Chapter Nineteen

310 49 72
                                    

Ξάπλωνα στο κρεβάτι μου, μόλις είχα ξυπνήσει και μπορώ να πω ότι έχει ησυχία για πρώτη φορά.
Ίσως πολύ ησυχία...συνήθως κάνει κάτι και ξυπνάω.

Σήκωσα το βλέμμα μου και είδα τι ώρα είναι.
8 και μισή? Και ακόμα δεν ήρθε να με ρωτήσει τι θέλω για πρωινό?
Κάτι δεν πάει καλά.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και κατευθύνθηκα προς την πόρτα.
Μόλις την άνοιξα ένιωσα στα πόδια μου να πέφτει ένας Taehyung κοιμισμένος.
Μπήκα στον πειρασμό να τον κλοτσισω λιγάκι για να πω την αμαρτία μου αλλά...για κάποιον λόγο δεν το έκανα.
Τον άφησα απλά στο πάτωμα και πήγα στην κουζίνα.

Θα έλεγα ότι ήταν παράξενο που τον βρήκα να κοιμάται μπροστά από την πόρτα μου, αλλά με τον Taehyung υπάρχουν όλο εκπληξ-...

"Τι είναι αυτ-...TAEHYUNG" φώναξα ίσως πιο δυνατά από ότι θα έπρεπε.
Άκουσα από τον πάνω όροφο κάποιον να πέφτει.

"ΝΑ ΣΟΥ ΓΑ-" άκουσα τον Hoseok από πάνω, που μάλλον έπεσε από το κρεβάτι του επειδή τον τρόμαξε η φωνή μου.
Υπό άλλες συνθήκες θα χαιρομουν αλλά...
Αυτό που έκανε ο Taehyung είναι πιο σημαντικό.

Έτρεξα προς τον διάδρομο δωματίων και τον είδα ακόμα να κοιμάται.
Ή επιλέγει να μη με ακούει ή κοιμάται πολύ βαριά...

Πήγα μεσα στην κουζίνα πήρα δύο ταψιά και ξαναπήγα πάνω από το κεφάλι του.
Άρχισα να τα βαράω και σηκώθηκε τόσο απότομα που χτύπησε το κεφάλι του σε ένα από τα δύο.
Έπεσε ξανά κάτω και έπιασε το κούτελο του.

"...αου?!" Είπε θιγμένος αλλά εγώ συνέχιζα να τον κοιτάω δολοφονικά.
"τι έκανα πάλι?"

"Αυτό αναρωτιομουν και εγώ, μέχρι που πήγα στο σαλόνι. Αφού πήγα όμως και το είδα αναρωτήθηκα κάτι άλλο... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ?!"

"Αααα...για αυτό φωνάζεις?" είπε χαλαρά "κάτσε να σου εξηγήσω" έδειξε το πάτωμα για να κάτσω και εγώ. Μόλις κάθησα άρχισε να μιλάει πάλι " σκεφτόμουν...ότι το σαλόνι το έκανα που το έκανα σκατα....γιατί δεν το αλλάζω πλήρως? Οπότε παρήγγειλα κάποια έπιπλα και τα παλιά τα πέταξα."

"Τα πέταξες?!"

"Ναι...ααα μην ανησυχείς, ότι ήταν για ανακύκλωση το έβαλα στον μπλε κάδο, δεν είμαι κανένας τριτοδεύτερος εγώ!" Είπε περήφανος ενώ εγώ είχα μείνει σε κατάσταση σοκ. Μου πέταξε ακόμα και την τηλεόραση!
Καλά όχι ότι έβλεπα αλλά...ΠΟΙΟΣ ΠΕΤΑΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ?

"Υπήρχε και η επιλογή...ξέρω γω...ΝΑ ΤΑ ΣΥΜΜΑΖΈΨΕΙΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΊΣ?!"

"Έεεε που έχει πλάκα αυτό? Άλλωστε τι? Τζάμπα μας έφερε ο ταχυδρόμος το διαφημιστικό του ΙΚΕΑ?" Είπε και το έβγαλε μέσα από την μπλούζα του.

Boss Just Wants To Have FunWhere stories live. Discover now