Chapter Twenty one

266 44 29
                                    

"Taehyung πεινάω"

"Και εγώ...θέλεις να παραγγείλω;" Μου απάντησε

"Δεν ξέρω...τι θα πάρουμε;"

"Ότι θελεις εσύ, δεν έχω θέμα" χαμογέλασε.

Αυτό είναι πολύ κριπι, συνήθως ξέρει τι θέλει να φάμε και έτσι δεν χρειάζεται με σκεφτώ εγώ.

"Έχεις κάτι;" Τον ρώτησα γεμάτη περιέργεια.

"Όχι, απλά θέλω να φάμε ότι θέλεις εσύ" είπε ακόμα χαμογελαστός.

"...το λουλούδι μένει" του είπα και μούτρωσε απευθείας.
Αχα! Ώστε αυτό ήθελε!

"Σε παρακαλώ δεν αντέχω τα λουλούδια...είμαι αλλεργικός στο είπα!" Σηκώθηκε και στάθηκε μπροστά μου, ενώ ταυτόχρονα παραπονιόταν σαν μωρό.

"Δεν είναι καν μέσα στο σπίτι! Δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί αυτό!"

"Η γύρη έχει ήδη φύγει από πάνω του και έχει πάει σε όλο το σπίτι!"

"Χαζό είσαι? Η γύρη ακόμα στο λουλούδι ειναι! Και ξαναλέω, δεν είναι μέσα!"

"Τεχνικά είναι!"

"Τεχνικά δεν είναι!"

"Ηλέκτρα!"

"Τι;!" Ρώτησα φωναχτά.
Τώρα το παρατήρησα, ίσως από την πολύ ένταση και θυμό να μη καταλάβαμε πόσο κοντά πλησιάσαμε ο ένας τον άλλον.
Πήγα ένα βήμα πίσω και έκανε αυτός το ίδιο.

"...δεν καταλαβαίνω γιατί σε πειράζει τόσο πολύ το λουλούδι"

"Δεν ξέρω, νιώθω ότι φέρνει ένα κακό βαϊμπ, και αυτά τα προαισθήματα μου δεν βγαίνουν ποτέ σε καλό!"

"Ξέρεις κάτι...πάω λίγο στο μπαλκόνι, μου έσπασες τα νεύρα" είπα εγώ και βγήκα έξω. Επιτέλους ησυχία...
Καλά όχι τόσο, μόλις άκουσα το κινητό του Tae να χτυπάει.

"Έλα, τι έγινε?" Απαντησε ο Taehyung στο τηλέφωνο. Τον κοίταξα για λίγο και μετά το βλέμμα μου πήγε πάνω στο λουλούδι.
Τώρα που το παρατηρώ ένα φυλλαράκι του είναι κάπως στραβό.
Πήγα να πλησιάσω το λουλούδι αλλά δεν πρόλαβα, ο Taehyung βγήκε στο μπαλκόνι και με τράβηξε μακριά του.

"Τι καν-" τον κοίταξα εκνευρισμένη αλλά πρόσεξα ότι και εκείνος είχε εκνευρισμένο βλέμμα και μάλιστα χειρότερο από το δικό μου.

"Και τα άλλα λουλούδια που βρίσκονται;...δεν ξέρεις;....καλά έγινε" είπε και έκλεισε το τηλέφωνo.

"Μπορείς να μου εξηγήσεις τι συμβαίνει;"

"Είσαι σε μεγαλύτερο κίνδυνο από ότι περίμενα...αυτό συμβαίνει..." Είπε πλέον με πολύ νευριασμένη έκφραση "τέτοια πράγματα κάνουν και μου την δίνουν άπειρα"

Boss Just Wants To Have FunWhere stories live. Discover now