Geldiğimde gitmiş ol."Taehyung, hayır!"
Komodinin üzerindeki parayı görüyorsun.
"Lütfen bunu bana yapmamış ol..."
"Jennie! Uyan!"
Bu bir kâbus.
Korkuyla gözlerimi açarak yatakta doğruldum. Kollarımı tutan elleri hissedişimle, o ellere sarılışım eş zamanlıydı. "Bırakma" dedim ağlayarak. "Lütfen beni bırakma." Ellerin sahibi, sarılışıma karşılık verdi.
Ve sonra, uyandığımı fark ettim, burnuma dolan koku tanıdıktı. Hızla geri çekildim, Taehyung'ın kızarmış gözleri gözlerimle buluştu. "Jennie" dedi, varla yok arası bir sesle. "Ben özür dile-"
"Sus!" lafını böldüm o an. Üzerimdeki yorganı ittirerek ayaklarımı yataktan sarkıttım. Aptal, beni kendine eve mi getirmişti yine? "Senin özrünün benim için hiçbir anlamı yok, Taehyung," dedim ayağa kalkarken. Ani ayağa kalkışım gözlerimin kararmasına sebebiyet vermişti. Dengesizce sallanan bedenime dolanan kolları hissettim. "Yavaş ol," diye fısıldadı kulağıma doğru.
Kendimi iyi hissetmeyişimi umursamayarak onu sertçe ittirdim. "Bana yardım etme!" diye bağırdım öfkeyle. Benim öfkeme karşılık o sakindi, sakinliği sinir bozucuydu. "İyi değilsin," dedi. Kaşlarım alayla havaya kalkarken "İyi değil miyim? Buna sen mi karar verdin?" Omzundan ittirerek ona doğru bir adım attım. "Bayılıyorum, hastanede ya da kendi evimde uyanmam gerekirken senin yatağında uyanıyorum, Taehyung. Bana yardım ediyorsun, düşmemem için tutup, benden özür diliyorsun." Başımı hafifçe eğerek kızaran gözlerine baktım. Neden üzgün görünüyordu? Kalbimi paramparça ettikten sonra neden üzülüyordu ki?
"Bunları yaptığında bir şeyler değişecek mi sanıyorsun?" dedim az önceye nazaran daha kısık çıkan sesimle. "Hastaydım diye bana yardım ettin ama onu bile bir şeyleri kendi sorunlarını çözmeyi kolaylaştırmak için yaptın. Beni kendine evine getirdin... Cidden. Bu yatakta uyandığımda ne hissettiğimi bilmek ister misin, Taehyung?" Gözlerimden yaşlar akmasına engel olamadım. Taehyung başını iki yana salladı. "Jennie, iyi değilsin. Lütfen... sonra konuşalım."
"Kahrolası bir sürtük gibi hissettim!" diye bağırdım ağlayarak. "Kâbus görüyor olmayı diledim! Çünkü... çünkü senin bunu beraber olduğun hiçbir kıza yapmadığını biliyordum! Bir gün, sadece bir gün için olacağını bile bile, biraz olsun önemsediğin biri olmak istediğimden seninle beraber oldum ben!" Hıçkırdım. "Sonra... sonra ne oldu biliyor musun? Ertesi gün görmeyeceğin diğer tüm kadınlara gülümseyen sen, uyandığımda yanımda değildin. Başucuma koyduğun paralar vardı!" Yumruklarımı göğsüne geçirdim. "Aptal! O sabah bana gülümseseydin senden hiçbir beklentim olmayacaktı bile! Ben sana ne yaptım da benden bu kadar nefret ettin!"
Güçlü görünmeyi bile başaramamış, kendimi tutamamıştım. Alıştığımı, atlattığımı sanmışım ama ben hâlâ hiçbir şeyi aşamamıştım.
"Jennie," dedi göğsüne vurduğum yumruklarımı avuçları arasına alarak. "Senden nefret etmiyorum."
Öfkeyle ellerimi çektim. Bana bakan dolu gözlerine baktım. Artık o gözlerde bir duygu barınabileceğine dair bir inancım yoktu. Elim benden bağımsızca hareket etti, öfkem onun yüzünde bir tokata dönüştü. Yüzü hafifçe yana döndüğünde "Sus," dedim dişlerimi sıkarak.
"Sen açıklama yapmayı, insanların seni dinlemesini hak etmiyorsun, Taehyung. Sen mutlu olmayı hak etmiyorsun. Ve ben yaşadığım her gün, mutluluğu bulamaman için Tanrı'ya dua edeceğim. Çünkü sen benden kendime olan güvenimi, saygımı çaldın. İnsanlara olan güvenimi kırdın. Umarım güvendiğin herkes tarafından yüzüstü bırakılırsın."
Ben ayakkabılarımı giyinip evden çıkarken o hiçbir şey söylemedi, onu bıraktığım yerde öylece durdu. Çıkıp gitmeden ona son kez bakmak isteyen tarafıma güçlükle engel oldum.
Bazı insanlar korkaktı.
Bazı insanlar bazı şeyleri aşamazdı.
Bu hikâyenin korkağı Kim Taehyung'dı. Ve bazı şeyleri aşamayanı ise bendim.
Aşamadıklarım beni düşürmek üzereydi.
Onlar beni düşürmeden, benim onları aşmam gerekliydi.
•••
🍷Lily🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
as if it's your last | taennie
Hayran Kurgu"Bir yalanmış gibi öp beni. Sanki son aşkınmışım gibi." ••• Kim Taehyung, sarhoş olduğu bir gece Kim Jennie ile birlikte olur. Kim Jennie uyandığında ise, onu umduğundan çok daha başka şeyler beklemektedir. ••• "Sadece merak ediyorum. Hiç şansımız y...