. "Her defasında bende bir hata arıyorsun, aklına gelen ilk kişi hep benim ama yanılıyorsun. Ne bok yediğin, sonuçlarının neler olduğu umurumda bile değil. Ve üçüncüsü, harcayacağım zamana değmezsin, artık beni rahat bırak."
Söylediklerim canını sıkmış olacak ki, cevap vermedi. Babası ona ağır konuşmuş olabilirdi, bu sık sık olan bir şeydi. Arkasını dönüp asansöre doğru ilerlediğinde, az önceki konuşmamızı bir filmi izler gibi izleyen birkaç çalışana döndüm. "Lütfen işinize devam edin," dedim. "Verdiğimiz geçici rahatsızlık için üzgünüm."
"Hey, az önce neler oldu? Taehyung sana ne söyledi?" diye sorarak hızlıca yanıma geldi Jisoo. Tekrar yerime otururken omuz silktim. "Gereksiz bir konuşmaydı," dedim. "Belli ki şımarık çocuğumuz azarlanmaya gelemiyor." Jisoo kaşını kaldırarak bana baktı. "Azarlanmasının seninle ne kadar etkisi var diye düşünüyorum şu an," dediğinde kıkırdadım. "Belki, azıcık."
"Beni boş ver şimdi," dedim Jisoo'ya bakarak. "Sen iyi misin? Yani Jin ile aranızda olanlardan sonra."
Jin ve Jisoo uzun zamandır birbirlerinden hoşlanıyorlar, hatta birbirlerini seviyorlardı ama ikisi de gurur yapıyor, birbirleri için delirmelerine rağmen ikisi de adım atmıyordu. Jisoo'nun bize mesaj attığı gün Jin ona oldukça ağır konuşmuştu ve kırıcı sözler söylemişti. Jisoo da geri durmamıştı ve anlattığına göre ona saatler gibi gelen bir süre boyunca kavga etmiştiler. Ortak arkadaşımız Yoongi, Jisoo gittikten sonra Jin'in deli gibi ağlayıp içtiğini, sarhoş olduğunu anlatmıştı ama Jisoo umursamamıştı. Artık yorulduğunu ve oynadıkları bu kaçma kovalama oyunundan çok sıkıldığını, Jin adım atmadığı sürece hiçbir şey yapmayacağını söylemişti ve bana kalırsa haklıydı.
Bazen duygularımız ağır gelirdi ve durmamız gerekirdi. Durmazsak düşecek gibi hissederdik. Ben ne zaman düşecektim yoksa düşüşüm zaten gerçekleşmiş miydi anlayamıyordum.
"İyi olacağım," diye mırıldandı Jisoo. "İyi olacağız. Biz hep iyi oluruz." Gülümseyerek onayladım. Doğruyu söylüyordu. Biz hep iyi olmayı başarırdık. Yine başaracaktık.
"Biz hep iyi oluruz."
•••
🍷Lily🍷
Merhaba. Yeni bölümün gelmesi bu kadar uzun sürdüğü için üzgünüm. YKS mağdurlarından biriydim. Aranızda sınava giren var mı bilmiyorum ama eğer varsa umarım umduğunuz gibi geçmiştir. Bugün ikinci bir bölüm daha atmaya çalışacağım, umarım başarabilirim. Yıldızımı turuncuya boyamayı, satır arası yorum bırakmayı lütfen unutmayın.
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
as if it's your last | taennie
Fanfiction"Bir yalanmış gibi öp beni. Sanki son aşkınmışım gibi." ••• Kim Taehyung, sarhoş olduğu bir gece Kim Jennie ile birlikte olur. Kim Jennie uyandığında ise, onu umduğundan çok daha başka şeyler beklemektedir. ••• "Sadece merak ediyorum. Hiç şansımız y...