Chapter Twelve

296 53 36
                                    

"Θεέ μου, κοίτα τι βάλανε στην βιτρίνα...από πού τα βρήκανε αυτά? Έχουν περισσότερη σκόνη και από τα συλλεκτικά της γιαγιάς μου στο πατάρι"

"Αυτό θα έλεγα τωρα, μα καλά κανένας δεν καθαρίζει εκεί μεσα?"

Γιατί βγήκα με αυτούς τους δύο βλαμμένους είπαμε?
Αααα ναι γιατί ο Taehyung είχε την τέλεια ιδέα να βγούμε εξω όλοι μαζί.

"Jin εσύ δεν είπαμε ότι ήθελες καφέ? Επίσης γιατί είμαστε μπροστά απο Vintage μαγαζί?" ρώτησα και εκείνη την στιγμή σταματησανε και οι δύο να κράζουν. Σήκωσαν το βλέμμα τους και κοιταξανε την ταμπέλα. "Αααα καλά..." στριφογυρισα τα μάτια μου και έφυγα μπροστα από το μαγαζί.
Εκείνοι ακολουθησανε αφού κατάλαβαν ότι είχα φύγει και στην τελική καταλήξαμε σε ένα μικρό coffee shop.

"Αχ πολύ ωραίο μαγαζί, έχει τον καλύτερο καφέ...κρίμα δεν με αρέσει ο καφές" είπε ο Taehyung

"Κάτσε...που ξέρεις τι καφέ έχει? Από Ελλάδα δεν ηρθες πρόσφατα?" Ρώτησε ο Jin μπερδεμένος και εγω κοίταξα αμέσως τον Taehyung.

"Από εδώ πέρασα πριν πάω στην Ηλέκτρα" είπε χαλαρα

"Και που ξέρεις ότι ο καφές είναι καλός?" είπε κοιτάζοντας τον ύποπτα, πράγμα που με κάνει εμένα κάπως ανήσυχη αλλά τον Taehyung δεν φαίνεται να τον πειράζει, θα ορκιζομουν ότι...το διασκεδάζει?
Με τόσα ψέματα που έχει φλομώσει τον άλλον, κάνει τον Πινόκιο να κλαίει...

"Εμ, κοίτα τι λέει η πινακίδα" έδειξε σε στυλ ντίβας προς τα πανω και πραγματι έλεγε από κάτω 'ο καλύτερος καφές της πόλης'.
Ο Jin τον κοίταξε πλέον χωρίς ύποπτο βλέμμα.

"Αν δεν παίρνεις καφέ, τι πίνεις?"

"Είσαι σοβαρος? Μου κάνεις τέτοια ερώτηση?" εβαλε το χέρι στο στήθος του έχοντας πάρει μια παρεξηγημένη έκφραση.

"Καλά επειδή δεν θα την βγάλουμε όλη την ημέρα έξω από το μαγαζί, θέλετε να μπούμε μέσα?" είπα και συμφώνησαν αμέσως κάτι που εντυπωσίασε.
Περίμενα να αρχίζουν να μαλώνουν έτσι για το τι πίνει ο καθένας.
Ο Jin φαίνεται πιο ξινός από ότι συνήθως και από την άλλη δεν αντέχω το θέατρο του Taehyung.

Πάντως με κάνει εντύπωση που είναι αρχηγός της μαφίας, πιο πολύ για αυτούς που κάνουν ψεύτικες ταυτότητες για άτομα μου μοιάζει.
Μωρέ...λέτε να κάνει ψέματα ότι είναι ο αρχηγός της μαφίας και απλά το παίζει ότι είναι για να μη βρούμε το αληθινό αφεντικό?
Μπα, πολύ ψαγμένο...αν και θα έβγαζε νόημα που άρχισε να μου λέει όλα του τα προσωπικά στοιχεία μόλις γνωριστήκαμε.

Boss Just Wants To Have FunWhere stories live. Discover now