"ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΤΟ?" φώναξε ο τυπάς στον ταμία και άρχισα να τον λυπάμαι λίγο.
"Μα κύριε δεν ξέρω τι ποτό θέλετε, είστε σιγουρος ότι δεν θέλετε να διαλέξετε εσείς?" ρώτησε ο ταμίας όσο πιο ήρεμα μπορουσε, ακόμα αναρωτιομουν πως κρατούσε την ψυχραιμία του, εγώ τώρα θα του είχα πετάξει ένα οποίο να ναι ποτό στο κεφάλι και θα τον έβαζα από πάνω να το πληρώσει.
Ο τυπάς δεν είπε τίποτα περισσότερο...
Καλά τόσο λίγο άντεξε να φωνάζει?
Ξενέρωσα...
Εντάξει είπαμε λυπάμαι τον ταμία αλλά δεν περίμενα να τελειώσει τόσο γρήγορα.Άκουσα την πόρτα του μαγαζιού να ανοίγει με δύο τυπαδες όπου πραγματικά με τρόμαξαν λίγο λόγω του ύψους και...της φάτσας.
Φαίνεται να έχουν και μεγάλη μυϊκή δύναμη...νοιωθω ότι αν τους μιλήσω θα φάω ξυλο.
Τώρα εγώ να πάω στο ταμείο να πληρώσω το παγωτό και να φυγω ή να περιμένω να φύγει ο άντρας όπου πιθανότατα είναι αλκοολικός?
...ναι συμφωνω, το πρώτο.Πηγα στο ταμείο και εκείνη την στιγμή που πήγα να αφήσω το παγωτο μου ήρθε πάλι εκείνο ο άντρας και τι έκανε?
Μου το έριξε με δύναμη κατω, πράγμα που έκανε το παγωτο να χυθεί στο πάτωμα...
Τον κοίταξα σοκαρισμένη και νευριασμένη ταυτόχρονα.
Ένα θα πω πρώτη φορα θέλω να βαρεσω ανρωπο όπως τον Hoseok...
Όχι ότι τον βαρεσα ποτε, μόνο γρατζουνιά τον έκανα στην φάτσα και με έβριζε για την υπόλοιπη εβδομάδα.
Έχε χάρη που δεν είμαστε φίλοι αλλιώς θα είχα κάνει χειρότερα..."Πάτε καλά?! Ήταν το τελευταίο παγωτό!"
"Και εμένα νομίζεις με νοιάζει?! Ηρθα πρώτος οπότε θα περιμένεις την σειρά σου!"
"Ναι αλλά φύγατε από την-"
"ΧΕΣΤΗΚΑ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ" ήρθε πιο κοντά μου και πραγματικά άρχισε να μου την δίνει πάρα πολύ...
Επίσης αν υπήρχε κολώνια με άρωμα αλκοόλ θα είχε βάλει πάνω του όλο το μπουκάλι."Άκου να δεις, εσύ ετσι όπως είσαι θα πάρεις σίγουρα πάνω από ένα ποτό, εγώ ένα παγωτό ηθελα...ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.Και τώρα το βλέπεις που είναι? Στο πάτωμα. Όπως και η αξιοπρέπεια σου." Μόλις τελείωσα την πρόταση μου με κοιτούσε με το ίδιο νευριασμενο βλέμμα. Αλλά μετά... γέλασε?
"Και είπα σήμερα να συγκρατήσω τον εαυτό μου" έβαλε το χέρι στην τσέπη του και έβγαλε ένα πιστόλι...ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΟ? Πείτε μου ότι είναι από αυτά τα ψεύτικα όπου περναμε στα καρναβάλια όταν ήμασταν μικρά...
Ααα όχι εντάξει είναι αληθινό...
Ωχ...κάτσε...είναι αληθινό!
"Κρίμα που δεν μπόρεσες να γευτείς το παγωτό που ήθελες για τελευταία φορά." Χαμογελασε και σήκωσε το όπλο του προς τα εμένα.
YOU ARE READING
Boss Just Wants To Have Fun
HumorΉταν σκοτεινά εκεί όπου με πηγαίνανε αυτοί οι μεγαλοσωμοι τυπαδες... Ακόμα να καταλάβω τι γίνεται... Εγώ ένα παγωτό ήθελα να πάρω από το περίπτερο.Τι ήθελα και βγήκα? Δεν μπορούσα να κάτσω σπίτι? Ωχ θεέ μου... Άρχισα να αγχώνομαι για το αν με απαγάγ...