15

2.9K 199 21
                                    



"Jennie, sence bu yaptığımız doğru mu?" diye sordu Lisa. Gözlerimi devirerek umrumda olmadığını belirtircesine omuz silktim.

"Artık yaptığım şeylerin doğruluğunu veya yanlışlığını tartacak durumda değilim. Kimse bana karşı hareketlerinde doğru yanlış düşünmezken, benden onlara iyilik meleği olmamı bekleyemezler."

"Pekala," diyerek nefes verdi Lisa. "Bari sen git, ben halledeyim. Sizinkiler öğrenirse başın belaya girecek."

Başımı iki yana sallayarak böyle bir şeyi istemediğimi belli ettim.

Saat gece yarısını geçiyordu ve şirketteydik. Bizden başka kimse yoktu. Sabah Jisoo'dan kameraları etkisiz hâle getirmesini istemiştim ve o halletmişti yani sorun yoktu.

Burada olmamızın sebebi, dün gece akşam yemeğine gelen Taehyung'ın babasının, babamla konuştuklarını duymamdı. Hisse devri, şirketin gelecek varisi ve şu özel durum, diye bahsetmişlerdi. Özel durumun ne olduğunu bilmiyordum ama babam sadece birinin ikna edilmesi gerektiğini, onun dışında her şeyin hazır olduğunu söylemişti. Ve gerekli dosyaların ofisinde olduğunu da duymuştum.

Bu defa uzaktan olan biteni izlemeyecektim.

Babamın çantasından kırk takla atarak aldığım ofis anahtarlarıyla kapısını açtığımda, Lisa'ya dönerek "Sen burada bekle," dedim. "On dakika içinde bulamazsam bana yardım edersin."

Hızlıca ofise girip etrafı aramaya başladım. Çekmeceleri karıştırıp dosyalara bakıyordum ama aradığımın ne olduğundan bile emin değilken aramak çok zor oluyordu. Benim yanımda konuşamayacakları şey ne olabilirdi?

Masasının yanındaki küçük dolaplara geçtiğimde, içlerinden birinin anahtarının üzerinde olduğunu gördüm. Umarım babamın unutkanlığı işime yarardı.

Anahtarı çevirerek dolabı açarken neyle karşılaşacağımı merak ediyordum. Dolabı açtığımda, içinde tek bir kağıt olan bir dosya ve yanında küçük, kırmızı kadife bir kutu olduğunu gördüm. İçine yüzük koyulan kutulara benziyordu.

"Jennie, çabuk ol!" diye seslendi Lisa fısıltıyla. "Biri geliyor!"

Telaşla dosyayı ve kutuyu elime aldım. Tek elimle kutuyu açtığımda tahminimde tanışmadığını gördüm. Kutunun içinde fiyatını tahmin edemeyeceğim kadar pahalı gözüken bir yüzük vardı.

Bakışlarım yüzükten dosyanın içindeki kağıda kaydı. Yazıların üzerinde göz gezdirdim.

Evlilik Sözleşmesi

•Kim Jongin şartları
1. Kim Jennie, sahip olduğu hisselerin %51'ini devredecek.
2. Evlilik medyanın gözü önünde gerçekliğini koruyacak, insanları şüpheye düşürecek hareketlerden kaçınılacak.
3. Kim Jennie, her iki şirkette de herhangi bir imza yetkisine sahip olmayacak.
4. Olası bir boşanma durumunda, devredilen hisselerin geri alımı söz konusu olmayacak.

Şart sunan taraf, Kim Jongin.

Kabul eden taraf, Kim Jennie.

Ellerimin titremeye başladığını hissettim. Kağıt ve yüzük kutusu parmaklarım arasından usulca kayarken Lisa'nın bana seslendiğini duyuyor ama herhangi bir tepki veremiyordum.

"Jennie, sanırım baban geldi," dedi Lisa korku dolu sesiyle.

Sonra onun sesini duydum. Babamın.

"Sizin burada ne işiniz var?" diye sordu gür, öfke dolu sesiyle. Titreyen ellerimle masadan destek alarak ayağa kalktım. Babam kapının ağzında duruyor, bakışları ben ve Lisa arasında gidip geliyordu.

Sorusuna cevap vermeyip sadece yüzüne baktım. Hiçbir zaman birbirine çok yakın bir baba kız ilişkisine sahip olamamıştık fakat önceleri, konuşmadığımız zamanlarda dahi birbirimize saygı duyduğumuzu bilirdim. Hissederdim. Varlığı bana güvende hissettirirdi. Biz hiç birbirimize sarılmamıştık ama geceleri o evde değilken rahat uyuyamaz, o geldiğinde huzurla uyuyacak kadar güvende hissederdim. Şimdi ise ona baktığımda güvenli bir liman göremiyordum.

Kızını satmak üzere olan bir adam görüyordum.

Görünürde bir liman yoktu, su alan bir gemide, okyanusun ortasındaydık.

Üstelik fırtına çok yakındı.

•••

🍷Lily🍷

🍷Lily🍷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
as if it's your last | taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin