Όλα πάνε τέλεια με το σχέδιο μου.
Ο Hoseok παίζει να έχει την χειρότερη νύχτα της ζωής του.
Μόλις έβαλα στο ποτό του αλάτι και μόνο που δεν έκανε εμετό.
Δυστυχώς για δική μου τύχη το επόμενο θύμα του ή με άλλα λόγια η κοπέλα που είχαμε δει με τον Jin όπου φορουσε ότι πιο κοντό βρήκε στην καρταρόμπα της, προσπάθησε να τον καθησυχάσει και να τον κάνει να νοιώσει καλύτερα με... γκουχου γκουχου...τους δικούς της τρόπους.
Εκείνος όμως φαινόταν να ηταν τόσο ενοχλημένος που δεν της έδωσε τοσο σημασία. Έψαχνε εμένα και τον Jin στο πλήθος αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να μας βρει διότι ήμασταν στην τουαλέτα και κοιτούσαμε από το παραθυράκι που ήταν δίπλα στο μπαλκόνι.
Γελούσαμε λίγο πολυ σαν ύαινες, αν και ο το γέλιο του Jin θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως πανακι που καθαρίζει ένα τζαμί."Αχ επιτέλους δεν πιστεύω ότι τον εκδικούμαι μετά από τόσα χρόνια βασανιστηρίου" γέλασα ενώ χτυπούσα τον τοίχο με την έκφραση που είχε πάρει o Hoseok μόλις γευτηκε το αλάτι.
"Πραγματικά αυτό το πάρτι είναι το καλύτερο, ακόμα και εγώ ευχαριστιέμαι αυτή την εκδίκηση" είπε ο Jin ενώ κοιτούσε μόνος του από το παράθυρο.
Θα έλεγα ότι είναι η καλύτερη ημέρα της ζωής μου μέχρι στιγμης αλλά ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να ξαναγίνει πάρτι και να του καταστρέψω την νύχτα με καλύτερο τρόπο. "Βλάκα, έσπρωξε την κοπέλα μακρυά σαν να της έριξε Χ! Πρώτη φορά ο Hoseok αρνείται έτσι ένα θηλυκό!...Ωχ...δεν είναι πλέον έξω"Το χαμόγελο μου εξαφανίστηκε μόλις άκουσα ότι έφυγε από το μπαλκόνι. Πρέπει να κάνουμε ησυχία γιατι είναι γνωστό ότι το σπίτι δεν έχει την καλύτερη ηχομόνωση.
Μπορεί να έχει μουσική στο σαλόνι αλλά ότι γίνεται στα δωμάτια ακούγεται πεντακάθαρα αν βάλεις το αφτι σου σαν Κατίνα πάνω στην πορτα.
Πήγα γρήγορα να δω από την κλειδαρότρυπα μπας και έρχεται προς τα εδω, όμως για καλή μας τύχη δεν ήρθε, πήγε στο δωμάτιο του.
Κοπανησε αρκετά δυνατά την πορτα, κάτι που θύμισε εμένα κάθε φορά που άκουγα το τρίξιμο του κρεβατιού του και τους αναστεναγμούς την ώρα που έβλεπα ταινία."Από ότι κατάλαβα είναι στο δωμάτιο του...τι λες να του κανουμε?"
"Εγώ λέω να τον αφήσουμε, νομίζω αρκετά τον κάναμε. Δεν τον έχω δει τόσο νευριασμένο" είπε ο Jin και...όντως είχε ένα δίκιο.
Αν τον έκανα κάτι παραπάνω θα τον λυπομουν στην τελ- ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
...είμαι λίγο κακιά"ΒΛΑΚΑ! ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ!" Ψιθυροφωναξε ενώ έψαχνε στις τσέπες του...
"Και τι ψάχνεις τις τσέπες σου? Μαγικά θα εμφανιστεί?" τον ειρωνεύτηκα
YOU ARE READING
Boss Just Wants To Have Fun
HumorΉταν σκοτεινά εκεί όπου με πηγαίνανε αυτοί οι μεγαλοσωμοι τυπαδες... Ακόμα να καταλάβω τι γίνεται... Εγώ ένα παγωτό ήθελα να πάρω από το περίπτερο.Τι ήθελα και βγήκα? Δεν μπορούσα να κάτσω σπίτι? Ωχ θεέ μου... Άρχισα να αγχώνομαι για το αν με απαγάγ...