Chapter Five

448 88 30
                                    

-Ελαααα, τι σε πειράζει
να μου πεις από που είσαι?

Διότι δεν σε εμπιστεύομαι?-

-Εεεε! Εγώ υποτίθεται
ότι πρέπει να είμαι
μυστικιστικός της υπόθεσης!

Θα σου 'λεγα τι εισαι-
αλλά τέλος πάντων

Έκλεισα το τηλέφωνο και κοίταξα το ταβάνι. Αυτος ο Taehyung δεν ξέρει πότε να σταματάει.
Προσπαθεί συνέχεια να μάθει πράγματα για εμένα, ενώ του είπα τουλάχιστον 3 φορές μέχρι στιγμής ότι δεν θέλω να λέω πράγματα για τον εαυτό μου.
Από την μια τον λυπάμαι διότ-ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ναι καλά ειπαμε, δεν θα φτάσω να λυπάμαι έναν μαφιόζο, Θεός να τον κάνει δηλαδή.
Αν ήταν κανένα παιδί το οποίο γενικά δεν είχε φίλους τότε ίσως η ψυχρή μου καρδιά έκανε λίγο χώρο για να τον καλωσορίσει...

Ένιωσα το κινητό μου να δονείται, σήμανση ότι μου έστειλε και άλλο μήνυμα.
Υπάρχει περίπτωση να το ανοίξω?
Οχι
Θα τον σνομπαρω μέχρι να βαρεθώ παλι?
Ναι

Εχω αλλά πιο σημαντικά ζητήματα στο μυαλό μου. Είπα στον Jin ότι θέλω να καταστρέψω το πάρτι αλλά μου πρότεινε μια καλύτερη ιδέα.
Να καταστρέψω την νύχτα του Hoseok.
Άλλωστε θα έχει δωρεάν φαγητό, το οποίο αν δεν φαγωθεί θα πεταχτεί, αν πεταχτεί θα βρωμάνε τα σκουπίδια απεναντι και εγώ δεν θα μπορώ να βγω στο μπαλκόνι να κραζω χωρίς μανταλάκι στην μύτη.
Οπότε καλύτερα να πάω να του το κλέψω για να έχω ακόμα περισσότερες προμήθειες στο δικό μου σπίτι.

Ο Jin παρεπιπτόντως, επειδη δεν έχει ειπωθεί τι ρόλο βαράει στην ζωή μου, είναι κάτι σαν κραχτρα-buddy όπου μένει στην απέναντι πολυκατοικία...δηλαδή σχετικά απεναντι.
Επίσης το λες με το ζόρι πολυκατοικία, δύο ορόφους έχει ενώ η δικη μου 4.
Θα μπορούσε να μας πει κάποιος φίλους αλλά...δεν μιλάμε για πολλά.
Τώρα για το κράξιμο όμως είναι άλλη υπόθεση.
Αυτή η γειτονιά έχει τα πιο juicy νέα και πραγματικά χαίρομαι που μένω εδώ.
Βλέπω κυριολεκτικά τέτοια δράματα εδώ πέρα που αν βγαίναν ποτέ στην τηλεόραση θα ξεφτίλισαν ολες τις Ισπανικές σαπουνόπερες.
...πλάκα κάνω, ποιος βλέπει τηλεόραση στις μέρες μας.

Ήμουν έτοιμη να βγω στο μπαλκόνι με το κακάο στο χέρι όταν άκουσα το κουδούνι. Είναι κάτι τέτοιες στιγμές που μισώ που δεν έχω μια υπηρέτρια, αλλά θα μου πει κάποιος πολλά θέλω.
Άνοιξα την πόρτα και εκεί βρισκόταν ο πιο σπαστικός ανθρωπος στον κόσμο.

Boss Just Wants To Have FunWhere stories live. Discover now