Chapter Eleven

364 61 61
                                    

"Αχ πολύ ωραίο παγωτό, όχι βέβαια σαν αυτό που έπαιρνε η μάνα μου, αλλά πολύ ωραίο παγωτό" είπε ο Taehyung ενώ άφησε το κουτάλι μέσα στον νεροχύτη.
Βέβαια πιο σωστή έκφραση θα ήταν πέταξε το κουτάλι αλλά ας μη το κάνουμε θεμα.
Στριφογυρισα τα μάτια μου και άφησα το κουτάλι μέσα στο μπολ μου με το μισοτελειωμένο παγωτό.
Εκείνος με κοίταξε περίεργα.
"Τι έπαθες? Νόμιζα σε άρεσε το παγωτό"

"Με αρέσει...απλά έχω φάει πόσο και δεν αντέχω άλλο" σταύρωσα τα χέρια μου και χαλάρωσα πίσω στην πλάτη της καρέκλας. Εκείνος χαμογέλασε και πήρε το μπολ από το τραπέζι το οποίο το yeetαρε ,χειροτερα από το κουτάλι, στα άπλυτα. Ευτυχώς που είναι πλαστικό να λέμε διότι τώρα θα είχε γίνει θρύψαλα.

"Ωραία τι θέλεις να κάνουμε τώρα" είπε με ένα χαμόγελο το οποίο με έκανε να νιώθω λίγο άβολα. Μου είναι περίεργο το ότι μένω με κάποιον σε αυτό το σπίτι όπου τόσο καιρό ήμουν μόνη.
Εντάξει ίσως έρχεται ο Jin και κάποιες φορές ο Hoseok για να μου σπάσει τα νεύρα, αλλά είναι διαφορετικό να ζει όντως κάποιος μαζί μου.

"Τίποτα, πάω μέσα στο δωμάτιο μου, αν με θέλεις...δεν με νοιάζει,μη με φωνάξεις" είπα και έφυγα γρήγορα από την κουζίνα πριν πει κάτι. Κλείδωσα την πόρτα στο δωμάτιο μου αλλά και πάλι ένιωθα άβολα, διότι ήξερα ότι οι κλειδωμένες πόρτες δεν κρατάνε τον Taehyung πίσω.
Επίσης βαριόμουν και να μετακινήσω τα έπιπλα μπροστά από την πόρτα για να μη μπει, αλλά και να το έκανα μετά θα έπρεπε να τα βάλω πίσω και αυτό είναι ακόμα πιο κουραστικό.

Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και πήγα να βάλω ακουστικά, όμως με διέκοψε ενας ήχος...το κουδούνι.
Με βιαστικές κινήσεις βγήκα απο το δωμάτιο μου και πρόσεξα τον Taehyung ετοιμο να ανοίξει την πόρτα.

"Τι κάνεις??!" Ψιθυροφωναξα και αμέσως με κοίταξε. Ακόμα και ο Hoseok να είναι δεν πρέπει να μάθει ότι είναι εδώ!
Τι σόι μαφιόζος είναι και δεν τα σκέφτεται αυτά?!

"Τι κάνω?" Είπε χαλαρά εκείνος ενώ έβαλε το χέρι του στο χερούλι. Τα μάτια μου γουρλωσαν και έτρεξα πάνω του προσπαθώντας να τον απομακρύνω από εκεί αλλά καταλάθος άνοιξε την πόρτα καθώς εγώ ανέβηκα πάνω στην πλατη του τραβώντας τον από το μαλλί σαν τον Ρεμί από το Ρατατούη.

Η πόρτα άνοιξε εντελώς και απέναντι μας στεκοταν ο Jin...ο οποίος φάνηκε πάρα πολύ μπερδεμένος. Για λίγο συνέχιζα να παιδεύω το μαλλί του Taehyung μέχρι μου θυμήθηκα ότι δεν ήμασταν μόνοι οποτε σταματησα και κοίταξα τον Jin.
Σιγά σιγά κατέβηκα από την πλάτη του  και αφού πλέον τα πόδια μου ακουμπούσαν στο πάτωμα τον έσπρωξα κάτω.

Boss Just Wants To Have FunWhere stories live. Discover now