Chapter Six

444 78 23
                                    

"Θα φορέσεις αυτό? Πας καλά?"

"Βαριέμαι να ντυθω, λες και προσπαθώ να εντυπωσιάσω κανέναν."

"Πρώτων, δεν ξέρεις ποιος μπορεί να έρθει, συνήθως έχει πολλά άτομα και ένα από αυτά μπορεί να είναι το άλλο σου μισό." Είπε και τον κοίταξα με αηδιασμένη έκφραση "Δεύτερον, μπορεί να μην θες να εντυπωσιάσεις κανέναν αλλά αν δεν θες τον Hoseok να σε δουλευει συνέχεια επειδή φόρεσες φούτερ σε πάρτι καλύτερα να φορέσεις κάτι ωραιο και απλό." Σε αυτό είχε δίκιο και πραγματικά δεν έχω καμία ορέξη να μου λέει γιατί πηγα σαν χλεχλες στο πάρτι του.

"Ναι αλλά βαριεμαι να διαλέξω και δεν ξέρω..." Είπα και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου.

"Πάλι θα με βάλεις να διαλέξω εγώ εεε?"

"Διάλεξε" είπα αδιάφορη και πήρα το κινητό μου να δω αν με έστειλε νέα μηνύματα ο βλάκας.
Έχει να στείλει από εχθές το βράδυ και αρχίζω να υποψιάζομαι ότι τον κατάπιε η τουαλέτα διότι αυτό ήταν το τελευταίο μηνύμα του.

"Λοιπόν είμαι ανάμεσα σε τρία, θα τα φορέσεις και βλέπουμε"

"Και αν δεν με αρέσει κανένα?" γύρισε και με κοίταξε νευριασμενος

"Τότε φορά τα καλά σου εσώρουχα, τι να σου πω?"

Μου πέταξε και τα τρία συνολακια στην μούρη και έκλεισε την ντουλάπα με δύναμη. Εβαλα τα ρούχα πάνω στο κρεβάτι και τα κοίταξα σκεπτική.
Βαριέμαι να διαλέγω...
Ένα λεπτό...
Κοίταξα δίπλα μου και είδα τον Jin να κοιτάει και αυτός τι διάλεξε.
Μόλις παρατήρησε ότι τον κοιτάω μίλησε.

"Άντε τι με κοιτάς?"

"Θα κάτσεις να παίρνεις μάτι? Βγες εξω!"

"...αααα ναι σωστά" είπε και βγήκε έξω.
Πήγα νά βγάλω την μπλούζα μου αλλά άνοιξε την πόρτα απότομα "μη τολμήσεις να κάτσεις παλι με το κινητό σου και περιμένω τζάμπα απέξω"

"ΒΓΕΣ ΕΞΩ" του φώναξα πετώντας ένα μαξιλάρι αλλά αντί να χτυπήσει αυτόν χτύπησε την πόρτα.
Δεν έχω καλό στόχο...
Ήταν έτοιμος να γελάσει μέχρι που πήρα ακόμα ένα μαξιλάρι φοβιζοντας τον, τόσο που εκλεισε την πόρτα γρήγορα.

Τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να τα δοκιμάσω, απλά θα διαλέξω έτσι.
Μπροστά μου είχα ένα φόρεμα ενώ τα άλλα δύο ήταν μια μπλούζα και μια φούστα...
Και φυσικά έβγαλα το φόρεμα από τις επιλογές.
Είπαμε να ντυθώ καλά αλλά όχι και να κλέψω όλη την παράσταση.
Κοίταξα τα άλλα δύο συνολακια ξανά σκεπτική, το ένα ήταν με ροζ μπλούζα ενώ το άλλο ήταν με μουσταρδι.
Οι δύο μου αδυναμιες...

Boss Just Wants To Have FunWhere stories live. Discover now