Λοιπόν είμαι εδώ και δέκα λεπτά πίσω από τον τοίχο και βρίσκομαι σε απόγνωση. Μπήκα ακόμα και στην Google για να ψάξω "πως να αποφύγεις εναν ψυχοπαθή" και δεν νομίζω να βοηθήσει αυτό.
Εκτός το ότι αν εμφανιστω μπροστά του η φάτσα μου θα γίνει σαν το εσωτερικό μιας μελισσοφωλιάς χάρη στο όπλο που κουβαλαει, αν κάπως καταφέρω να σταθώ μπροστά του και κάνω αυτή την κίνηση νιώθω ότι θα μου φάει το χέρι.
Η καλύτερη μου λυση θα ήταν να πήγαινα πίσω στο διαμέρισμα του Hoseok, αλλά δεν είχα την ικανότητα να κουνηθώ έστω και λίγο.
Φοβόμουν? Ναι
Κάποιος ήταν από πίσω μου και δεν το πήρα χαμπαρι τόση ωρα? Ναι...
ΝΑΙ?!"Να ρωτήσω τι κάνεις πίσω από τον τοίχο?" Άκουσα την φωνή του Jin, ο οποίος φαινόταν πολύ μπερδεμένος με την συμπεριφορά μου. Εγώ έπαθα 10 εγκαφαλικα και 3 καρδιακά όπου τον είδα έτσι στα ξαφνικά. Ευτυχώς δεν μίλησε δυνατά, και με τον ήχο της μουσικής από το πάρτι του Hoseok, δεν τον άκουσε ο τυπάς.
Κοίταξα επίσης για να βεβαιωθω και όντως δεν μας πρόσεξε."Νομίζω κάποιος προσπαθεί να διαρρηξει το σπίτι μου" είπα και καλά ανηξέρη, δεν ήθελα να μάθει κανένας ότι τον γνωρίζω, ούτε καν ο Jin.
Εκείνος κοίταξε προσεκτικά τον τυπα χωρίς κάποια έντονη αντίδραση, απλά του φάνηκε περίεργος ο τρόπος που καθόταν μπροστά από την πόρτα."Περίμενε εδώ" μου είπε, ήξερα ότι ήταν φοβισμένος από κάτι τέτοια. Θυμάμαι να μου λέει ότι τρόμαζε με το παραμικρό.
Πήγε με αργά βήματα πίσω από τον ψυχοπαθή και τον σκουντησε λίγο στον ώμο "Συγνωμη, ψάχνετε κάποιον?"Ο άντρας γύρισε για να κοιτάξει.
Φάνηκε πολύ χαλαρος, σε αντίθεση με την έκφραση που είχε την ημερα όπου τον συνάντησα στο περίπτερο.Φαινόταν σαν φυσιολογικός άνθρωπος όπου όντως ήταν λες και έψαχνε κάποιον ή κάποια.
Εγώ ήξερα βέβαια ότι μόνο για καλό δεν με έψαχνε."Εσείς μένετε εδώ?" Ρωτησε και ο Jin έκανε ένα θετικό νεύμα "Συγνωμη, νόμιζα ότι μένει εδώ η κοπέλα μου. Ξέρετε μήπως καποια Ηλεκτρα?"
Ωχ οχι...έμαθε και το όνομα μου
Τέλεια...
YOU ARE READING
Boss Just Wants To Have Fun
HumorΉταν σκοτεινά εκεί όπου με πηγαίνανε αυτοί οι μεγαλοσωμοι τυπαδες... Ακόμα να καταλάβω τι γίνεται... Εγώ ένα παγωτό ήθελα να πάρω από το περίπτερο.Τι ήθελα και βγήκα? Δεν μπορούσα να κάτσω σπίτι? Ωχ θεέ μου... Άρχισα να αγχώνομαι για το αν με απαγάγ...