Έβλεπα τις σταγόνες τις βροχής να κατρακυλάνε πάνω στο παράθυρο του αμαξιού. Ευτυχώς δεν φύγαμε με το φορτηγάκι διότι αυτή την στιγμή θα ήμουν σαν άτομο που δεν κρατιέται από πουθενά στο λεωφορείο και πηγαίνει σαν σαρδέλα από εδώ και από εκεί.
Υπό κανονικές συνθήκες θα έβαζα τα ακουστικά μου, μια συγκινητική μουσική και θα παρίστανα ότι ήμουν σε κάποιο μουσικό βίντεο, αλλά επειδή ένιωθα ότι αν γινόταν κάτι θα έπρεπε να ακούω για να πράξω εγκαίρως δεν το έκανα.
Άλλωστε τα ακουστικά δεν τα βάζω και χαμηλά... η μουσική μπορεί να ακουστεί
και μπροστά στον οδηγό."Πσσστς" άκουσα τον Taehyung από δίπλα μου και τον κοίταξα
"Τι?"
"Όταν γυρίσουμε θα κάνουμε την συζήτηση που ήθελες" ψιθύρισε ενώ με κοιτούσε με σοβαρό βλέμμα.
"Πρώτα θα φάμε όμως.." μόλις το είπα αυτό χαμογέλασε λίγο
"Εννοείται" κοίταξε και αυτός έξω από το παράθυρο από την δική μου πλευρά.
Καθόταν στην μέση ενώ από δίπλα του ήταν ο άλλος bodyguard που πήραμε από το 'σπιτι' του χάκερ."Taehyung...να σε ρωτήσω"
"Να με ρωτήσεις"
"Είναι αλήθεια ότι θα με πάρεις μαζί σου σε αυτή την αποστολή επειδή εδώ είναι πιο επικίνδυνα?" Ρώτησα και εκείνος ξαφνικά σοβάρεψε
"Ναι...βέβαια υπάρχει και άλλος λόγος" τον κοίταζα επίμονα. Φαινόταν πολύ διστακτικός. "Οι..."
"Οι?"
"Οι υπόλοιποι δεν θέλουν να πηγαίνουν μαζί μου σε ταξίδια, κάθε φορά μου λένε ότι τους έχω αναθέσει άλλες δουλειές ενώ δεν το έχω κανει και από τον φαίνεται δεν τους πολύ αρέσει το ταξίδιιιι" παραπονέθηκε σαν μικρό παιδάκι
Περίμενα και εγώ σοβαρή απάντηση.
Στριφογύρισα τα μάτια μου και κοίταξα έξω από το παράθυρο για ακόμα μια φορά.
Δεν ήμασταν πολύ μακριά από το σπίτι.
Μετά από από πέντε λεπτά φτάσαμε στην πολυκατοικία, όπου μας περίμεναν δύο ακομα bodyguards στην είσοδο
Νιώθω λες και είμαι καμία φίλη διάσημου με τόσους μπράβους.
Αφού βγήκαμε έξω με τους bodyguards να μας προστατεύουν από πίσω και από τα πλάγια, κατευθύνθηκαμε στην είσοδο."Αφεντικό ελέγξαμε την περίμετρο και τα πάντα μέσα σε αυτή την πολυκατοικία, δεν υπάρχουν πουθενά κάμερες, ούτε βόμβες ούτε κανένας που είναι ύποπτος σε αυτή την πολυκατοικία"
"Ωραία ψάξτε και στις διπλανές πολυκατοικίες, αν κάποιος θέλει να προκαλέσει κάποια έκρηξη δεν το κάνει πάντα στο ίδιο σημείο όπου είναι κάποιος."
YOU ARE READING
Boss Just Wants To Have Fun
HumorΉταν σκοτεινά εκεί όπου με πηγαίνανε αυτοί οι μεγαλοσωμοι τυπαδες... Ακόμα να καταλάβω τι γίνεται... Εγώ ένα παγωτό ήθελα να πάρω από το περίπτερο.Τι ήθελα και βγήκα? Δεν μπορούσα να κάτσω σπίτι? Ωχ θεέ μου... Άρχισα να αγχώνομαι για το αν με απαγάγ...